• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Οδηγούμε στην Ελλάδα το Tesla Model Y | Το Model 3 σε SUV
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε στην Ελλάδα το Tesla Model Y | Το Model 3 σε SUV

15.823 Επισκέψεις στο άρθρο (27/10/2021)

Η μεταμόρφωση του Model 3 σε Crossover γέννησε το Model Y, ένα ευρύχωρο ηλεκτρικό μοντέλο που προβάλλει τον hi-tech χαρακτήρα και τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης, υποσχόμενο αυτονομία 507 χλμ.. Το οδηγούμε στην Ελλάδα και αναφέρουμε...

Η Tesla αν μη τι άλλο τα πάει καλά από πλευράς πωλήσεων με τα μοντέλα της. Από την μια λόγω της διαφορετικότητάς τους που έχει προσεγγίσει όσους θέλουν να ξεχωρίζουν και να δείχνονται στο περίγυρό τους ανεξάρτητα με το προϊόν αυτό καθ αυτό, και από την άλλη επειδή δεν έχει σημαντικές ελείψεις σε τσιπάκια και άρα έχει ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα να δώσει. Στην προκειμένη περίπτωση οδηγούμε την πρόσφατη άφιξη επί ελληνικού εδάφους, το Model Y, που ουσιαστικά αποτελεί την υπερυψωμένη εκδοχή του Model 3. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Ομάδα που κερδίζει, δεν αλλάζει

Επειδή «ομάδα που κερδίζει, δεν αλλάζει», η Tesla επέλεξε να βασίσει το νέο της μοντέλο στο best seller της, κατασκευάζοντας ουσιαστικά μια Crossover εκδοχή του Model 3. Η σιλουέτα του μικρότερου εκ των Crossover της Tesla (σ.σ. υπάρχει και το Model X) θυμίζει εν πολλοίς εκείνη του «3αριού», αλλά σε μεγαλύτερες διαστάσεις προς όλες τις κατευθύνσεις. Συγκεκριμένα, το μήκος του μετράται στα 4.751 χλστ. (+ 57 χλστ. από το 3άρι), το πλάτος στα 1.921 χλστ. (+72 χλστ.) και το ύψος στα 1.624 χλστ. (+181 χλστ.), ενώ το μεταξόνιο ορίζεται στα 2.890 χλστ., όντας μεγαλύτερο κατά 15 χλστ.. Δικαιολογώντας τον Crossover χαρακτήρα του, το Model Y κέρδισε πόντους και σε απόσταση από το έδαφος, φτάνοντας στα 167 χλστ..
 

Μίνιμαλ αισθητική που τραβάει τα βλέμματα

Η απλότητα που διακρίνει το ντιζάιν των μοντέλων της Tesla δίνει και εδώ το «παρών» με το έντονα σφηνοειδές τμήμα μπροστά να δίνει την σκυτάλη στο μεγάλο, έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ που καταλήγει σε μια ακόμα πιο γυρτή προς τα πίσω γυάλινη οροφή. Το αποτέλεσμα είναι ένα αμάξωμα ενός όγκου με έντονα coupe στιλιστικά στοιχεία, ενώ το γλυκό δένει με τους έντονους «ώμους» των θόλων που συντελούν σε ένα άκρως αεροδυναμικό αμάξωμα με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,23 Cd, όπως ακριβώς και στο Model 3. Τέλος, αεροδυναμικές λεπτομέρειες συναντούμε και στις ζάντες, κλείνοντας τα κενά όσο το δυνατόν περισσότερο ανάμεσα στις ακτίνες, όπως επίσης και στα -γνώριμα πλέον- χερούλια για τις πόρτες τα οποία αναδύονται με ένα πάτημα από την μία μεριά.

Μια οθόνη για όλες τις λειτουργίες

SUV με hot επιδόσεις & ροπή για... απογείωση

Η γνώμη μας

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »