6 φωτογραφίες »

Κινητήρες-Κιβώτια: Χωρίς ουσιαστικές διαφορές

160.498 Επισκέψεις στο άρθρο (7/11/2020)

Το Nissan Qashqai με τον εξελιγμένο τετρακύλινδρο 1,33 λτ. κινητήρα των 140 ίππων και των 240 Nm ροπής, που προέκυψε από τη συνεργασία με τη Mercedes, κερδίζει ξεκάθαρα σε ποιότητα λειτουργίας, αμεσότητα απόκρισης και ευρωστία στις χαμηλές στροφές. Ωστόσο το έργο του είναι κατάτι πιο δύσκολο απέναντι στο μεγαλύτερο και βαρύτερο αμάξωμα, για αυτό οι ρεπρίζ του είναι ελάχιστα υποδεέστερες σε σχέση με το Peugeot 2008. To τελευταίο βασίζεται σε μια σύγχρονη, πιο ελαφριά πλατφόρμα και χάρη στη ρώμη του 1,2 λτ. Puretech των 130 ίππων και των 230 Nm ροπής κινείται άνετα, αρκετά πολιτισμένα για 3κύλινδρο και σε τελική ανάλυση λίγο πιο οικονομικά και με μικρότερες εκπομπές CO2 (άρα χαμηλότερα τέλη) σε σχέση με τον ιάπωνα αντίπαλο.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Hyundai
OPEL