• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εκλεπτυσμένη σχεδίαση διαθέτει το νέο μεσαίο SUV της SEAT.

Οδηγούμε: Νέο SEAT Tarraco

Διαβάστηκε από 12135 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/6/2019
 

Big σε όλα του: Η νέα πρόταση της SEAT στα D-SUV ακούει στο όνομα Tarraco. Θα μπορέσει το νέο μοντέλο της να… ταρακουνήσει τα νερά; Το έργο του δύσκολο, καθώς και μέσα στον ίδιο όμιλο ο ανταγωνισμός (βλ. Skoda Kodiaq) είναι σκληρός.

Η αρχή έγινε με το Ateca (C-SUV), στη συνέχεια ακολούθησε το Arona (B-SUV) και τώρα ήρθε η ώρα του Tarraco (D-SUV). Από εκεί δηλαδή που η SEAT δεν είχε εκπρόσωπο στα SUV, τώρα έχει έναν σε κάθε κατηγορία. Φυσικά, για να μην μακρηγορούμε, η σχέση του Tarraco με τα υπόλοιπα  μεσαία SUV του ομίλου είναι στενή και αν κάποιοι το αποκαλέσουν και αδελφό μοντέλο του Skoda Kodiaq δεν θα έχουν άδικο. Παρόλα αυτά, αδελφό ξε-αδελφό, οφείλει κάπως να διαφέρει και να έχει τον δικό του χαρακτήρα. Πάμε λοιπόν να το δούμε λίγο πιο διεξοδικά;

Νέα εμφάνιση SEAT
Αντίθετα με τα συνηθισμένα, το Tarraco δεν είναι ένα μεγεθυμένο Ateca. Δείχνει πιο σπορτίφ από τα Kodiaq και Tiguan, αλλά ταυτόχρονα είναι εκλεπτυσμένο για SEAT. Αν μας άρεσε από κοντά; Βέβαια, όμως περισσότερο το μπροστινό μέρος. Επίσης, μας κέρδισαν οι συνολικές αναλογίες καθώς οι σχεδιαστές έχουν καταφέρει να κρύψουν επιμελώς τα 4,7 μέτρα μήκους του αμαξώματος.

Από 28.600 ευρώ
Η τιμή του Tarraco στην ελληνική αγορά ξεκινάει από τα 28.600 ευρώ για τον 1,5 TSI των 150 ίππων. Ως diesel ξεκινάει από τα 2.000 κυβικά και τα 150 άλογα με τιμή 28.300 ευρώ. Εμείς, ωστόσο, εδώ δοκιμάζουμε την κορυφαία έκδοση με τον 2λιτρο TDI με τα 190 άλογα, αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση και τιμή στα 42.500 ευρώ για την κορυφαία έκδοση Xcellence η οποία έχει κυριολεκτικά τα πάντα και κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα με τον οικογενειακό ανταγωνισμό.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ