
Η υπόθεση κρατά αρκετά χρόνια και τίθεται ακόμα και θέμα επικινδυνότητας για τους οδηγούς.
Κάτοικοι και δήμος αντιδρούν στην κατεδάφιση της γέφυρας
- Διαμάχη δήμου και της αναδόχου εταιρείας για την κατεδάφιση ή όχι της μιας γέφυρας.
- Το πραγματικό πρόβλημα είναι η δημιουργία διοδίων.
- Όσο δεν κατασκευάζονται τα διόδια το κράτος αποζημιώνει την ανάδοχο με 25 εκατομμύρια/χρόνο.
- Δεκέμβρη του 2027 λήγει η παράταση και τα διόδια θα μπουν στην Εθνική Οδό.
Αν τα χασατε – Διαβαστε και αυτά:
Το πραγματικό πρόβλημα είναι η δημιουργία διοδίων
Όπως λένε, το σημείο εξυπηρετεί χιλιάδες αυτοκίνητα καθημερινά και σε περίπτωση κατεδάφισης της γέφυρας η επιβάρυνση της περιοχής από την αυξημένη κίνηση θα είναι αφόρητη. Ωστόσο η πραγματική αιτία της διαμάχης είναι η δημιουργία πλευρικών σταθμών διοδίων τόσο στον κόμβο της Βαρυμπόμπης όσο και στον κόμβο του Αγίου Στεφάνου, όπως προβλέπει η σχετική σύμβαση. Το ζήτημα των διοδίων στους κόμβους αυτούς κρατά αρκετά χρόνια. Το κόστος τους μάλιστα σύμφωνα με δήλωση του υφυπουργού θα είναι 55 λεπτά στη Βαρυμπόμπη και «κάτι παραπάνω» στον Άγιο Στέφανο.

Η κατασκευή διοδίων σε Βαρυμπόμπη και ¶γιο Στέφανο έχει πάρει παράταση για τρία χρόνια.
Όσο δεν κατασκευάζονται τα διόδια το κράτος αποζημιώνει την ανάδοχο με 25 εκατομμύρια/χρόνο
Όμως οι συνεχείς αντιδράσεις από κατοίκους και τοπικούς φορείς ανάγκασαν το υπουργείο να δώσει τριετή παράταση στην εκτέλεση της σύμβασης. Ωστόσο για κάθε χρόνο το κράτος καταβάλει 25 εκατομμύρια ευρώ στην παραχωρησιούχο εταιρεία για διαφυγόντα κέρδη. Η παράταση λήγει στις 31 Δεκεμβρίου 2027, όποτε και παραμένει άγνωστο ποια θα είναι η τελική λύση.
Δεκέμβρη του 2027 λήγει η παράταση και τα διόδια θα μπουν στην Εθνική Οδό.
Σε περίπτωση κατεδάφισης της γέφυρας, πράγματι η επιβάρυνση των γύρω περιοχών θα είναι τεράστια, ενώ μεγάλη θα είναι και η ταλαιπωρία των οδηγών που θα κινούνται στον ήδη πολύπαθο αυτοκινητόδρομο του Κηφισού. Σε πρόσφατη παράκαμψη της κυκλοφορίας που έγινε από την διαχειρίστρια εταιρεία ώστε να γίνουν μετρήσεις και δοκιμές ταλαντώσεων στη γέφυρα, υπήρξε σύγχυση με εκπροσώπους της τοπικής αρχής.
Η διαμάχη φαίνεται να μην έχει τέλος, καθώς λίγες ώρες μετά το συμβάν, διέρρευσε από την πλευρά του δήμου πως σύμφωνα με τους μηχανικούς οι μετρήσεις ήταν αναπάντεχα καλές, ενώ λίγο αργότερα η Νέα Οδός χαρακτήρισε «πρόωρες και χωρίς βάση» τις παραπάνω διαρροές. Πάντως η λύση στο συγκεκριμένο ζήτημα φαίνεται πως θα πάρει αρκετό καιρό ακόμα, με τις εξελίξεις να έρχονται μάλλον σε δύο χρόνια, που θα πλησιάζει η λήξη της παράτασης.