5 φωτογραφίες »

Η ευμετάβλητη MQB-A0 πλατφόρμα, έδωσε τη δυνατότητα στη Fabia να μεγαλώσει σημαντικά σε διαστάσεις της και με μήκος 4,11 μ. να αποτελεί το μεγαλύτερο μικρό της αγοράς.

Με 5 σύνολα βενζίνης έως 150 ίππους & 900 χλμ. αυτονομίας

44.440 Επισκέψεις στο άρθρο (25/8/2021)

Περνώντας στο κομμάτι των κινητήρων η νέα Fabia έρχεται με 5 διαφορετικούς κινητήρες βενζίνης γενιάς EVO με 65, 80, 95, 110 και 150 ίππων, εκ των οποίων ο μικρότερος δεν θα είναι διαθέσιμος στην ελληνική αγορά. Οι τρεις πρώτοι συνεργάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, ο TSI των 110 ίππων με χειροκίνητου κιβώτιο 6-σχέσεων και DSG 7-σχέσεων και ο ισχυρότερος 1500άρης TSI έρχεται αποκλειστικά με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.


Στα σημεία που αυξήσαμε το ρυθμό μας, η νέα Fabia έδειξε αρκετά αποτελεσματική και πιο πολύ πιο ενδιαφέρουσα συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά.

Στα σημεία που αυξήσαμε το ρυθμό μας, η νέα Fabia έδειξε αρκετά αποτελεσματική και πιο πολύ πιο ενδιαφέρουσα συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Εμείς δοκιμάσαμε τον 80άρη κινητήρα, ο οποίος μας άφησε καλές εντυπώσεις με την γραμμικότητά του και την χαμηλή κατανάλωση, χωρίς φυσικά να διαθέτει τη σπιρτάδα που έχουν οι τούρμπο επιλογές των 95 και 110 ίππων (εργοστασιακή κατανάλωση 5,0 και 4,9 λτ./100), δύο σύνολα γνωστά για την ικανή λειτουργία τους από τις 2.000 σ.α.λ. και από τους πιο οικονομικούς downsized κινητήρες.

Κορυφαία επιλογή της γκάμας πάντως είναι ο τετρακύλινδρος 1,5 TSI με ισχύ 150 ίππων και τη δυνατότητα απενεργοποίησης 2 κυλίνδρων. Τέλος αξίζει να αναφέρουμε πως εκτός του στάνταρ ρεζερβουάρ των 40 λτ., η Skoda προσφέρει προαιρετικά και ένα 50άρι, με το οποίο η θεωρητική αυτονομία ξεπερνάει τα 900 χλμ., καθώς επίσης και σύστημα παραμετροποίησης οδηγικού προφίλ.
 
Νομίζεις ότι οδηγείς Polo
Ολοκληρωτικά αλλαγμένος είναι ο οδηγικός χαρακτήρας της νέα Fabia, κάτι που οφείλεται στη νέα πλατφόρμα. Είναι πιο ευέλικτη, το πάτημά της στο δρόμο σου δίνει πολύ μεγαλύτερη σιγουριά συγκριτικά με το παρελθόν, ενώ παράλληλα έχει βελτιωθεί θεαματικά η ποιότητα κύλισής της, χάρη στον τρόπο που λειτουργεί η ανάρτηση, χαρίζοντας άνεση, σε βαθμό που νομίζει ότι οδηγείς Polo. Φυσικά και θα εισέλθουν στην καμπίνα ήχοι, κυρίως από το μηχανοστάσιο και κατά βάση στα τρικύλινδρα σύνολα, όχι όμως σε ενοχλητικό βαθμό ή πιο έντονα από τα στάνταρ της κατηγορίας.

Παρόλο που το οδηγικό σκέλος ήταν σε ρυθμούς cruising η σε πιο αστικά περιβάλλοντα, η Fabia φάνηκε αποτελεσματική στα λίγα σημεία που αυξήσαμε το ρυθμό μας. Θα θέλαμε ίσως μια λίγο πιο έντονη αίσθηση από το απόλυτα ακριβές σύστημα διεύθυνσης. Στην πόλη πάντως προσφέρει καλή περιφερειακή ορατότητα και ευκολία στο να πραγματοποιεί ελιγμούς.

Τέλος θα αναφέρουμε πως η νέα Fabia μελλοντικά θα είναι διαθέσιμη και με ένα σπορ σασί 15 χιλ. χαμηλότερο και με πιο σκληρή ανάρτηση, έχοντας πιο σπορτίφ προσανατολισμό, ενώ και περισσότερη περιπέτεια υπάρχει το πακέτο Rough-Road που με 15 χιλ. μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, ειδικά ρυθμισμένα ελατήρια και επιπλέον προστατευτικά για το κάτω μέρος του αμαξώματος.

Η γνώμη μας
Στις προηγούμενες γενιές της η Fabia σε κέρδιζε με το καλό VFM και τους μεγάλους χώρους. Σε αυτή την γενιά έρχονται να προστεθούν η ποιότητα κατασκευής και η τεχνολογία. Στοίχημα θα είναι να κρατηθεί αρκετά χαμηλά και η τιμή, καθώς έχει να δώσει πολλά παραπάνω από το μ.ο. της κατηγορίας.
 

Προηγούμενη

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto