Οδηγούμε το ανανεωμένο Mazda 2

18.788 Επισκέψεις στο άρθρο (31/1/2020)

Το Mazda2 ανανεώθηκε εμφανισιακά αποκτώντας ακόμα πιο κομψή εμφάνιση και πέρασε στην υβριδική εποχή μέσω των νέων κινητήριων συνόλων του.

Η Ελλάδα είχε την τιμή να φιλοξενήσει την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του ανανεωμένου Mazda 2, κίνηση με την οποία η εγχώρια αντιπροσωπεία, πριν καν συμπληρωθεί ένα χρόνος από την επαναδραστηριοποίησή της, δηλώνει με δυναμικό τρόπο το «παρών». Περνώντας στον ίδιο τον πρωταγωνιστή, το Mazda2 και τις αλλαγές που φέρει η ανανέωσή του, αυτές συνοψίζονται στις σχεδιαστικές παρεμβάσεις στο αμάξωμα, αναβάθμιση στο εσωτερικό του, fine tuning στο σύστημα διεύθυνσης και κυρίως την προσθήκη ήπιο υβριδικού συστήματος 48 Volt.

Πιο εκλεπτυσμένο σε εξωτερική και εσωτερική εμφάνιση  
Οι διαφοροποιήσεις στην σχεδίαση που προαναφέραμε έχουν να κάνουν κυρίως με το μπροστινό μέρος, όπου ο πρόβολος του μοντέλου είναι σημαντικά διαφοροποιημένος. Τα φωτιστικά σώματα έχουν μεγαλώσει και ακουμπούν πλέον πάνω στην νέα κυψελωτή γρίλια, που διατηρεί το ίδιο μέγεθος αλλά διαφοροποιείται σχεδιαστικά θυμίζοντας το μεγαλύτερο Mazda3. Ριζικά ανασχεδιασμένος είναι ο μπροστινός προφυλακτήρας πάνω στον οποίο ενσωματώνονται πλέον δύο λεπτά φώτα LED σε οριζόντια διάταξη αντικαθιστώντας τα στρογγυλά φώτα ομίχλης του τρέχοντος μοντέλου, ενώ παράλληλα μικρές διαφοροποιήσεις θα συναντήσουμε και στον πίσω προφυλαχτήρα. Στο εσωτερικό η αρχιτεκτονική της σχεδίασης παραμένει η ίδια, ωστόσο έχει αναβαθμιστεί συνολικά η ποιότητά του, μέσω του νέου φινιρίσματος στην κονσόλα, καθώς και την προσθήκη νέων καθισμάτων.

Οικονομικότεροι κινητήρες και πιο άνετο στο δρόμο
Περνώντας στα μηχανικά σύνολα, το ανανεωμένο Mazda2 θα προσφέρεται αποκλειστικά με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα Skyactiv-G 1,5 λίτρων σε δύο ιπποδυνάμεις 75 και 90 ίππων. Ωστόσο πλέον το συγκεκριμένο μοτέρ στις χειροκίνητες εκδόσεις του θα προσφέρονται με το ήπια υβριδικό σύστημα των 48 Volt στον στάνταρ εξοπλισμό. Στην πράξη αυτό σημαίνει εκπομπές CO2 120 γρ./χλμ. στην έκδοση των 90 ίππων, σύμφωνα με το νεότερο πρότυπο μετρήσεων WLTP, ενώ όσον αφορά στην κατανάλωση η Mazda υπόσχεται μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου με την τιμή σε μικτό κύκλο να ορίζεται σε 5,3 λτ./100 χλμ.. Αναβαθμισμένη είναι και η οδική συμπεριφορά του μικρού μοντέλου, το οποίο δέχθηκε βελτιώσεις στο σύστημα διεύθυνσης του, όντας πιο άνετο στο δρόμο και με πιο ήσυχη και ποιοτική κύλιση.

FORD E-TRANSIT
citroen