• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
2 φωτογραφίες »

To νέο SEAT Arona.

Πολύ θετικό το 2019 για την SEAT

1.135 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/3/2020
 

Το 2019, η SEAT διατήρησε τη θετική δυναμική των τεσσάρων τελευταίων ετών και πέτυχε ρεκόρ οικονομικών αποτελεσμάτων που επιτρέπουν την επιτυχή αντιμετώπιση των προκλήσεων του 2020. Διαβάστε ποια είναι τα επόμενα πλάνα της.

Η ισπανική εταιρεία σημείωσε κέρδη μετά φόρων 346 εκατ. ευρώ το 2019, 17,5% περισσότερο από το 2018. Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 57,5% στα 352 εκατ. ευρώ (2018: 223) και ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 11,7%, σε συνολικό ποσό 11,157 δισ. ευρώ σε σύγκριση με τα 9,991 δις. του 2018.

Επιπλέον, οι λειτουργικές ταμειακές ροές αυξήθηκαν κατά 56,2% σε 1,092 δισ. ευρώ (2018: 699), ποσοστό 9,8% του συνολικού κύκλου εργασιών. Η SEAT είναι μια από τις 10 κορυφαίες ισπανικές εταιρείες όσον αφορά στη λειτουργία των ταμειακών ροών, γεγονός που αποδεικνύει την οικονομική της βιωσιμότητα καθώς και την ικανότητα αυτοχρηματοδότησης των μελλοντικών επενδύσεων.

Οι πωλήσεις, ένας ισχυρός πυλώνας ανάπτυξης
Οι πωλήσεις της SEAT ανήλθαν σε αριθμό ρεκόρ για δεύτερη συνεχή χρονιά, φτάνοντας τα 574.078 οχήματα το 2019, αυξημένα κατά 10,9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Η θετική εξέλιξη αυτού του αποτελέσματος βασίστηκε παράλληλα στην πώληση οχημάτων με υψηλότερο περιθώριο κέρδους. Το 2019, η SEAT αύξησε το μέσο έσοδο ανά όχημα κατά 4,2% στα 15.050 ευρώ / αυτοκίνητο (2018: 14.450 ευρώ) χάρη στα SUV (44% των αυτοκινήτων που πούλησε η SEAT το 2019 ήταν Arona, Ateca ή Tarraco) και CUPRA. Η νέα μάρκα συνέβαλε σημαντικά σε αυτά τα αποτελέσματα, με τις πωλήσεις να φτάνουν τις 24.662 μονάδες, ήτοι 71.8% περισσότερα από το προηγούμενο έτος.

2020, ένα δύσκολο έτος
Η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται στη μεγαλύτερη στιγμή μεταμόρφωσης στην ιστορία της και τα επόμενα χρόνια θα είναι αποφασιστικής σημασίας, με βαθιές αλλαγές που θα επηρεάσουν ολόκληρο τον τομέα. Οι πιο επικείμενες προκλήσεις είναι η ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων, οι στόχοι μείωσης των εκπομπών, η νέα κινητικότητα, ο αγώνας κατά της κλιματικής αλλαγής και το δυσμενές μακροοικονομικό σενάριο, καθώς και η σοβαρές επιπτώσεις του COVID-19, που ανάγκασαν τη SEAT να ξεκινήσει ένα προσωρινό σχέδιο προσαρμοσμένης απασχόλησης.

Η ηλεκτροδότηση των SEAT και CUPRA ξεκινάει
Οι SEAT και CUPRA θα λανσάρουν πέντε νέα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα το 2020 και το 2021, τα οποία θα πλαισιώσουν την ηλεκτρική έκδοση του SEAT Mii που είναι ήδη διαθέσιμο. Η σειρά Leon θα διαθέτει plug-in υβριδικά ηλεκτρικά μοντέλα υπό την επωνυμία SEAT και CUPRA, το SEAT Tarraco θα έχει έκδοση PHEV και το CUPRA Formentor, το πρώτο μοντέλο που έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί αποκλειστικά για τη μάρκα CUPRA, θα διαθέτει και plug-in υβριδική ηλεκτρική παραλλαγή. Επιπλέον, το el-Born θα είναι το δεύτερο 100% ηλεκτρικό όχημα της εταιρείας μετά το ηλεκτρικό Mii.

Η γκάμα SEAT θα διαθέτει και πιο αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης τα επόμενα χρόνια για να αυξήσει τις επιλογές που προσφέρονται στους πελάτες. Σε αυτή την κατεύθυνση, το νέο  Leon θα ξεκινήσει να παράγεται με βενζινοκινητήρες, diesel, plug-in ηλεκτρικά υβριδικά, μικρο-υβριδικά και με συμπιεσμένο φυσικό αέριο κινητήρια σύνολα.

Tags: SEAT