ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέο Audi Q3 Sportback: Κομψό, υβριδικό coupe SUV που έρχεται στην Ελλάδα

3.371 Επισκέψεις στο άρθρο (25/8/2025)
Νέο Audi Q3 Sportback: Κομψό, υβριδικό coupe SUV που έρχεται στην Ελλάδα
8 Φωτογραφίες »

Η Audi αποκάλυψε το ολοκαίνουριο Q3 Sportback.
Χαμηλότερη οροφή κατά 28 χιλιοστά και πιο έντονα κεκλιμένη γραμμή στο πίσω μέρος.
Το εσωτερικό ακολουθεί τη μοντέρνα και μίνιμαλ αισθητική της Audi.
Διαθέσιμο και με 2λίτρο diesel με 150 άλογα για τους χιλιομετροφάγους.

autotriti team

Η Audi αποκάλυψε το ολοκαίνουριο Q3 Sportback

Η Audi αποκάλυψε το ολοκαίνουριο Q3 Sportback, το οποίο έρχεται να δώσει μια coupe εναλλακτική στη δημοφιλή σειρά Q3. Με χαμηλότερη οροφή, νέα αισθητική και κορυφαία τεχνολογία, το νέο μοντέλο τοποθετείται απέναντι σε αντιπάλους όπως η BMW X2 και η Mercedes GLA, με στόχο να παραμείνει ανταγωνιστικό στην κατηγορία των premium C-SUV. Στην ελληνική αγορά αναμένεται προς τα τέλη του 2025, με τις πρώτες εκτιμήσεις για την τιμή εκκίνησης να ορίζονται γύρω στις 45.000 ευρώ.

Χαμηλότερη οροφή κατά 28 χιλιοστά και πιο έντονα κεκλιμένη γραμμή στο πίσω μέρος

Σε επίπεδο σχεδίασης, το Q3 Sportback ξεχωρίζει από το κλασικό SUV χάρη στην έντονα κεκλιμένη οροφή στο πίσω μέρος που είναι και χαμηλότερη κατά 28 χιλιοστά. Η νέα μάσκα Singleframe, οι προσεγμένοι προβολείς Digital LED και τα OLED πίσω φώτα με δυνατότητα εξατομίκευσης ενισχύουν τον δυναμισμό του αμαξώματος, προσδίδοντας πιο premium χαρακτήρα.
 

Το εσωτερικό ακολουθεί τη μοντέρνα και μίνιμαλ αισθητική της Audi

Το εσωτερικό ακολουθεί τη μοντέρνα και μίνιμαλ αισθητική της Audi που είδαμε και στο «απλό» Q3 που ξεκινά την εμπορική του πορεία μέσα στον Σεπτέμβρη στην χώρα μας, με κεντρικό στοιχείο μια ενιαία καμπύλη διάταξη που ενσωματώνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 11,9 ιντσών και την οθόνη infotainment 12,8 ιντσών. Ο νέος επιλογέας ταχυτήτων τοποθετήθηκε πίσω από το τιμόνι, ελευθερώνοντας χώρο στην κεντρική κονσόλα, όπου πλέον υπάρχει περισσότερη πρακτικότητα. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 488 λίτρα και φτάνει τα 1.289 με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, με τις plug-in εκδόσεις να χάνουν μόνο το κάτω μέρος που φιλοξενούσε το επιπλέον ντουλαπάκι.

Διαθέσιμο και με 2λίτρο ντίζελ με 150 άλογα για τους χιλιομετροφάγους

Στη γκάμα κινητήρων συναντάμε τον γνωστό 1,5 TFSI με 150 ίππους και ήπια υβριδική τεχνολογία, καθώς και τους 2,0 TFSI με 200 και 272 ίππους που συνδυάζονται με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο S tronic. Για όσους διανύουν μεγάλες αποστάσεις θα υπάρχει διαθέσιμος και ο 2,0 TDI με 150 ίππους. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει η plug-in υβριδική έκδοση με 268 ίππους, μπαταρία 25,7 kWh και ηλεκτρική αυτονομία έως 118 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, ενώ υποστηρίζει και ταχυφόρτιση DC 50 kW. Η Audi έχει προσαρμόσει την ανάρτηση στο χαμηλότερο κέντρο βάρους, ενώ προσφέρει προαιρετικά τα νέα adaptive dual-valve αμορτισέρ που επιτρέπουν μεταβολή της σκληρότητας ανάλογα με τις συνθήκες. Το αποτέλεσμα υπόσχεται μεγαλύτερη οδηγική ακρίβεια χωρίς να θυσιάζεται η άνεση, κάτι που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα οι Έλληνες αγοραστές που κινούνται καθημερινά σε δρόμους που δεν είναι και οι καλύτεροι.

Toyota
Cupra