Με 251 λίτρα το Volkswagen up! έχει το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, ενώ και στο εσωτερικό είναι το πιο άνετο για τους επιβάτες.
Χώροι-εργονομία: Το VW up! το πιο άνετο, το Aygo το πιο πρακτικό
30.322 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2016)
Σε χωροταξικό επίπεδο τα νούμερα των μετρήσεων είναι με το μέρος του up!. Έτσι, το μίνι VW έχει με διαφορά τον καλύτερο χώρο για τα γόνατα των πίσω, είναι το πιο πλατύ εσωτερικά, ενώ έχει και το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.
Η εργονομία του είναι καλή, ενώ οι μοναδικές ιδιαιτερότητες που έχουν επιλεγεί για λόγους οικονομίας, είναι οι χωριστοί διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, αλλά και τα ανοιγόμενα με μεντεσέ πίσω τζάμια. Επίσης, η θέση οδήγησης είναι καλή.
Το Aygo έχει τους μικρότερος χώρους για επιβάτες και αποσκευές, αλλά έχει τους περισσότερους για μικροαντικείμενα, κάτι που βοηθάει ιδιαίτερα στην καθημερινή χρήση.
Από την άλλη ο οδηγός μπορεί να ανοιγοκλείσει το παράθυρο του συνοδηγού χωρίς να τεντωθεί, ενώ η θέση οδήγησης είναι και εδώ αρκετά βολική. Το Panda, τέλος, από πλευράς χώρων βρίσκεται στο ενδιάμεσο, ενώ το χαρακτηριστικό του είναι η ψηλή θέση οδήγησης που δίνει καλή περιφερειακή ορατότητα.
Ωστόσο, εδώ η εργονομία είναι λίγο φορτωμένη και κάποιες δευτερεύουσες λειτουργίες θέλουν συνήθεια. Επίσης, το Panda είναι αυτό με τους λιγότερους ωφέλιμους χώρους για μικροαντικείμενα.
Αν εχεις σαν προτεραιοτητα τους χωρους με την ευχαριστη εσωτερικη διαρυθμιση πας αμεσως στο panda που ειναι επισης και ομορφο.
Οπτικα ξεκαθαρα κερδιζει το aygo που ειναι σε δικο του επιπεδο,ομορφοτερο απο ολα τα μικρα...μαζι με 500ρακι και twingo...και οτι χανει σε ευρυχωρια το κερδιζει στην ποιοτητα και αξιοπιστια toyota που απλα δεν εχει αντιπαλο και την αξια μεταπωλησης που θα χτυπα κορυφη.
Το up ποτε δεν με συγκινησε γιατι μοιαζει με μπανιερα χωρις ιχνος ομορφιας και το κυνηγουν πιστευω τα προβληματα του group σε αξιοπιστια,τα δε λογια περι ποιοτητας του τα ακουω βερεσε γιατι απλα δεν υπαρχουν....δεν το κοιταω καν γιατι δεν μου αρεσει!!
Γιατι δεν αναφερεται οτι ναι μεν το up εχει τον μεγαλυτερο χωρο αποσκευων απλουστατα γιατι δεν εχει ρεζερβα και εργαλεια; Επισης οτι το γυμνο μεταλο στο εσωτερικο του up θυμιζει κατασκευες του 80', οσο για τους μεντεσεδες στα πισω παραθυρα απαραδεκτο. Μακραν το πιο ολοκληρωμενο και πιο φτηνο στην συντηρηση PANDA, με αποδεδειγμενη αξιοπιστια και το οικονομικοτερο σε πραγματικη καταναλωση.
Ειμαι κατοχος vw up. Μετα απο 25000χλμ εχω στραβες δισκοπλακες!!!! Το προβλημα με τις δισκοπλακες που στραβωνουν το εχουν πολλοι κατοχοι up.H αντιπροσωπεια δεν καλυπτει τη ζημια αφου την κατατασει στα υλικα τριβης. Κατα τ'αλλα ειναι καλο αυτοκινητο αλλα οχι να αναγραφονται στα πλεονεκτηματα του τα φρενα.
Αν εχεις σαν προτεραιοτητα τους χωρους με την ευχαριστη εσωτερικη διαρυθμιση πας αμεσως στο panda που ειναι επισης και ομορφο. Οπτικα ξεκαθαρα κερδιζει το aygo που ειναι σε δικο του επιπεδο,ομορφοτερο απο ολα τα μικρα...μαζι με 500ρακι και twingo...και οτι χανει σε ευρυχωρια το κερδιζει στην ποιοτητα και αξιοπιστια toyota που απλα δεν εχει αντιπαλο και την αξια μεταπωλησης που θα χτυπα κορυφη. Το up ποτε δεν με συγκινησε γιατι μοιαζει με μπανιερα χωρις ιχνος ομορφιας και το κυνηγουν πιστευω τα προβληματα του group σε αξιοπιστια,τα δε λογια περι ποιοτητας του τα ακουω βερεσε γιατι απλα δεν υπαρχουν....δεν το κοιταω καν γιατι δεν μου αρεσει!!
Γιατι δεν αναφερεται οτι ναι μεν το up εχει τον μεγαλυτερο χωρο αποσκευων απλουστατα γιατι δεν εχει ρεζερβα και εργαλεια; Επισης οτι το γυμνο μεταλο στο εσωτερικο του up θυμιζει κατασκευες του 80', οσο για τους μεντεσεδες στα πισω παραθυρα απαραδεκτο. Μακραν το πιο ολοκληρωμενο και πιο φτηνο στην συντηρηση PANDA, με αποδεδειγμενη αξιοπιστια και το οικονομικοτερο σε πραγματικη καταναλωση.
Ειμαι κατοχος vw up. Μετα απο 25000χλμ εχω στραβες δισκοπλακες!!!! Το προβλημα με τις δισκοπλακες που στραβωνουν το εχουν πολλοι κατοχοι up.H αντιπροσωπεια δεν καλυπτει τη ζημια αφου την κατατασει στα υλικα τριβης. Κατα τ'αλλα ειναι καλο αυτοκινητο αλλα οχι να αναγραφονται στα πλεονεκτηματα του τα φρενα.