• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
5 φωτογραφίες »

Peugeot 2008 diesel Vs Renault Captur LPG Vs Toyota C-HR Hybrid

60.261 Επισκέψεις στο άρθρο (1/8/2021)

Ψάχνεις την απόλυτη οικονομία; Το Peugeot 2008 σε diesel, το Renault Captur σε LPG και το υβριδικό Toyota C-HR στην προσφέρουν. Από εκεί και πέρα, ποιό ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες σου και τι κερδίζεις με το καθένα;

PEUGEOT: Νέο Peugeot 208 από 13.900€

Πρόκειται για τρία δημοφιλή crossover που το είδος του καυσίμου τους προσφέρει εξαιρετική οικονομία στις μετακινήσεις. Αυτή είναι η κοινή συνισταμένη ανάμεσά τους, η οποία τα φέρνει αντιμέτωπα στις επόμενες γραμμές μιας και τα δύο ανήκουν στα μεγάλα B-SUV (2008 και Captur), ενώ το τρίτο, το C-HR στα compact C-SUV. Το πετρελαιοκίνητο Peugeot 2008 υπόσχεται οικονομία στις μεγάλες αποστάσεις στο εθνικό δίκτυο, το υγραεριοκίνητο Renault Captur οικονομία λόγω φθηνότερου καυσίμου, ενώ το μεγαλύτερο Toyota C-HR υπόσχεται την απόλυτη οικονομία στις μετακινήσεις μέσα στην πόλη. Πάμε να τα δούμε πιο αναλυτικά.

Το diesel 2008 υπόσχεται οικονομία στις μεγάλες αποστάσεις στο εθνικό δίκτυο, το Captur LPG οικονομία λόγω φθηνότερου καυσίμου, ενώ το μεγαλύτερο C-HR υπόσχεται την απόλυτη οικονομία στις μετακινήσεις εντός πόλης.

Το diesel 2008 υπόσχεται οικονομία στις μεγάλες αποστάσεις στο εθνικό δίκτυο, το Captur LPG οικονομία λόγω φθηνότερου καυσίμου, ενώ το μεγαλύτερο C-HR υπόσχεται την απόλυτη οικονομία στις μετακινήσεις εντός πόλης.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Σχεδίαση: Εκλεπτυσμένο το 2008, κομψό το Captur και δυναμικό C-HR
Εντυπωσιακή είναι η σχεδιαστική φιλοσοφία και των τριών μοντέλων. Για τα δύο SUV πόλης (2008 & Captur) μπορεί να πει κανείς ότι αγγίζουν τα κάτω όρια της μεγαλύτερης, μικρομεσαίας, κατηγορίας C-SUV καθώς έχουν διαστάσεις γύρω στα 4,3 μέτρα.

Πιο συγκεκριμένα, το Peugeot 2008 μαγνητίζει χάρη στον καλαίσθητο και εκλεπτυσμένο πρόβολό του, οι έντονες γωνίες και ακμές του αμαξάμωτος προσδίδουν την απαραίτητη δυναμική υπόσταση, ενώ οι τρεις «νυχιές» με την LED υπογραφή των φωτιστικών σωμάτων και οι λαμπεροί «χαυλιόδοντες» δεσπόζουν, ειδικά τις νυχτερινές ώρες. Ευχάριστο σχεδιαστικά είναι και το Renault Captur προτάσσοντας μία μοντέρνα αισθητική, συνδυάζει την κομψότητα στα φώτα με το χαρακτηριστικό «δάκρυ» και την λεπτή μάσκα, ενώ το δυναμικό στοιχείο αποδίδουν αρμονικά οι μυώδεις καμπύλες επιφάνειες του καπό και τα πίσω φώτα. Όσον αφορά, τέλος, το Toyota C-HR ο δυναμισμός είναι διάχυτος. Οι έντονες ακμές στο σύνολο του αμαξώματος κυριαρχούν, ενώ η κουπέ σχεδίαση της οροφής στο πίσω μέρος και τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα αποτελούν σημεία αναφοράς.

Επόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »