Η νέα Plug-in υβριδική Urus εμφανίστηκε με το πιο περίεργο καμουφλάζ

Η νέα Plug-in υβριδική Urus εμφανίστηκε με το πιο περίεργο καμουφλάζ

1.472 Επισκέψεις στο άρθρο (26/1/2024)

- Είναι τυλιγμένη σε ένα νάιλον γκρι κάλυμμα που δεν έχουμε ξαναδεί
- Πιθανώς θα έρχεται με τις χρωματικές επιλογές της Performante
- Μάλλον θα προσφέρει πάνω από 740 ίππους και 950 Nm ροπής

Είναι τυλιγμένη σε ένα νάιλον γκρι κάλυμμα που δεν έχουμε ξαναδεί

Ειδών και ειδών καμουφλάζ έχουν χρησιμοποιηθεί ανά καιρούς από τις εταιρίες αυτοκινήτων. Ορισμένες τοποθετούν ψεύτικα πάνελ στο αμάξωμα, άλλες τυλίγουν τα μοντέλα τους σαν δώρα με πολύχρωμο περιτύλιγμα. Αυτή την φορά, η Lamborghini θέλησε να βγάλει την νέα Plug-in υβριδική Urus στους δρόμους τυλιγμένη σε ένα «περίτεχνα» εφαρμοσμένο γκρι κάλυμμα. Αδιαμφισβήτητα, η ιταλική φίρμα κάτι νέο θέλει να αναδείξει μιας και στις αρχές του μήνα είχε δοκιμάσει πάλι την Plug-in υβριδική Urus στους δημόσιους δρόμους, φορώντας της ένα πιο παραδοσιακό καμουφλάζ.

Πιθανώς θα έρχεται με τις χρωματικές επιλογές της Performante

Η Urus είναι το μοντέλο με το οποίο η Lamborghini κατάφερε να σπάσει κάθε προηγούμενο ρεκόρ πωλήσεων της. To 2023, 6.087 Urus πουλήθηκαν στην αγορά και η Lamborghini ξεπέρασε τις 10.000 συνολικές πωλήσεις για πρώτη φορά στην ιστορία της. Η Lamborghini, λοιπόν, δεν θα άφηνε τίποτα στην τύχη όσον αφορά την νέα Plug-in υβριδική έκδοση του πιο εξεζητημένου της μοντέλου. Μπορεί το καμουφλάζ που φόρεσε στην Urus να μην είναι τίποτα παραπάνω από μια προσπάθεια να τραβήξει τα βλέμματα του κοινού, όμως τουλάχιστον μας επιτρέπει να επιβεβαιώσουμε τα εξής: H Plug-in υβριδική Urus θα έχει στις χρωματικές επιλογές της το φωτεινό πορτοκαλί χρώμα που έχει και η Performante (αλλά όχι η Urus S), άρα πιθανώς να έρχεται και με την υπόλοιπη γκάμα χρωμάτων της Perfomante. Θα έρχεται επίσης με μαύρα καπάκια και LED λωρίδες στους καθρέφτες.

Μάλλον θα προσφέρει πάνω από 740 ίππους

Παρότι τίποτε δεν είναι επιβεβαιωμένο για το τι θα υπάρχει κάτω από το καπό της Plug-in υβριδικής Urus, η λογική μας λέει ότι το σύστημα θα βασίζεται σε έναν V8 κινητήρα. Στην Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid, ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ για να προσφέρει συνολικά 739 ίππους και 950 Nm ροπής. Αναμένουμε δε ότι η Plug-in Urus θα έρθει με ακόμα ισχυρότερες επιδόσεις από αυτές της Cayenne, δεδομένου πως η Lamborghini θέλει το Urus να αποτελεί το μοντέλο-κορωνίδα στην κατηγορία των σπορ SUV.

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda