Το νέο Mondeo θα λανσαριστεί στην Ευρώπη στα τέλη του έτους. Στηρίζεται στην παγκόσμια πλατφόρμα CD4, την οποία χρησιμοποιεί και η αμερικάνικη εκδοχή του, το Fusion, αλλά και τα S-MAX, Galaxy και Edge.

Η Ford θα λανσάρει το επόμενο καλοκαίρι και την έκδοση Vignale (στη φωτό το concept), στην προσπάθειά της να ενισχύσει περαιτέρω τις πωλήσεις του Mondeo.

Το πρώτο μοντέλο της Lincoln που θα κάνει χρήση του εν λόγω πατώματος θα είναι το SUV MKX, το οποίο στηρίζεται στο Ford Edge (στη φωτό το concept).

Η πλατφόρμα CD4 σταδιακά θα υιοθετηθεί από 10 μοντέλα, με τον ετήσιο όγκο παραγωγής να εκτιμάται στα 1,2 εκ. οχήματα.

Στα τέλη του έτους το νέο Ford Mondeo

6.231 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/7/2014

Στη νέα εξελιγμένη πλατφόρμα CD4, την οποία θα χρησιμοποιήσει η Ford και στα μοντέλα της Lincoln, θα κάνει ντεμπούτο -με καθυστέρηση δύο ετών- η νέα γενιά του Mondeo.

 
Η Ford Motor ανακοίνωσε πως το νέο Mondeo θα αντιμετωπίσει ακόμα καλύτερα τον οξυμένο ευρωπαϊκό ανταγωνισμό, καθώς θα στηρίζεται σε μία νέα εξελιγμένη πλατφόρμα, η οποία κατασκευάστηκε για να χρησιμοποιηθεί και από την πολυτελή εταιρεία του Ομίλου, την Lincoln. Ένας από τους επικεφαλής για τις πλατφόρμες CD, ο κος Darren Palmer, δήλωσε σχετικά: «Η ανάρτηση και η πλατφόρμα εξελίχθηκαν για να χρησιμοποιηθούν και από την Lincoln, οπότε χρειάζεται να είναι κορυφαία.».

Το νέο Mondeo θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην Ευρώπη στα τέλη του έτους και θα κληθεί να ανταγωνιστεί το ολοκαίνουργιο Volkswagen Passat και το Opel Insignia. Στηρίζεται στην παγκόσμια πλατφόρμα CD4, την οποία χρησιμοποιεί και η αμερικάνικη εκδοχή του, το Fusion, ενώ σε αυτήν θα «χτιστούν» και τα επερχόμενα S-MAX και Galaxy, αλλά και το μεγάλο SUV της φίρμας, το Edge. Το πρώτο μοντέλο της Lincoln που θα κάνει χρήση του εν λόγω πατώματος θα είναι το SUV MKX, το οποίο στηρίζεται στο Edge, πάντα σύμφωνα με τον κο Palmer. Η Ford θα λανσάρει το επόμενο καλοκαίρι και την έκδοση Vignale, στην προσπάθειά της να ενισχύσει περαιτέρω τις πωλήσεις του Mondeo.

Το λανσάρισμα του νέου Mondeo έχει καθυστερήσει δύο χρόνια, εξαιτίας της απόφασης της Ford να κλείσει το εργοστάσιο στο Genk του Βελγίου όπου θα φτιαχνόταν και να μεταφέρει την παραγωγή του στο εργοστάσιο της Valencia στην Ισπανία. Η πλατφόρμα CD4 σταδιακά θα υιοθετηθεί από 10 μοντέλα, με τον ετήσιο όγκο παραγωγής να εκτιμάται στα 1,2 εκ. οχήματα. Η Ford σχεδιάζει να περιορίσει τις παγκόσμιες πλατφόρμες της από 15 που είναι σήμερα, σε 9.

Ένα παράδειγμα του πόσο προηγμένη είναι η πλατφόρμα CD4 είναι πως χρησιμοποιεί ανισομεγέθη μπράτσα στην ανάρτηση, κάτι που επιτρέπει στους μηχανικούς να τη ρυθμίζουν ώστε να παρέχει καλύτερο κράτημα και να προσφέρει υψηλότερη άνεση. Παρόλο που είναι ακριβή, σύνθετη και δύσκολη να παραχθεί, ο κος Palmer χαρακτήρισε την εν λόγω ανάρτηση ως κληρονομία από τα premium οχήματα.