Το Panda διακρίνεται για τα τετραγωνισμένα μοτίβα στο σχεδιασμό του.
Τιμή – Εξοπλισμός
30.324 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2016)
Το Fiat Panda ξεκινά από τα 9.290 ευρώ, το Toyota Aygo από τα 9.670 ευρώ και το VWup! από τα 9.350 ευρώ. Το Aygo είναι πιο ακριβό των άλλων δύο, διαθέτει όμως 6 αερόσακους από τη βασική έκδοση. Ακολουθεί το Panda με ελαφρώς περισσότερες επιλογές στον προαιρετικό εξοπλισμό, ενώ το up! στη βασική έκδοση έχει μεν κάποιες βασικές ελλείψεις όπως το ηχοσύστημα, η τιμή του όμως είναι καλή.
Η σχεδίαση του up! είναι η πιο συντηρητική, αλλά καθόλα μοντέρνα και νεανική.
Αν εχεις σαν προτεραιοτητα τους χωρους με την ευχαριστη εσωτερικη διαρυθμιση πας αμεσως στο panda που ειναι επισης και ομορφο.
Οπτικα ξεκαθαρα κερδιζει το aygo που ειναι σε δικο του επιπεδο,ομορφοτερο απο ολα τα μικρα...μαζι με 500ρακι και twingo...και οτι χανει σε ευρυχωρια το κερδιζει στην ποιοτητα και αξιοπιστια toyota που απλα δεν εχει αντιπαλο και την αξια μεταπωλησης που θα χτυπα κορυφη.
Το up ποτε δεν με συγκινησε γιατι μοιαζει με μπανιερα χωρις ιχνος ομορφιας και το κυνηγουν πιστευω τα προβληματα του group σε αξιοπιστια,τα δε λογια περι ποιοτητας του τα ακουω βερεσε γιατι απλα δεν υπαρχουν....δεν το κοιταω καν γιατι δεν μου αρεσει!!
Γιατι δεν αναφερεται οτι ναι μεν το up εχει τον μεγαλυτερο χωρο αποσκευων απλουστατα γιατι δεν εχει ρεζερβα και εργαλεια; Επισης οτι το γυμνο μεταλο στο εσωτερικο του up θυμιζει κατασκευες του 80', οσο για τους μεντεσεδες στα πισω παραθυρα απαραδεκτο. Μακραν το πιο ολοκληρωμενο και πιο φτηνο στην συντηρηση PANDA, με αποδεδειγμενη αξιοπιστια και το οικονομικοτερο σε πραγματικη καταναλωση.
Ειμαι κατοχος vw up. Μετα απο 25000χλμ εχω στραβες δισκοπλακες!!!! Το προβλημα με τις δισκοπλακες που στραβωνουν το εχουν πολλοι κατοχοι up.H αντιπροσωπεια δεν καλυπτει τη ζημια αφου την κατατασει στα υλικα τριβης. Κατα τ'αλλα ειναι καλο αυτοκινητο αλλα οχι να αναγραφονται στα πλεονεκτηματα του τα φρενα.
Αν εχεις σαν προτεραιοτητα τους χωρους με την ευχαριστη εσωτερικη διαρυθμιση πας αμεσως στο panda που ειναι επισης και ομορφο. Οπτικα ξεκαθαρα κερδιζει το aygo που ειναι σε δικο του επιπεδο,ομορφοτερο απο ολα τα μικρα...μαζι με 500ρακι και twingo...και οτι χανει σε ευρυχωρια το κερδιζει στην ποιοτητα και αξιοπιστια toyota που απλα δεν εχει αντιπαλο και την αξια μεταπωλησης που θα χτυπα κορυφη. Το up ποτε δεν με συγκινησε γιατι μοιαζει με μπανιερα χωρις ιχνος ομορφιας και το κυνηγουν πιστευω τα προβληματα του group σε αξιοπιστια,τα δε λογια περι ποιοτητας του τα ακουω βερεσε γιατι απλα δεν υπαρχουν....δεν το κοιταω καν γιατι δεν μου αρεσει!!
Γιατι δεν αναφερεται οτι ναι μεν το up εχει τον μεγαλυτερο χωρο αποσκευων απλουστατα γιατι δεν εχει ρεζερβα και εργαλεια; Επισης οτι το γυμνο μεταλο στο εσωτερικο του up θυμιζει κατασκευες του 80', οσο για τους μεντεσεδες στα πισω παραθυρα απαραδεκτο. Μακραν το πιο ολοκληρωμενο και πιο φτηνο στην συντηρηση PANDA, με αποδεδειγμενη αξιοπιστια και το οικονομικοτερο σε πραγματικη καταναλωση.
Ειμαι κατοχος vw up. Μετα απο 25000χλμ εχω στραβες δισκοπλακες!!!! Το προβλημα με τις δισκοπλακες που στραβωνουν το εχουν πολλοι κατοχοι up.H αντιπροσωπεια δεν καλυπτει τη ζημια αφου την κατατασει στα υλικα τριβης. Κατα τ'αλλα ειναι καλο αυτοκινητο αλλα οχι να αναγραφονται στα πλεονεκτηματα του τα φρενα.