Οδηγούμε το νέο Honda Jazz e:ΗΕV
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε το νέο Honda Jazz e:ΗΕV

20.212 Επισκέψεις στο άρθρο (2/10/2020)

Το πιο «οικογενειακό» μικρό έγινε full υβριδικό: Το Honda Jazz, το πιο πρακτικό μικρό της αγοράς, είναι πλέον υβριδικό με αποτέλεσμα στα πολλά του χαρίσματα να προστεθεί και η κορυφαία οικονομία.


Το μοντένο καμπυλόγραμμo design του Honda Jazz με νέα φώτα και προφυλακτήρες είναι σαφώς πιο κομψό από πριν.

Το μοντένο καμπυλόγραμμo design του Honda Jazz με νέα φώτα και προφυλακτήρες είναι σαφώς πιο κομψό από πριν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


What is new
- 4η γενιά Honda Jazz
- Κορυφαία πρακτικότητα και ευρυχωρία
- Mόνο ως υβριδικό με 109 ίππους και 253 Nm
- Και σε crossover έκδοση Crosstar
- Καίει 4,5 λτ./100 χλμ. (WLTP)
- Διαθέσιμο τέλη Οκτώβρη από 21.700 ευρώ

Η Honda έχει σαν στόχο μέχρι το 2030 τον εξηλεκτρισμό των 2/3 της γκάμας της. Μια πιο κοντινή δέσμευση της ιαπωνικής φίρμας αφορά όμως το 2022, αφού μέχρι τότε σύμφωνα με τα πλάνα όλα τα mainstream μοντέλα της Honda για την Ευρώπη θα περιλαμβάνουν ηλεκτροκίνητες εκδόσεις. Σε αυτήν την προοπτική το νέο, 4ης γενιάς, Honda Jazz παίζει πρωταρχικό ρόλο μιας και στις αγορές της Γηραιάς Ηπείρου θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με υβριδικό σύστημα κίνησης. Το AutoΤρίτη βρέθηκε στο κέντρο εκπαίδευσης της Honda, λίγο έξω από τη Φρανκφούρτη, για μια πρώτη γεύση από το νέο Honda Jazz e:ΗΕV και με την ευκαιρία έβαλε ξανά στο χέρι, το απίθανο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, Honda e.

Παρέμεινε compact και έγινε πιο κομψό
To νέο Honda Jazz έφτασε τα 4.044 χλστ. σε μήκος (+14) και χωρίς να χάσει τις compact διαστάσεις του διατήρησε την monovolume λογική του, με το ύψος του όμως να έχει μειωθεί κατά 24 χλστ. στα 1.526 χλστ. Το μοντέρνο, καμπυλόγραμμo design του Jazz με νέα φώτα φυσικά και προφυλακτήρες είναι σαφώς πιο κομψό από ποτέ, ενώ για πρώτη φορά υπάρχει και έκδοση Crosstar (4.090 χλστ. σε μήκος) με crossover χαρακτηριστικά και 16 χλστ. μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (152 χλστ. με οδηγό). Με ίδιο μεταξόνιο στα 2.517 χλστ., το νέο Jazz διατήρησε φυσικά την ευρυχωρία και την κορυφαία πρακτικότητα, όπως αυτή εκφράζεται από τις δεκάδες θέσεις για μικροαντικείμενα και κυρίως από τα Magic Seats (προέκυψαν χάρη στην τοποθέτηση του ρεζερβουάρ κάτω και ανάμεσα από τα μπροστινά καθίσματα), που παρέχουν δυνατότητα αναδίπλωσης και αναστροφής, ανάλογα με τα μεταφερόμενα φορτία.

Ο χώρος αποσκευών από τα 304 λτ. μπορεί να φτάσει τα 1.205 λτ. (298-1.199 λτ. στο Crossstar) συμβάλει και αυτός με τη σειρά του ώστε το Jazz να είναι το πιο οικογενειακό μικρό της κατηγορίας. Στο ανασχεδιασμένο ταμπλό μπορεί να συνεχίζει να κυριαρχεί το σκληρό πλαστικό (μόνο τα μετωπικά του μέρη καλύπτονται από φλοίδα με μαλακή υφή), αλλά η διάταξη έχει πολλά high-tech χαρακτηριστικά με κυριότερο την (εύχρηστη και διαμορφούμενη επιτέλους) 9άρα οθόνη αφής ψηλά στο κέντρο για τον έλεγχο των περισσότερων λειτουργιών και της κορυφαίας συνδεσιμότητας, που πλέον περιλαμβάνει και τον ψηφιακό βοηθό Honda Personal Assistant (ξεκινάει με τον χρήση να λέει ΟΚ, Honda). Ο κλασσικός πίνακας οργάνων έχει αντικατασταθεί από μια 7`` TFT οθόνη, που παρέχει όλες τις πληροφορίες, καθώς και τη ροή ισχύος, την ανάκτηση ενέργειας και όλα τα σχετικά. Το Jazz αποδεικνύει ότι η προστασία του κλίματος δεν είναι φτηνή υπόθεση. Το αντίθετο, μάλιστα. Έτσι το ιαπωνικό υβριδικό μικρό, που θα είναι διαθέσιμο στην αγορά προς τα τέλη Οκτώβρη, κοστίζει 21.700 ευρώ στην έκδοση Comfort. H Εlegance ανεβαίνει στα 24.700 ευρώ, ενώ η Εxecutive ξεφεύγει στα 25.990 ευρώ. Το Crosstar θα είναι διαθέσιμο μόνο στην κορυφαία έκδοση με την ακόμα πιο τσουχτερή τιμή των 28.750 ευρώ (29.070 με διχρωμία).

Με σοφιστικέ υβριδικό σύστημα

Στο δρόμο: Ανετο, ασφαλές και super οικονομικό

Η γνώμη μας

Νέο Honda e: Μικρό, ηλεκτρικό & δαιμόνιο

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
MERCEDES ME
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel