ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Με νέα πιο αποδοτικά μοτέρ & υβριδικό

Με νέα πιο αποδοτικά μοτέρ & υβριδικό

60.773 Επισκέψεις στο άρθρο (2/2/2020)

Περνώντας στους κινητήρες, η τελευταία γενιά του γαλλικού μικρού εφοδιάζεται με τους νέους ατμοσφαιρικούς και turbo κινητήρες βενζίνης 1,0 και 1,3 λτ. με ισχύ από 65 έως και 130 ίππους, ενώ υπάρχουν δύο διαθέσιμες επιλογές με 85 και 115 ίππους που «προκύπτουν» από τον ντίζελ κινητήρα των 1,5 λίτρων Blue dCi. Πρωτοεμφανιζόμενο είναι το «πράσινο» υβριδικό σύνολο της έκδοσης E-Tech με το νέο 1.600άρη κινητήρα που συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μια μπαταρία 1,2 kWh. Στον αντίποδα τώρα, η απερχόμενη γενιά του Clio ενσωμάτωσε για πρώτη φορά στην ιστορία του γαλλικού μικρού έναν τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 0,9 λτ. με turbo και απόδοση 90 ίππων που έρχεται πλέον σε πλήρη αντιπαράθεση με το νέο 1.000άρι των 100 ίππων όπως βλέπουμε και στους σχετικούς πίνακες. Πέραν αυτού, διέθετε εκδόσεις με 0,9 λτ. κινητήρα 75 ίππων και 1,2 λτ. με 120 ίππους, ενώ ο turbodiesel κινητήρας «K9K» με κυβισμό 1,5 λτ. είχε εκδόσεις με 75 και 90 άλογα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Καλύτερο στο δρόμο το νέο Clio
To νέο Clio κατασκευάζεται πάνω στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα CMF-B του ομίλου Renault-Nissan και είναι πιο στιβαρό και ελαφρύ από το προηγούμενο με την ανάρτηση να εξακολουθεί να βασίζεται στην κλασική διάταξη (γόνατα τύπου ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω). Στην πράξη το νέο Clio προσφέρει καλύτερα επίπεδα άνεσης και ποιότητας κύλισης από το προηγούμενο, ενώ διακρίνεται για την σταθερότητά του με την ανάρτηση να «δουλεύει» αποτελεσματικά σε όλες τις συνθήκες. Παράλληλα προσφέρει καλύτερη οδηγική αίσθηση κυρίως σε πιο σβέλτους ρυθμούς, με την συμπεριφορά του να είναι ιδιαίτερα ευχάριστη. Η καλύτερη θέση οδήγησης και το καλό σε αίσθηση τιμόνι συμπληρώνουν το προφίλ ενός από τα καλύτερα στον τομέα μοντέλα στην κατηγορία στην τελευταία του γενιά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
FALKEN 320