ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πώς το Falken Ziex ZE320 έχει αθόρυβη κύλιση, ανεξαρτήτως διάστασης;

 Σχολιάστε 
1.232 Επισκέψεις στο άρθρο (4/7/2025)
Πώς το θερινό ελαστικό Falken Ziex ZE320 έχει αθόρυβη κύλιση, ανεξαρτήτως διάστασης;
2 Φωτογραφίες »

Πώς το θερινό ελαστικό Falken Ziex ZE320 έχει αθόρυβη κύλιση, ανεξαρτήτως διάστασης;

Χαμηλός θόρυβος κύλισης σημαίνει περισσότερη άνεση & πιο ξεκούραστη οδήγηση στο ταξίδι.
Οι εταιρείες κάνουν δικά τους test & ανακοινώνουν πόσο θόρυβο κάνει ένα ελαστικό, στα 80 χλμ./ώρα.
Το Falken Ziex ZE320 είναι το καλύτερο 16άρι λάστιχο που έχουμε μετρήσει, αλλά και το πιο αθόρυβο στο AutoΤρίτη Test Center.
Το ίδιο ισχύει και στις 18άρες ζάντες (στις οποίες έχει το Νο.1 κράτημα στο βρεγμένο).
Τα υλικά κατασκευής & η σχεδίαση του Falken Ziex ZE320 κρατάνε χαμηλά τον παραγόμενο εξωτερικό θόρυβο.

autotriti team

Οδηγός Αγοράς ανά Μάρκα : Ελαστικά, Επιδόσεις, Τιμές

Χαμηλός θόρυβος κύλισης σημαίνει περισσότερη άνεση & πιο ξεκούραστη οδήγηση στο ταξίδι

Ο θόρυβος κύλισης στα 100 και τα 120 χλμ./ώρα είναι μεταξύ των μετρήσεων που κάνει το AutoΤρίτη Test Center σε κάθε νέο αυτοκίνητο που δοκιμάζουμε. Η συγκεκριμένη παράμετρος είναι πολύ σημαντική για κάθε μοντέλο, καθώς επηρεάζει την άνεση, και κατ' επέκταση την ασφάλεια, στο ταξίδι. Κι αυτό ισχύει είτε αναφερόμαστε στον οδηγό και στο πόσο ξεκούραστος / απερίσπαστος είναι, είτε στους επιβάτες. Μην ξεχνάμε πως οι εταιρείες επενδύουν ολοένα και περισσότερα χρήματα στην ηχομόνωση των καμπίνων, προκειμένου να «αποκρούονται» οι ήχοι από το εξωτερικό περιβάλλον.
 
Ένα από τα στοιχεία που επηρεάζουν την ποιότητα κύλισης ενός αυτοκινήτου είναι και το ελαστικό που «φοράει». Αναλόγως της σχεδίασης και του είδους γόμας που έχει (μαλακή ή σκληρή), έχει και διαφορετική επαφή με το δρόμο. Οι εταιρείες ελαστικών ανακοινώνουν τον παραγόμενο εξωτερικό θόρυβο κάθε μοντέλου τους με την διαδικασία pass-by method.

  • Το όχημα μετράται καθώς περνά με σταθερή ταχύτητα 80 χλμ./ώρα σε μία ειδικά σχεδιασμένη επιφάνεια (ISO).
  • Το μικρόφωνο βρίσκεται σε απόσταση 7,5 μέτρων από τον άξονα κίνησης και σε ύψος 1,2 μέτρων.
  • Το επίπεδο θορύβου μετριέται σε ντεσιμπέλ (dB).

Το Falken Ziex ZE320 είναι το καλύτερο 16άρι λάστιχο που έχουμε μετρήσει, αλλά και το πιο αθόρυβο στο AutoΤρίτη Test Center

Όπως ισχύει με τις εταιρείες αυτοκινήτων, έτσι και τα brands των ελαστικών θέλουν να δημιουργούν όσο το δυνατόν πιο αθόρυβα ελαστικά, διατηρώντας ταυτόχρονα και την αποτελεσματικότητά τους σε στεγνό και βρεγμένο. Ο συγκεκριμένος συνδυασμός επιτυγχάνεται με το Falken Ziex ZE320, που εκτός του ότι είναι το καλύτερο σε μετρήσεις 16άρι λάστιχο που έχουμε δοκιμάσει, είναι και το πιο ήσυχο σύμφωνα με εργοστασιακές μετρήσεις. Πιο συγκεκριμένα, η ιαπωνική μάρκα ανακοινώνει εξωτερικό θόρυβο κύλισης στα 67 dB, που σε πραγματικές συνθήκες είναι θόρυβος αντίστοιχος με ανθρώπινο γέλιο και λειτουργία ξυριστικής μηχανής (65 dB).


Η Falken με την ορολογία «Noise Reduced Tread Design» αναφέρεται στα στοιχεία εκείνα που κρατούν χαμηλά το εξωτερικό θόρυβο κύλισης του Ziex ZE320.
2 Φωτογραφίες »

Η Falken με την ορολογία «Noise Reduced Tread Design» αναφέρεται στα στοιχεία εκείνα που κρατούν χαμηλά το εξωτερικό θόρυβο κύλισης του Ziex ZE320.

Το ίδιο ισχύει και στις 18άρες ζάντες (στις οποίες έχει το Νο.1 κράτημα στο βρεγμένο)

Γενικότερα μπορούμε να πούμε ότι φιλοσοφία της Falken είναι η κατασκευή ελαστικών χαμηλού θορύβου κύλισης. Το είδαμε και στην προηγούμενη, best-seller γενιά Falken Ziex ZE310 Ecorun, καθώς και το θερινό λάστιχο πόλης, Falken Sincera SN110.
 
Επιστρέφοντας στο Ziex ZE320, ο χαμηλός παραγόμενος εξωτερικός θόρυβος εφαρμόζεται και σε άλλες διαστάσεις. Σε διεθνές test συνεργάτη μας (AutoBild) είδαμε το νέο touring θερινό λάστιχο της Falken να έχει κι εκεί διπλή πρωτιά, ως το καλύτερο μοντέλο στο κράτημα στο βρεγμένο αλλά και ως το πιο αθόρυβο λάστιχο σε κύλιση. Ανάμεσα σε 52 μοντέλα διάστασης 225/40 R18 το Falken Ziex ZE320 είχε παραγόμενο εξωτερικό θόρυβο στα 67 dB, 20% μικρότερο σε σχέση με τα αμέσως επόμενα ελαστικά (69 dB).

Τα υλικά κατασκευής & η σχεδίαση του Falken Ziex ZE320 κρατάνε χαμηλά τον παραγόμενο εξωτερικό θόρυβο

Οι παραπάνω μετρήσεις δεν είναι... τυχαίες, αλλά αποτέλεσμα συγκεκριμένων διεργασιών, τόσο στα υλικά κατασκευής όσο και στην σχεδίαση του πέλματος στο Falken Ziex ZE320. Η ιαπωνική μάρκα με την ορολογία «Noise Reduced Tread Design» αναφέρεται στα στοιχεία εκείνα που κρατούν χαμηλά το εξωτερικό θόρυβο κύλισης του Ziex ZE320 (66-68 στο σύνολο των διαστάσεών του). Πιο συγκεκριμένα, βλέπουμε:

  • Ασύμμετρο πέλμα με βελτιστοποιημένο μοτίβο: Καταρχάς, το σχέδιο πέλματος είναι σχεδιασμένο με τρόπο τέτοιο που διασπά τον θόρυβο που παράγεται κατά την κύλιση και να τον απομακρύνει. Επίσης, οι κλίσεις και γωνίες των μπλοκ του πέλματος μειώνουν τις δονήσεις και τον θόρυβο που παράγεται από την επαφή με την άσφαλτο.
  • Πυκνά και μεταβλητά μοτίβα αυλακώσεων (pitch sequence): Τα μπλοκ πέλματος είναι σε διαφορετικά μεγέθη και αποστάσεις, κάτι που μειώνει τον επαναλαμβανόμενο ήχο που είναι κύρια πηγή εξωτερικού θορύβου.
  • Ειδική σύνθεση γόμας: Η σύνθεση γόμας του Falken ZE320 περιλαμβάνει πολυμερή υψηλής απόδοσης που απορροφούν κραδασμούς και συμβάλλουν σε πιο αθόρυβη κύλιση.

ford
Cupra