• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θρυλικό comeback! Μεγάλη επιστροφή στη μικρομεσαία κατηγορία είναι η νέα Corolla.

Τα τελευταία τμήματα του καμουφλάζ δεν κρύβουν τη συνολική εικόνα. Η Corolla δείχνει σημαντικά πιο ελκυστική από τους προκατόχους της. Σε αυτό βοηθάει και το νέο χρώμα «Emotional Red».

Εξαιρετική η ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό.

Tα άνετα καθίσματα εμπρός θα φανούν πολύ χρήσιμα σε μακρά ταξίδια.

Πίσω το επίπεδο είναι λίγο πιο περιορισμένο.

Η χειροκινήτη επιλογή σχέσεων στο σαζμάν συναντάται μόνο στην έκδοση 1,2 τούρμπο.

Στο δρόμο οι υβριδικές εκδόσεις, μας παρουσίασαν γνώριμα χαρακτηριστικά.

Σε πιο ήπιων τόνων οδήγηση, ο χειριστής απολαμβάνει ησυχία, αρμονική κίνηση και ευελιξία.

Σε πιο σπορτίφ ρυθμό, το βαθύ πάτημα του γκαζιού συνοδεύεται από έντονο και σταθερό ανέβασμα των στροφών αλλά και από αυξανόμενο θόρυβο.

Ελαφρύ καμουφλάζ και στην έκδοση Touring Sports. To πορτ-μπαγκάζ εδώ είναι 598 λίτρων ενώ υπάρχει και λίγο καλύτερος χώρος για τα πόδια επιβατών των πίσω έναντι του κλασσικού πεντάθυρου.

Aπό το ντεμπούτο της το 1966 η Corolla έφτασε να γίνει το απόλυτο παγκόσμιο best-seller μέσα από 12 γενιές μοντέλων.

Οδηγούμε: Nέα Toyota Corolla

Διαβάστηκε από 11282 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/12/2018
 

Θρυλικό comeback! Μεγάλη επιστροφή στη μικρομεσαία κατηγορία: διάδοχος του Auris είναι η Corolla κι εμείς έχουμε ήδη οδηγήσει τη νέα εκδοχή του Ιαπωνικού παγκόσμιου best-seller.

Όταν λέμε Corolla δεν αναφερόμαστε απλώς σε ένα από τα θρυλικά ονόματα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά στο απόλυτο best-seller του κόσμου τούτου. Αρκεί να σκεφτούμε ότι η Corolla είναι το αυτοκίνητο που έχει ξεπεράσει οποιοδήποτε άλλο σε ότι αφορά τις πωλήσεις όλων των γενεών του. Έχει υπερβεί τα 40 εκ. πωλήσεις και μάλιστα η ανακοίνωση αυτή είχε γίνει πίσω στο… 2013. Αρα το νούμερο είναι σημαντικά υψηλότερο πλέον. Βέβαια, υπάρχουν κι άλλα αντίστοιχα μοντέλα που βρίσκονται τόσο ψηλά όπως το κλασικό ημιφορτηγό της Ford, το F-Series ή το VW Golf κλπ., όμως η Corolla είναι μία! ένα όνομα μια ιστόρια.

Παρά μάλιστα το βαρύ αυτό όνομα, η Toyota έκανε μια κίνηση την οποία δύσκολα θα έκαναν οι αντίπαλοί της. Πριν από 12 χρόνια άλλαξε το όνομα του εκπροσώπου της στη μικρομεσαία κατηγορία. Αντί της Corolla εμφανίστηκε το Auris με το κλάσικό όνομα να περιορίζεται στη σεντάν εκδοχή. Έφτασε η ώρα όμως να αλλάξει αυτό. Ο διάδοχος του μικρομεσαίου Toyota έχει ήδη παρουσιαστεί και θα πωλείται από το πρώτο τρίμηνο του 2019, ενισχυμένος με μια νέα δυναμική αλλά και το γνώριμο όνομα: Corolla! Στόχος, να αυξηθούν φυσικά τα… εκατομμύρια των πωλήσεων που αναφέραμε λίγο πριν. 

Αυτό βέβαια δε μειώνει την αξία του Auris και ειδικά τη σχεδιαστική του απήχηση. Είναι εμφανές άλλωστε ότι στη νέα Corolla έχει μεταφερθεί μεγάλο ποσοστό της σχεδιαστικής ταυτότητας του υπάρχοντος μικρομεσαίου. Περισσότερο πρόκειται για εξελιγκτική διαδικασία και λιγότερο για μια επανάσταση. Έχει γίνει μία «λείανση» των εξωτερικών χαρακτηριστικών – κάποιες σκληρές γραμμές ή κάποιες καμπύλες έχουν εξομαλυνθεί και το νέο μοντέλο δείχνει πολύ πιο αρμονικό. Ταυτόχρονα έχει ενταθεί ο δυναμισμός με βασικό εκφραστή το εμπρός μέρος και τη διαμόρφωση του προφυλακτήρα.

Από πλευράς αμαξωμάτων θα υπάρχουν τρεις εκδοχές: πεντάθυρη, σεντάν και στέισον βάγκον. Φυσικά κάποιες αγορές, ειδικά στην κεντρική Ευρώπη θα εστιάσουν περισσότερο στη βάγκον πρόταση ενώ μεγάλος πρωταγωνιστής γενικά, και οπωσδήπτοε στη χώρα μας, θα είναι η πεντάθυρη εκδοχή. Δυναμική αναμένεται η πορεία και της σεντάν Corolla αφού το σχήμα της μπερλίνας δείχνει να έχει καλό πυρήνα οπαδών σε αρκετές γεωγραφικές ζώνες. 

Από πλευράς διαστάσεων το πεντάθυρο μοντέλο θα έχει μήκος στα 4,4 μέτρα (4,37 για την ακρίβεια) ενώ το βάγκον θα ανεβαίνει κατά 28 πόντους και θα φτάνει στα 4,65 μέτρα. Το επίπεδο των χώρων έδειξε να είναι καλό στην πεντάθυρη εκδοχή ενώ για τους πιο απαιτητικούς οικογενειάρχες θα είναι προτιμότερη η έκδοση Touring Sports η οποία εκτός από μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ έχει ένα μικρό αβαντάζ και στο χώρο του πίσω καθίσματος. Θα μπορεί μάλιστα να εφοδιαστεί με ηλεκτρική πέμπτη πόρτα, ράγες στο πορτ-μπαγκάζ και διπλό δάπεδο. 

Αντίστοιχα και κάτω από το καπό θα υπάρχουν τρεις επιλογές για τους εν δυνάμει αγοραστές. Στη βάση θα είναι ο 1,2 τούρμπο κινητήρας των 116 ίππων, ενώ ακριβώς από πάνω θα τοποθετηθούν δύο υβριδικές παραλλαγές. Μία θα είναι η «μικρή», η οποία θα είναι εστιασμένη στην οικονομία και θα διαθέτει θερμικό μοτέρ 1,8 λίτρων και ισχύος 122 ίππων.

Η πιο δυνατή θα είναι δίλιτρη και θα απευθύνεται σε πιο σπορτίφ οδηγούς, με την ισχύ της να φτάνει τους 180 ίππους. Οι επιδόσεις είναι αρκετά υψηλές στη συγκεκριμένη περίπτωση με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 7,9 δλ. για την πεντάθυρη Corolla (8,1 δλ. για την στέισον βάγκον). Οι υβριδικές εκδόσεις θα έχουν φυσικά και το ρόλο να προελκύσουν τους παλιότερους πελάτες του diesel αφού η νέα γενιά του μικρομεσαίου Toyota δε θα έχει καθόλου εκδόσεις πετρελαίου. 

Θα πετύχει αυτό; Λογικά ναι! Στο δρόμο πάντως οι υβριδικές εκδόσεις, μας παρουσίασαν γνώριμα χαρακτηριστικά. Σε πιο ήπιων τόνων οδήγηση, ο χειριστής απολαμβάνει ησυχία, αρμονική κίνηση και ευελιξία. Σε πιο σπορτίφ ρυθμό, το βαθύ πάτημα του γκαζιού συνοδεύεται από έντονο και σταθερό ανέβασμα των στροφών αλλά και από αυξανόμενο θόρυβο βεβαίως. Τα χειριστήρια και ειδικά το τιμόνι, έχουν καλή αν και σχετικά ελαστική αίσθηση, ενώ τα φρένα δίνουν μια σχετικά συνθετική πληροφόρηση. Η σπορτίφ διάθεση λοιπόν δεν είναι απόλυτα στο προσκήνιο, όμως αναμφίβολα η TNGA έχει δημιουργήσει την πιο σπορτίφ και ευχάριστη στο δρόμο Corolla.
Και αν αυτό δεν σας λέει τίποτα, τότε να ενημερώσουμε πως περισσότερες συναρπαστικές ειδήσεις περιμένουμε στον τομέα της τιμής. Δεν υπάρχει κάτι επίσημο ακόμη, ωστόσο από ό,τι μαθαίνουμε δε θα υπάρξει σημαντική μεταβολή σε σχέση με το Auris. Και αυτό είναι ένα ακόμη πλεονέκτημα για το μοντέλο.

Tι μας άρεσε και τι όχι
Σίγουρα η νέα σχεδίαση και η ωριµότητα που δείχνει πια η υβριδική συνταγή της Toyota είναι τα πιο θετικά στοιχεία της νέας Corolla µαζί µε τον σούπερ πλούσιο εξοπλισµό. Η ελαφρώς τεχνητή αίσθηση από τα χειριστήρια στην οδήγηση είναι κάτι που δε θα αρέσει στον πιο αγριεµένο οδηγό. 

Η άποψή μας
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά της η Corolla παραπέμπει ευθέως στους προκατόχους της: είναι ένα στιβαρό και διεξοδικά μελετημένο αυτοκίνητο. Οι υβριδικές εκδόσεις υπόσχονται πολύ καθαρές τιμές ρύπων και χαμηλές καταναλώσεις. Ο σχετικά περιορισμένος σπορτίφ χαρακτήρας δεν υπήρχε ούτε στο προηγούμενο αυτοκίνητο, όμως συγκριτικά είναι η πιο απολαυστική γενιά.

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια