Τo Panda είναι άνετο και σταθερό στον ανοιχτό δρόμο, αλλά ο πίσω άξονας είναι λίγο νευρικός στις εγκάρσιες ανωμαλίες. Ωστόσο είναι το μόνο με επιλογή City που ελαφραίνει το τιμόνι μέσα στην πόλη.

Το Aygo είναι το πιο ευέλικτο και συμπεριφέρεται με ασφάλεια και προβλεψιμότητα στις στροφές.

Το up! έχει συμπεριφορά που θυμίζει μεγαλύτερο αυτοκίνητο και αρκετά καλά φρένα.

Οδική συμπεριφορά: Αστική ευελιξία, ασφαλείς μετακινήσεις

28.366 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/8/2016

Όλα τα μοντέλα της δοκιμής μας έχουν μια ιδιαίτερη έφεση στην κίνηση της πόλης. Επίσης, όλα τους βασίζονται σε απλές λύσεις στην ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και πίσω ημιάκαμπτο άξονα. Το Panda έχει καλή ποιότητα κύλισης, αλλά όταν τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν, ο πίσω άξονας δείχνει ελαφρώς νευρικός πάνω από τα εγκάρσια σαμαράκια. Από την άλλη, το τιμόνι έχει καλή αίσθηση, είναι το μόνο με έξτρα υποβοήθηση (επιλογή City), ενώ τα φρένα είναι και αυτά ικανά, με καλή αίσθηση. 

Το μίνι της Toyota αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις χάρη στον ασφαλή και ιδιαίτερα προβλέψιμο -για τα δεδομένα τη κατηγορίας- τρόπο με τον οποίο κινείται, ακόμα και σε μεγαλύτερες ταχύτητες, προτάσσοντας παράλληλα και σημαντική ευελιξία κατά την κίνηση στα στενά όρια της πόλης (πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα και μικρή ακτίνα στροφής 4,73 μ.). Το up! καταφέρνει και κρύβει το γεγονός ότι, πρόκειται για ένα μίνι αυτοκίνητο. Έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, είναι αρκετά σφιχτό, χωρίς να γίνεται κουραστικό, ενώ πουθενά δε δείχνει άτσαλο ή απρόσεκτο όσον αφορά στη συνδεσμολογία ή στη στιβαρότητα του πλαισίου. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση, στις στροφές οι κλίσεις είναι ελεγχόμενες, στις ευθείες είναι σταθερό και δείχνει σίγουρο, ενώ δεν ενοχλείται από αεροδυναμικούς θορύβους.

 
  • Πειραιωτης

    Αν εχεις σαν προτεραιοτητα τους χωρους με την ευχαριστη εσωτερικη διαρυθμιση πας αμεσως στο panda που ειναι επισης και ομορφο. Οπτικα ξεκαθαρα κερδιζει το aygo που ειναι σε δικο του επιπεδο,ομορφοτερο απο ολα τα μικρα...μαζι με 500ρακι και twingo...και οτι χανει σε ευρυχωρια το κερδιζει στην ποιοτητα και αξιοπιστια toyota που απλα δεν εχει αντιπαλο και την αξια μεταπωλησης που θα χτυπα κορυφη. Το up ποτε δεν με συγκινησε γιατι μοιαζει με μπανιερα χωρις ιχνος ομορφιας και το κυνηγουν πιστευω τα προβληματα του group σε αξιοπιστια,τα δε λογια περι ποιοτητας του τα ακουω βερεσε γιατι απλα δεν υπαρχουν....δεν το κοιταω καν γιατι δεν μου αρεσει!!

      9
  • mpampis

    Γιατι δεν αναφερεται οτι ναι μεν το up εχει τον μεγαλυτερο χωρο αποσκευων απλουστατα γιατι δεν εχει ρεζερβα και εργαλεια; Επισης οτι το γυμνο μεταλο στο εσωτερικο του up θυμιζει κατασκευες του 80', οσο για τους μεντεσεδες στα πισω παραθυρα απαραδεκτο. Μακραν το πιο ολοκληρωμενο και πιο φτηνο στην συντηρηση PANDA, με αποδεδειγμενη αξιοπιστια και το οικονομικοτερο σε πραγματικη καταναλωση.

      5
  • giorgio_car

    Ειμαι κατοχος vw up. Μετα απο 25000χλμ εχω στραβες δισκοπλακες!!!! Το προβλημα με τις δισκοπλακες που στραβωνουν το εχουν πολλοι κατοχοι up.H αντιπροσωπεια δεν καλυπτει τη ζημια αφου την κατατασει στα υλικα τριβης. Κατα τ'αλλα ειναι καλο αυτοκινητο αλλα οχι να αναγραφονται στα πλεονεκτηματα του τα φρενα.