Παλιές μπαταρίες Nissan LEAF σε ρόλο power bank για γραμμές τρένου
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Παλιές μπαταρίες Nissan LEAF σε ρόλο power bank για γραμμές τρένου

2.324 Επισκέψεις στο άρθρο (11/11/2021)

H Nissan αναπτύσσει έναν εντελώς νέο τρόπο για να συνδυάσει τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στο σιδηροδρομικό δίκτυο και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Για μπαταρίες σε συσκευές σιδηροδρομικών διαβάσεων, η East Japan Railway Company (JR East), ένας από τους κορυφαίους παρόχους σιδηροδρομικών υπηρεσιών της Ιαπωνίας, δοκιμάζει επαναχρησιμοποιημένες μπαταρίες από Nissan LEAF.

Τα τρένα και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν πολλά κοινά ως μέσα μεταφοράς. Και τα δύο είναι ασφαλή και βολικά και, επεκτείνοντας τις δυνατότητες της ηλεκτρικής μετακίνησης, συμβάλλουν και τα δύο στην υλοποίηση μιας βιώσιμης κοινωνίας. Στη σύγχρονη ζωή, μπορούμε πλέον να χρησιμοποιούμε τρένα και ηλεκτρικά οχήματα παράλληλα, για παράδειγμα, όταν ταξιδεύουμε σε μια νέα πόλη. Ωστόσο, αυτή δεν είναι η μόνη σύνδεση που μπορεί να έχουν τα δύο μέσα μεταφοράς για την Nissan.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μπαταρίες των LEAF ως «power bank» έκτακτης ανάγκης

Συγκεκριμένα, στην Ιαπωνία, η  East Japan Railway Company (JR East), ένας από τους κορυφαίους παρόχους σιδηροδρομικών υπηρεσιών της χώρας, δοκιμάζει μεταχειρισμένες μπαταρίες από ηλεκτρικά Nissan LEAF στις σιδηροδρομικές διαβάσεις. Σε κάθε διάβαση, οι σιδηροδρομικές εταιρείες εγκαθιστούν μονάδες παροχής ρεύματος έκτακτης ανάγκης, προκειμένου  να διασφαλίσουν ότι λειτουργούν σωστά, ανά πάσα στιγμή.  Επί του παρόντος, αυτές οι μονάδες παροχής ρεύματος έκτακτης ανάγκης χρησιμοποιούν μπαταρίες μολύβδου-οξέος. Ωστόσο, από τον Ιανουάριο του 2021 έχουν ξεκινήσει οι προσπάθειες αντικατάστασής τους με επαναχρησιμοποιημένες μπαταρίες Nissan LEAF. Η αρχή έγινε από την σιδηροδρομική διάβαση Atago της γραμμής Jōban, η οποία διασχίζει την πόλη Minamisoma, στην επαρχία Φουκουσίμα.

Στόχος η μείωση των εκπομπών ρύπων με την επαναχρησιμοποίηση

Η μπαταρία ιόντων λιθίου ενός Nissan LEAF διατηρεί το 60% έως 80% της χωρητικότητας αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας, στο τέλος του κύκλου ζωής της σε ένα αυτοκίνητο. Επομένως, με την επαναχρησιμοποίηση των παλιών μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η εναπομένουσα ενεργειακή τους χωρητικότητα μπορεί να κατευθυνθεί αλλού, όπως σε νέες μπαταρίες αντικατάστασης ή σε σταθερές μπαταρίες. Η 4R Energy Corporation, συνεργάτης της Nissan, είναι υπεύθυνη για αυτήν την προσπάθεια, στοχεύοντας στην μείωση των εκπομπών CO2 και την παύση χρήσης σπάνιων πόρων που σχετίζονται με την εξ αρχής κατασκευή μιας νέας μπαταρίας, μέσω της επαναχρησιμοποίησης των μπαταριών των LEAF.

Σε σύγκριση με τις μπαταρίες μολύβδου-οξέος, η επαναχρησιμοποιούμενη ποικιλία ιόντων λιθίου απαιτεί μόνο το 1/3 του χρόνου φόρτισης. Επιπλέον, είναι πολύ πιο ανθεκτικές και  διαρκούν κατά μέσο όρο 10 χρόνια, σε σύγκριση με τα 3-7 χρόνια μιας τυπικής μπαταρίας. Μια ακόμα σημαντική παράμετρος που απασχολεί τον Tochihara, αφορά στη συντήρηση της μπαταρίας.

Δείτε το σχετικό βίντεο που δημοσίευσε η Nissan
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
citroen