Το νέο Audi A1 είναι σαφώς πιο ευχάριστο στην οδήγηση από πριν, με ακριβές turn-in, ικανοποιητικό τιμόνι, ευελιξία και απίθανα φρένα.

Η σφιχτή ανάρτηση της έκδοσης S-Line και οι έξτρα τροχοί των 17 ιντσών επιτρέπουν κάποιες έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες να γίνουν αντιληπτές στην καμπίνα.

Στο δρόμο: Ευχάριστο και αποτελεσματικό

139.980 Επισκέψεις στο άρθρο (13/7/2019)

To νέο Audi A1 Sportback «πατάει» αρχοντικά σε σημείο που θυμίζει μικρό Audi A3 ή ένα μεγαλύτερο VW Polo, το πιο λαϊκό αδερφάκι του. Η σφιχτή ανάρτηση της έκδοσης S-Line διαχειρίζεται με μεγάλη αυτοπεποίθηση και εξαιρετική αυτοκυριαρχία όλες τις καμπές. Σαν αποτέλεσμα η πρόσφυση είναι τονισμένη και η συμπεριφορά ουσιαστικά ουδέτερη. Αν πιέσεις θα υποστρέψει προοδευτικά, αλλά η κλίση του αμαξώματος δεν γίνεται αντιληπτή.

Από την άλλη όμως, θα περάσει και κάποιες εγκάρσιες ανωμαλίες λίγο πιο έντονα στην καμπίνα λόγω και των 17 ιντσών τροχών, που προσφέρονται έξτρα, ενώ η ηχομόνωση δεν καταφέρνει να κρατήσει έξω από την καμπίνα όλα τα ντεσιμπέλ του κινητήρα ψηλά και κάποιων αεροδυναμικών θορύβων. Όπως και να έχει, η συνολική οδική  παρουσία του νέου Audi A1 είναι σαφώς πιο ευχάριστη από πριν με ακριβές turn-in, ικανοποιητικό σε αίσθηση τιμόνι, άμεσες αντιδράσεις, ευελιξία και απίθανα φρένα. Δεν έχει την «κοψιά» του Ford Fiesta, ούτε την «καρτίστικη» αίσθηση και το τιμόνι ενός ΜΙΝΙ, διαθέτει όμως άκρως premium οδικά και τεχνολογικά χαρακτηριστικά, που το κάνουν να ξεχωρίζει. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
moto