Το Fiat Panda έχει τον ισχυρότερο κινητήρα σε ισχύ και ροπή, ωστόσο είναι και το μόνο με κατανάλωση άνω των 5,0 λτ./100 χλμ.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Fiat Panda έχει τον ισχυρότερο κινητήρα σε ισχύ και ροπή, ωστόσο είναι και το μόνο με κατανάλωση άνω των 5,0 λτ./100 χλμ.

Κινητήρες: Μέτριες επιδόσεις, πολύ χαμηλή κατανάλωση

29.340 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2016)

Τα τρία μοντέλα του συγκριτικού φοράνε τους «βασικούς» κινητήρες της γκάμας του εκάστοτε μοντέλου. Ωστόσο, αν και «βασικοί» καλύπτουν και με το παραπάνω τις απαιτήσεις σύμφωνα με τον αστικό τους προσανατολισμό, δηλαδή δεν βάζουν φωτιά στην άσφαλτο, όμως είναι οικονομικοί στην κατανάλωση και κινούνται με σχετική άνεση ακόμη και στον αυτοκινητόδρομο. Αναφορικά με την ιπποδύναμη, Panda και Aygo αποδίδουν 69 ίππους, ενώ με 60 άλογα και πολύ κοντά τους ακολουθεί το γερμανικό μίνι. 

Ξεκινώντας με το Fiat Panda που έχει και τον μεγαλύτερο κυβισμό, αποδίδει 69 ίππους και 102 Nm ροπής, ενώ η κατανάλωσή του ανέρχεται στα 5,2 λτ./100 χλμ. Αναφορικά με τις επιδόσεις, τα 14,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα είναι αρκετά, ωστόσο μέσα στην πόλη που είναι και το σημαντικότερο εμφανίζεται πρόθυμο και σβέλτο.

Έπειτα, κάτω από το καπό του Aygo, o 1.000άρης 3κύλινδρος και με μεταβλητό χρονισμό κινητήρας έχει απόδοση 69 ίππων, ολοκληρώνει στον ίδιο χρόνο με το Panda το 0-100 χλμ./ώρα, ωστόσο είναι πιο οικονομικός στα χαρτιά (4,1 λτ./100 χλμ.). Επιπλέον, έχει τα χαμηλότερα CO2 και άρα τέλη κυκλοφορίας. 

Τέλος, το 3κύλινδρο μοτέρ του up! έχει ιπποδύναμη 60 ίππων, ενώ η μέση εργοστασιακή κατανάλωσή του δεν υπερβαίνει τα 4,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων τα 105 γρ./χλμ. με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα χαμηλά πάγια έξοδα του μοντέλου. Στην πράξη, ο κινητήρας διακρίνεται για την ποιοτική του λειτουργία, ενώ βοηθιέται πολύ από την προσεγμένη ηχομόνωση. Η απόκριση στο γκάζι είναι σχετικά καλή, αν και η μακριά κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου (ειδικά στις 2 τελευταίες σχέσεις) κάνει απαραίτητη την κίνηση με μία ταχύτητα κάτω. 

Ο 3κύλινδρος 1.000άρης του 
Aygo είναι σπιρτόζος και αυτός με την χαμηλότερη κατανάλωση.

Ο 3κύλινδρος 1.000άρης του Aygo είναι σπιρτόζος και αυτός με την χαμηλότερη κατανάλωση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
NISSAN