Η τεχνολογία κυψελών υδρογόνου έχει αναπτυχθεί μαζί με την Toyota.
Θα έχει μεγαλύτερη αυτονομία από το πρωτότυπο.
Με κινητήρες για κάθε γούστο η επόμενη X5.
Η τεχνολογία κυψελών υδρογόνου έχει αναπτυχθεί μαζί με την Toyota
Η BMW πειραματίζεται με τα υδρογονοκίνητα αυτοκίνητα για σχεδόν μισό αιώνα, αλλά κανένα δεν έχει φτάσει στην παραγωγή. Αυτό όμως πρόκειται να αλλάξει σύντομα, αφού η BMW ανακοίνωσε πως θα προσφέρει την επόμενη iX5 και με κυψέλες υδρογόνου, μια τεχνολογία τρίτης γενιάς που οι Βαυαροί αναπτύσσουν σε συνεργασία με την Toyota. Το αυτοκίνητο θα έχει την κωδική ονομασία «G65» και αναμένεται να γίνει διαθέσιμο στην αγορά το 2028.
Θα έχει μεγαλύτερη αυτονομία από το πρωτότυπο
Οι τεχνικές προδιαγραφές της υδρογονοκίνητης X5 παραμένουν κρυφές, αλλά η BMW σημειώνει ότι η έκδοση θα παραμείνει πιστή στο DNA της μάρκας. «Η νέα BMW iX5 Hydrogen θα είναι μια πραγματική BMW – πρωτοποριακή στην κατηγορία της και θα προσφέρει οδηγική απόλαυση BMW», δήλωσε ο Michael Rath, Αντιπρόεδρος Οχημάτων Υδρογόνου του BMW Group. Σίγουρο πρέπει να θεωρείται πως θα είναι πιο ισχυρή και θα προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία από το πρωτότυπο που είχε παρουσιαστεί λίγα χρόνια πριν.
Η επόμενη X5 θα διατεθεί με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με Plug-in υβριδικό σύστημα, ως αμιγώς ηλεκτρική αλλά και κυψέλες υδρογόνου και συνεπώς θα γίνει η BMW με την πληρέστερη γκάμα κινητήρων στην ιστορία της μάρκας. Όλα τα κινητήρια σύνολα -εκτός του υδρογόνου- θα προσφέρονται από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας του μοντέλου, με τη μαζική παραγωγή να ξεκινάει τον Αύγουστο του 2026.