AUTOCHECK

Το Fiat Panda έχει τον ισχυρότερο κινητήρα σε ισχύ και ροπή, ωστόσο είναι και το μόνο με κατανάλωση άνω των 5,0 λτ./100 χλμ.

Ο 3κύλινδρος 1.000άρης του Aygo είναι σπιρτόζος και αυτός με την χαμηλότερη κατανάλωση.

Το 3κύλινδρο, ενός λίτρου μοτέρ του up! διακρίνεται για την ποιοτική του λειτουργία.

Κινητήρες: Μέτριες επιδόσεις, πολύ χαμηλή κατανάλωση

28.135 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/8/2016

Τα τρία μοντέλα του συγκριτικού φοράνε τους «βασικούς» κινητήρες της γκάμας του εκάστοτε μοντέλου. Ωστόσο, αν και «βασικοί» καλύπτουν και με το παραπάνω τις απαιτήσεις σύμφωνα με τον αστικό τους προσανατολισμό, δηλαδή δεν βάζουν φωτιά στην άσφαλτο, όμως είναι οικονομικοί στην κατανάλωση και κινούνται με σχετική άνεση ακόμη και στον αυτοκινητόδρομο. Αναφορικά με την ιπποδύναμη, Panda και Aygo αποδίδουν 69 ίππους, ενώ με 60 άλογα και πολύ κοντά τους ακολουθεί το γερμανικό μίνι. 

Ξεκινώντας με το Fiat Panda που έχει και τον μεγαλύτερο κυβισμό, αποδίδει 69 ίππους και 102 Nm ροπής, ενώ η κατανάλωσή του ανέρχεται στα 5,2 λτ./100 χλμ. Αναφορικά με τις επιδόσεις, τα 14,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα είναι αρκετά, ωστόσο μέσα στην πόλη που είναι και το σημαντικότερο εμφανίζεται πρόθυμο και σβέλτο.

Έπειτα, κάτω από το καπό του Aygo, o 1.000άρης 3κύλινδρος και με μεταβλητό χρονισμό κινητήρας έχει απόδοση 69 ίππων, ολοκληρώνει στον ίδιο χρόνο με το Panda το 0-100 χλμ./ώρα, ωστόσο είναι πιο οικονομικός στα χαρτιά (4,1 λτ./100 χλμ.). Επιπλέον, έχει τα χαμηλότερα CO2 και άρα τέλη κυκλοφορίας. 

Τέλος, το 3κύλινδρο μοτέρ του up! έχει ιπποδύναμη 60 ίππων, ενώ η μέση εργοστασιακή κατανάλωσή του δεν υπερβαίνει τα 4,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων τα 105 γρ./χλμ. με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα χαμηλά πάγια έξοδα του μοντέλου. Στην πράξη, ο κινητήρας διακρίνεται για την ποιοτική του λειτουργία, ενώ βοηθιέται πολύ από την προσεγμένη ηχομόνωση. Η απόκριση στο γκάζι είναι σχετικά καλή, αν και η μακριά κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου (ειδικά στις 2 τελευταίες σχέσεις) κάνει απαραίτητη την κίνηση με μία ταχύτητα κάτω. 

 
  • Πειραιωτης

    Αν εχεις σαν προτεραιοτητα τους χωρους με την ευχαριστη εσωτερικη διαρυθμιση πας αμεσως στο panda που ειναι επισης και ομορφο. Οπτικα ξεκαθαρα κερδιζει το aygo που ειναι σε δικο του επιπεδο,ομορφοτερο απο ολα τα μικρα...μαζι με 500ρακι και twingo...και οτι χανει σε ευρυχωρια το κερδιζει στην ποιοτητα και αξιοπιστια toyota που απλα δεν εχει αντιπαλο και την αξια μεταπωλησης που θα χτυπα κορυφη. Το up ποτε δεν με συγκινησε γιατι μοιαζει με μπανιερα χωρις ιχνος ομορφιας και το κυνηγουν πιστευω τα προβληματα του group σε αξιοπιστια,τα δε λογια περι ποιοτητας του τα ακουω βερεσε γιατι απλα δεν υπαρχουν....δεν το κοιταω καν γιατι δεν μου αρεσει!!

      9
  • mpampis

    Γιατι δεν αναφερεται οτι ναι μεν το up εχει τον μεγαλυτερο χωρο αποσκευων απλουστατα γιατι δεν εχει ρεζερβα και εργαλεια; Επισης οτι το γυμνο μεταλο στο εσωτερικο του up θυμιζει κατασκευες του 80', οσο για τους μεντεσεδες στα πισω παραθυρα απαραδεκτο. Μακραν το πιο ολοκληρωμενο και πιο φτηνο στην συντηρηση PANDA, με αποδεδειγμενη αξιοπιστια και το οικονομικοτερο σε πραγματικη καταναλωση.

      5
  • giorgio_car

    Ειμαι κατοχος vw up. Μετα απο 25000χλμ εχω στραβες δισκοπλακες!!!! Το προβλημα με τις δισκοπλακες που στραβωνουν το εχουν πολλοι κατοχοι up.H αντιπροσωπεια δεν καλυπτει τη ζημια αφου την κατατασει στα υλικα τριβης. Κατα τ'αλλα ειναι καλο αυτοκινητο αλλα οχι να αναγραφονται στα πλεονεκτηματα του τα φρενα.