• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Διαβάστε την αναλυτική Πρώτη Δοκιμή του νέου Hyundai i30 στο νέο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 27/6.

Διαβάστε την αναλυτική Πρώτη Δοκιμή του νέου Hyundai i30 στο νέο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 27/6.

Πρώτη Δοκιμή: Νέο Hyundai i30 1,6 λτ. με 110 PS

Διαβάστηκε από 10414 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/6/2017

Αλλο ένα βήμα για το μικρομεσαίο της Hyundai: ας δούμε πώς, το τρίτης γενιάς i30, συνεχίζει να βαδίζει με πειθαρχία προς το άνω κομμάτι της κατηγορίας, διαμορφώνοντας καθ` οδόν μια όλο και πιο καθαρή και ξεχωριστή προσωπικότητα.

 
Είναι το τρίτο i30 σε δέκα χρόνια. Η Hyundai αλλάζει πλήρως το μικρομεσαίο της κάθε πέντε χρόνια, μετρώντας από το 2007 όταν γεννήθηκε το πρώτο i30. Αυτό το βήμα είναι πολύ γρήγορο για τα δεδομένα της κλάσης και δείχνει ότι η κορεατική εταιρεία βλέπει το i30 ως ένα έργο σε συνεχή εξέλιξη και δε διστάζει να το αλλάζει  σε βάθος μόλις έχει κάτι νέο να προσφέρει. Συνυφασμένο πια με την Ευρώπη καθώς παράγεται εδώ ήδη από την πρώτη γενιά του, το i30 φτιάχνει έναν ολοένα και πιο στέρεο χαρακτήρα. 

Κινητήρας - Επιδόσεις: Ο ευγενικός κύριος CRDi 
Η επιλογή των 110 ίππων ίσως αποδειχτεί μία από τις πιο δημοφιλείς σε ό,τι αφορά το στρατόπεδο των ντίζελ, καθώς δείχνει ολοκληρωμένη σε αυτά που προσφέρει και μπορεί να εμφανίσει πλεονεκτήματα τόσο έναντι της μικρότερης (95 ίπποι) όσο και έναντι της μεγαλύτερης πρότασης (136 ίπποι). Πριν εξετάσουμε την απόδοση πρέπει να σημειώσουμε ότι το επίπεδο θορύβου είναι εξαιρετικά χαμηλό, σε βαθμό που δυσκολεύονται οι επιβαίνοντες να ακούσουν μέχρι και κάποιο ελαφρύ γουργουρητό του μοτέρ.

Εσωτερικό: Όμορφο, εύκολο και ποιοτικό
Η εικόνα στο εσωτερικό του νέου i30 χαρακτηρίζεται από πολύ καθαρές γραμμές, ελαφριά και ευχάριστη στο μάτι αισθητική, μαζί με την καλή εργονομία και τις βολικές θέσεις για όλα τα χειριστήρια, όπως μας έχει συνηθίσει η Hyundai. Κλασικά πλέον, μια μεγάλη οθόνη βρίσκεται και εδώ στο κέντρο του ταμπλό και του ενδιαφέροντος. Ίσως δείχνει λίγο «ανεξάρτητη» από το σύνολο αλλά οι ενδείξεις εκεί είναι μεγάλες και η περιπλάνηση στα μενού μια εύκολη υπόθεση.

Χώροι: Στο γκρουπ των ισχυρών
Πολύ καλή και –κυρίως- ολοκληρωμένη και ισορροπημένη είναι η εικόνα του i30 σε ότι αφορά τους χώρους. Το σημαντικό είναι ότι δε μένει κάποιος τομέας παραμελημένος. 

Στο δρόμο: Πρώτος στόχος η άνεση – χωρίς θυσίες η οδηγική αίσθηση
Η πολύ ήπια κύλιση έρχεται να προστεθεί στον «φιλήσυχο» κινητήρα και να διαμορφώσει ένα άνετο, με όλη τη σημασία της λέξης, αυτοκίνητο. Ο ίδιος στόχος έχει τεθεί όχι μόνο στα περιφερειακά αλλά και στα βασικά στοιχεία του i30, όπως η ανάρτηση. 

Διαβάστε την αναλυτική Πρώτη Δοκιμή του νέου Hyundai i30 στο νέο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 27/6.

Tags: HYUNDAI i30
 
  • jimeta

    Το diesel πέθανε,εσείς επιμένετενα δοκιμάζεται το πεθαμένο diesel,κατά τα άλλα το καινούργιο I30 είναι απείρως πιο ποιοτικό και φούλ αξιόπιστο από το αμάξι της καρδιάς σας το golf και με 5 χρόνια εγγύηση.

      33
  • panosl1

    Πιστεύω ότι θα πάει αρκετά καλά σε πωλήσεις, παρ όλη τη συντηρητική σχεδίασή του. Μπορεί να μοιάζει με το Golf ή το A3 αλλά έχει αξιοπιστία και αυτό θέλει ο κόσμος στην εποχή μας. Ενα αμάξι σχετικά φθηνό και αξιόπιστο. Ειδικά οι βασικές εκδόσεις βενζίνης και ντίζελ είναι αρκετά συμφέρουσες. Περιμένουμε μια πιο αναλυτική παρουσίαση και βλέπουμε...

      7
  • St

    πάντως για μενα το προηγουμενο μοντέλο ηταν ομοσφότερο, ηταν πιο cyber, ειχε περισσοτερα νευρα, φαινοταν πιο νεανικο και πιο συγχρονο σχεδιαστικά.... το νέο ι30 το βλεπω πιο αγχρωμο και πιο συντηριτικό, είναι και πιο κοντο σε υψος.....εμαθα πως κατασξευαζεται στην Τσεχία.... η εκδοση ντιζελ [ρε[ει να ξεπερνα τα 17 χιλιαρικα..οποτε...μαλλον θα έχει την τυχη που εχει και το αδελφακι του της ΚΙΑ σιντ..χαμηλες εως ελάχιστες πωλησεις

      1