
Η νέα Skoda Octavia G-Tec έρχεται να συνδυάσει τον οικογενειακό χαρακτήρα με αυτονομία 1.330 χλμ. και την κορυφαία οικονομία κίνησης, των μόλις 3,1 ευρώ για κάθε 100 χλμ!
Skoda Octavia G-Tec 1,4 TSI
Στα γρήγορα:
• Κοστίζει από 18.410 ευρώ
• Κινητήρας διπλού καυσίμου με 110 άλογα
• Μέση κατανάλωση 3,5 κιλά φυσικού
αερίου ανά 100 χλμ.
• Έχει αυτονομία 1.330 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη
+ Οικονομία κίνησης, συνδυασμένη αυτονομία, στιβαρότητα, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, χώροι επιβατών, τιμή
- Μείον 130 λτ στο πορτ μπαγκάζ, δίκτυο ανεφοδιασμού (προς το παρόν)
Η νέα Skoda Octavia αποτέλεσε την ευχάριστη έκπληξη στα μεσαία οικογενειακά αποτελώντας μια ολοκληρωμένη επιλογή έμφαση στην ευρυχωρία, στην πρακτικότητα, στην άνεση, στην στιβαρότητα και στο κορυφαίο Value for Money. Σήμερα και σε μια εποχή, που τα μοντέλα με φυσικό αέριο γίνονται περισσότερα και πιο γνωστά στο ευρύ κοινό, η Skoda λανσάρει την Octavia 1,4 TSI G-Tec, με πακέτο μέτρων οικονομίας GreenTec που διαθέτει κινητήρα διπλού καυσίμου και λειτουργεί με φυσικό αέριο ή με βενζίνη όταν εξαντληθεί το απόθεμα του πρώτου.
Με τιμή-κανόνι 18.410 ευρώ
Η νέα Skoda Octavia G-Tec διατίθεται στη χώρα μας σε 3 εξοπλιστικές εκδόσεις (Active, Ambition, Elegance). Ακόμα και η βασική έκδοση Active παρουσιάζει εξοπλιστική αρτιότητα διαθέτοντας μια πλούσια λίστα στοιχείων (μεταξύ άλλων ESP, 7 αερόσακους, ημιαυτόματο κλιματισμό, ηχοσύστημα, ηλεκτρικές ευκολίες, υπολογιστή ταξιδίου). Η έκδοση αυτή κοστίζει 18.410 ευρώ (με απόσυρση και έκπτωση) τιμή που είναι εξαιρετικά καλή με δεδομένη την κατηγορία του αυτοκινήτου. Η Octavia G-Tec χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα αεριοκίνησης με τα SEAT Leon TGI, VW Golf TGI, Audi A3 g-tron. Η Skoda Octavia G-Tec Combi προσφέρεται από 19.610 ευρώ.
Στο εσωτερικό της Skoda Octavia G-Tec οι διαφορές σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου αφορούν μόνο στις επιπλέον πληροφορίες, που απαιτεί η ύπαρξη του φυσικού αερίου. Έτσι, στον πίνακα οργάνων υπάρχουν δύο διαφορετικές ενδείξεις για την ποσότητα του καυσίμου που υπάρχει στα ρεζερβουάρ, μια για το φυσικό αέριο (αριστερά) και μια για τη βενζίνη (δεξιά).
Κάτω από το εμπρός καπό της Octavia G-Tec συναντάμε μια τροποποιημένη εκδοχή της νεότερης γενιάς του 1,4 λίτρων TSI βενζινοκινητήρα του Ομίλου VW, ο οποίος για την περίσταση έχει δεχθεί ειδικές επεμβάσεις ώστε να χρησιμοποιεί ως καύσιμο και το φυσικό αέριο. Αρχικά, από πλευράς απόδοσης έχει μέγιστη ισχύ 110 ίππων στις 4.800-6.000 σ.α.λ. και ροπή 200 Nm μεταξύ 1.500 και 3.500 σ.α.λ. Μια ελαφριά νωθρότητα χαμηλά μετατρέπεται σε ικανό τράβηγμα πάνω από τις 1.500 σ.α.λ. με καλή απόκριση και προθυμία. Ο ήσυχος και πολιτισμένος κινητήρας με τη βοήθεια του «πυκνά» κλιμακωμένου κιβωτίου των 6 σχέσεων κινεί με άνεση το μεσαίο μοντέλο της Skoda και προσφέρει απόλυτα ικανοποιητικές επιδόσεις. Με την εκκίνηση το καύσιμο που χρησιμοποιεί ο κινητήρας είναι το φυσικό αέριο, ενώ το σύστημα γυρνάει αυτόματα σε βενζίνη μόλις το φυσικό αέριο τελειώσει. Σε ό,τι αφορά στα ρεζερβουάρ, υπάρχουν δύο δεξαμενές φυσικού αερίου συνολικής χωρητικότητας 97 λτ. ή 15 κιλών CNG υπό πίεση 200 bar, που τοποθετούνται στο χώρο της ρεζέρβας, ενώ υπάρχει και ρεζερβουάρ βενζίνης 50 λτ.
Η αεριοκίνητη Skoda Οctavia, όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις της, διακρίνεται για τη σταθερότητα που εμφανίζει ανεξαρτήτως του είδους της διαδρομής. Ιδιαίτερης μνείας χρήζει το σίγουρο «πάτημά» της, αλλά και η στιβαρή αίσθηση που χαρίζει σε οδηγό και επιβάτες. Αξιομνημόνευτη είναι και η ικανότητα που επιδεικνύει στην επιτυχημένη κάλυψη των έξτρα 135 κιλών, που προσθέτουν οι δεξαμενές φυσικού αερίου και οι διάφορες δικλείδες ασφαλείας που αυτές απαιτούν.
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Η νέα Skoda Octavia G-Tec διατίθεται στη χώρα μας σε 3 εξοπλιστικές εκδόσεις (Active, Ambition, Elegance).