Aντί για χωρητικότητα 3,0 λίτρων η νέα Supra ανέβηκε στα 3,4 και μαζί με τις άλλες αναβαθμίσεις η ισχύς κατέληξε στους 812 ίππους και στα 883 Nm ροπής.

Supra με 2JZ μοτέρ έτοιμη για ντριφτ (+vid)

3.995 Επισκέψεις στο άρθρο (29/3/2019)

Η πρώτη Toyota Supra που πήρε τον 2JZ κινητήρα είναι έτοιμη για πρωτάθλημα ντριφτ.

Πριν από λίγες ημέρες σας παρουσιάσαμε την πρώτη μετατροπή της νέας Toyota Supra που πήρε τον 2JZ κινητήρα, ωστόσο σήμερα ήρθαν στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες και ένα ακόμα βίντεο.
 
Μέσω της εταιρείας Monster Energy ο επαγγελματίας οδηγός ντριφτ, Daigo Saito έφερε στην ομάδα του το νέο ιαπωνικό μοντέλο όταν αυτό «φορούσε» ακόμα πλήρες καμουφλάζ. Στη συνέχεια οι υπεύθυνοι μηχανικοί ξεκίνησαν τις μετατροπές και αφού έκαναν «φύλλο και φτερό» το ολοκαίνουριο Toyota αντικατέστησαν τον εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα της BMW με τον κλασικό 2JZ.
 
Έτσι αντί για χωρητικότητα 3,0 λίτρων η νέα Supra ανέβηκε στα 3,4 και μαζί με τις άλλες αναβαθμίσεις η ισχύς κατέληξε στους 812 ίππους και στα 883 Nm ροπής. Έτσι η Supra γίνεται το κατάλληλο όχημα για ντριφτάρισμα κάτι που αποδεικνύεται και στο παρακάτω βίντεο.
 
Τέλος να σημειώσουμε πως ο Saito και η Supra του θα αγωνιστούν στη σειρά Formula Drift. Το φετινό πρωτάθλημα θα ξεκινήσει στο Long Beach της Καλιφόρνια, στις 5 Απριλίου και πλήθος κόσμου αναμένεται να δώσει το παρόν. 
 

FORD E-TRANSIT
citroen