Μετά από 5 χρόνια εξέλιξης και σε συνεργασία με την Bucci, μιας εκ των κορυφαίων προμηθευτών σύνθετων υλικών στο κόσμο, ήρθε η ώρα για το ντεμπούτο της μεγαλύτερης ανθρακονημάτινης ζάντας που θα «φορεθεί» σε μοντέλο παραγωγής.
Ο λόγος για τις 22άρες ζάντες της Bentely Bentayga, για τις οποίες χρειάστηκαν τόσα χρόνια ανάπτυξης από το τμήμα Mulliner της βρετανικής πολυτελούς φίρμας σε συνεργασία πάντα με την Bucci Composites, της ιταλικής εταιρείας που ασχολείται με την προμήθεια σύνθετων υλικών και εδρεύει στην Faenza. Πέρα από το ότι η Bentley κερδίζει αυτή την πρωτιά με αυτή την κίνηση, οφελημένοι θα είναι και οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες της Bentayga, του πολυτελέστατου SUV της φίρμας, αφού αφαιρούνται 6 κιλά από κάθε ζάντα σε σχέση με τις αντίστοιχες ζάντες αλουμινιού με τις οποίες εφοδιαζόταν έως τώρα η Bentayga, ήτοι 24 κιλά στο σύνολο, που είναι μια μεγάλη διαφορά σε αναρτώμενα μέρη.
22άρες ζάντες, μείον 24 κιλά σύνολο! Μετά από 5 χρόνια εξέλιξης & συνεργασία της μάρκας με κορυφαίο προμηθευτή σύνθετων υλικών, ήρθε η ώρα για την μεγαλύτερη «μαμά» ανθρακονημάτινη ζάντα στον κόσμο. Πέρασε από 40 κύματα για να φτιαχτεί, αλλά πόσα θα δίνατε για τέτοιο έξτρα;
Σύμφωνα με την Bentley, οι νέες ζάντες πληρούν τα αυστηρά πρότυπα TUV (Technischer Überwachungsverei – Technical Inspection Association), όντας οι πρώτες carbon ζάντες που έχουν περάσει επιτυχώς τις απαιτητικές δοκιμές του γερμανικού οργανισμού. Μερικές εξ αυτών είναι οι δοκιμασίες διαξονικής καταπόνησης, κατακόρυφης και πλευρικής κρούσης με προσομοίωση για λακκούβες και πλακόστρωτα, υπερβολικά φουσκωμένα ελαστικά και δοκιμές με υπερβολική ροπή στρέψης.
Επιπλέον, η Bentely ισχυρίζεται πως οι νέες ζάντες της προσφέρουν και αυξημένα επίπεδα ασφάλειας, καθώς σε περίπτωση στραβώματος ή φθοράς της ζάντας, ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες, διαχέει πιο ομαλά και αέρα από το ελαστικό, δίνοντας στον οδηγό περισσότερες και καλύτερες πιθανότητες να σταματήσει το όχημα με ασφάλεια.
Τέλος, οι νέες carbon ζάντες της Bentely θα είναι διαθέσιμες για παραγγελία στα τέλη του 2021 μέσω της Mulliner χωρίς να υπάρχουν ακόμα σαφεία ενδείξεις για τις τιμές τους. Σίγουρα όμως δεν θα είναι μια οικονομική επιλογή, αλλά ποιος νοιάζεται... Σίγουρα, όχι οι αγοραστές της Bentely Bentayga.