15 φωτογραφίες »

Το Peugeot 2008 διαθέτει ώριμη και πολύπλευρη οδική συμπεριφορά, που του επιτρέπει να συνδυάζει άνεση με δυναμισμό.

Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & τι επιλέγουμε

133.833 Επισκέψεις στο άρθρο (20/3/2021)

Κινητήρες: Οικονομικό το Captur, δεν πληρώνει τέλη το 2008
Τα τρία μοντέλα έχουν ένα χάντικαπ στην ισχύ τους, με το Captur και το T-Roc να αποδίδουν 115 ίππους και το 2008 100 ίππους. Η κατάσταση εξισορροπείται στα μέγιστα αποθέματα ροπής, όπου είναι παραπλήσια (2008 και T-Roc από 250 Nm και το Captur 260 Nm). Στην πράξη πάντως, που αυτό μετράει, το Captur έχει πολύ καλές ρεπρίζ και χρησιμοποιώντας τη λειτουργία ECO, καταφέρνει να κρατήσει εξαιρετικά χαμηλά την κατανάλωση, στα 5,5 λτ./100 χλμ.. Βέβαια αυτό έχει ένα κόστος στην απόκριση, ειδικά στις χαμηλές στροφές. Σχετικά οικονομικός είναι και ο TDI του T-Roc, ο οποίος παρουσιάζει πολιτισμένα χαρακτηριστικά, ωστόσο λόγω του μακριού κιβωτίου, είναι λίγο άτονο πριν τις 2.000 σ.α.λ..Τέλος μπορεί ακόμα να μην έχουμε δοκιμάσει την diesel έκδοση των 100 ίππων του 2008, για να είμαστε απόλυτοι στα νούμερα, ωστόσο είναι ένα μοτέρ που το έχουμε ξανασυναντήσει σε άλλα μοντέλα και γνωρίζουμε τα χαρακτηριστικά του. Είναι πολιτισμένο και ήσυχο σύνολο με καλή απόκριση και αρκετά οικονομικό, ενώ λόγω των χαμηλών εκπομπών ρύπων, απαλλάσσεται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.

Στο δρόμο: Οι γάλλοι δείχνουν το δρόμο 
Το 2008 όπως έχουμε δει στις δοκιμές μας, διαθέτει έναν ολοκληρωμένο χαρακτήρα. Είναι ευχάριστο οδηγικά, με αρκετά στιβαρό εμπρός μέρος και το τιμόνι του ενώ, δίνει την αίσθηση ότι είναι ελαφρύ αποδεικνύεται πολύ άμεσο, ακόμα και σε γρήγορο ρυθμό. Ταυτόχρονα σε κερδίζει με την άνεση του και την καλοκουρδισμένη ανάρτηση που ανταποκρίνεται σε όλες τις καταστάσεις. 

Περνώντας στο Captur θα σταθούμε στον συνδυασμό της ποιοτικής του κύλισης, σαν να είσαι στον αφρό και στον χαμηλό θόρυβο στην καμπίνα ακόμα και σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, όπου παρουσιάζεται τρομερά ευθύβολο και σταθερό. Και παρά το γεγονός πως είναι σχετικά σφιχτό, η ανάρτηση φιλτράρει εξαιρετικά τις την ώρα που σε συνδυασμό με το πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι σου επιτρέπει να κινηθείς γρήγορα και με ασφάλεια. Τέλος με 210 χλστ. από το έδαφος, το Captur σου διώχνει τη συστολή να βγεις εκτός δρόμου, άρα συνολικά κερδίζει ψήφο εμπιστοσύνης. 

Αντίστοιχα άνετο είναι βέβαια και το T-Roc, που θα προσφέρει ποιοτική κύλιση και αποτελεσματικό φιλτράρισμα των ανωμαλιών. Υστερεί ωστόσο στην αίσθηση που δίνει στον οδηγό ανεβάζοντας τέμπο. Έτσι παρόλο που είναι αρκετά αποτελεσματικό, χωρίς κλίσεις σε στροφές και με ψηλά περιθώρια πρόσφυσης, ο οδηγός δεν το βιώνει ανάλογα πίσω από το τιμόνι. 

Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του AutoΤρίτη
O fun to drive τύπος θα εκτιμήσει τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του 2008, ωστόσο θα καταλήξει στο Captur, όχι λόγω δυναμισμού, αλλά της απόλαυσης του ήσυχου ταξιδιού. 

Ο Value for money θα έχει πραγματικό δίλημμα. Με παρόμοιες τιμές, το T-Roc είξαι καλά εξοπλισμένο, ωστόσο δίνει μικρή εγγύηση, με αποτέλεσμα τη διαφορά να την κάνει το 2008 που δεν πληρώνει τέλη.

Ο High Tech τύπος ανάμεσα στις συγκεκριμένες εκδόσεις θα στρέψει το βλέμμα του προς το T-Roc και το 2008. Ίσως περισσότερο στο μοντέλο της VW. Αν αποφασίσει να προσθέτει έξτρα, ε τότε στον κατάλογο του 2008 θα βρει περισσότερα καλούδια. 

Peugeot 2008 
+ Σχεδίαση, premium αίσθηση ποιότητας, χώροι, κινητήρας, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, εξοπλισμός, απαλλαγή από τέλη
- Κύκλος στροφής, ελαφριά αίσθηση τιμονιού


Renault Captur
+ Κατανάλωση (ειδικά με επιλογή ECO), πολιτισμένη λειτουργία κινητήρα, σχεδίαση, ποιότητα και high-tech αίσθηση καμπίνας, πρακτικότητα, οδική συμπεριφορά, απόσταση από το έδαφος 
- Ελαφρύ τιμόνι, πίσω ταμπούρα, ραθυμία κινητήρα χαμηλά


VW T-Roc 
+ Στιβαρότητα κατασκευής, εμφάνιση, χώροι, ποιότητα κύλισης, κατανάλωση και αίσθηση κινητήρα, εξοπλισμός 
- Μακριά κλιμάκωση κιβωτίου και ραθυμία κινητήρα χαμηλά, σκληρά πλαστικά στο ταμπλό, 2 χρόνια εγγύηση

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Σχολιάστε