• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι 130 ίπποι του 1,5 BlueHDi πετρελαιοκινητήρα, αλλά κυρίως τα 300 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. κινούν με επάρκεια το C5 Aircross.

Kινητήρας: Επαρκής ο 1,5 ο diesel των 130 ίππων

Διαβάστηκε από 117837 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/8/2019
 

Δοκιμάζοντας την έκδοση με τον υπερσύγχρονο 1,5 BlueHDi πετρελαιοκινητήρα (με υγρό εξάτμισης AdBlue) των 130 ίππων και των 300 Nm ροπής διαπιστώνεις πως το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο ταιριάζει στο βάρους 1.430 κιλών C5 Aircross. Πολιτισμένο, χωρίς θόρυβο και αισθητό κραδασμό, το μοτέρ τραβάει από χαμηλά και χωρίς να βάζει φωτιά στην άσφαλτο εκμεταλλεύεται την «έξυπνη» κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου για να κινήσει επαρκώς το στυλάτο SUV. Από την άλλη, η κατανάλωση «τσιμπάει» ειδικά αν δεν έχει επιλεγεί η λειτουργία ECO με την μέση μετρημένη τιμή των 7,2 λτ./100 χλμ. να απέχει από τα 4,1 λτ./100 χλμ, που υπόσχεται η Citroen.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ