Στο Ford Kuga θα ταξιδέψεις μέσα σε μια πολύ ήσυχη καμπίνα (μόλις 67,4 dB στα 120 χλμ./ώρα) και η ανάρτηση δουλεύει σωστά και διαχειρίζεται με τον κατάλληλο τρόπο τις ανωμαλίες του εδάφους.
Οι άνετες μετακινήσεις είναι η προτεραιότητα των δύο μοντέλων στο δρόμο, την οποία και εξασφαλίζουν στους επιβάτες τους μέσω της ραφιναρισμένης λειτουργίας της ανάρτησης και της ποιοτικής κύλισης.
Στο Skoda Kodiaq τώρα, η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα συνεισφέρει στην εξάλειψη των θορύβων και των αναταράξεων στο πέρασμα των κακοτεχνιών, σε συνδυασμό βέβαια με τη σωστή «λείανση» των τελευταίων.
Αναλυτικότερα τώρα, στο Ford Kuga, η αρμονική λειτουργία του υβριδικού συνόλου φαίνεται στην πολύ ήσυχη καμπίνα του (μόλις 67,4 dB στα 120 χλμ./ώρα), με το ηλεκτρομοτέρ των 125 ίππων να συμμετέχει ενεργά στην όλη διαδικασία. Η ανάρτηση τώρα από την πλευρά της δουλεύει σωστά και διαχειρίζεται με τον κατάλληλο τρόπο τις ανωμαλίες του εδάφους, αλλά και τις κλίσεις στην πίεση, με το πληροφοριακό και όσο βαρύ πρέπει τιμόνι των Ford να μεταδίδει άμεσα και με ακρίβεια τις εντολές του οδηγού.
Όσον αφορά στο Skoda Kodiaq τώρα, η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα συνεισφέρει στην εξάλειψη των θορύβων και των αναταράξεων στο πέρασμα των κακοτεχνιών, σε συνδυασμό βέβαια με τη σωστή «λείανση» των τελευταίων.
Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές και το κράτημα καλό, σε σχέση με τον όγκο και το βάρος του μοντέλου και αν πιέσεις παραπάνω το γκάζι, η υποστροφή θα εμφανιστεί νωρίτερα από ό,τι περιμένεις, με τα ηλεκτρονικά να αποκαθιστούν άμεσα την τάξη.
Εκτός δρόμου τώρα -άλλωστε για SUV μιλάμε, δεν θα αντιμετωπίσετε καμία δυσκολία στις light περιπέτειές σας με το Kodiaq να έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, αλλά το Kuga καλύτερες γωνίες προσέγγισης