3. Jeep Compass 4xe Το «πράσινο» Jeep Compass 4xe δύσκολα θα το αναγνωρίσει κανείς από την εξωτερική του σχεδίαση. Σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς παραμένει ένα μοντέλο που κερδίζει πόντους για το συνολικό του «ύφος» και το σωστό SUV χαρακτήρα. Ειδικά οι off-road ικανότητές του παραμένουν σημείο αναφοράς, χάρη στην μεγάλη απόσταση από το έδαφος, τις αξιόλογες γωνίες αναρρίχησης και φυσικά την τετρακίνηση.
Εκείνο σίγουρα που θα παρατηρήσει κανείς είναι το πόσο... λιγότερο θα βάζει το χέρι στην τσέπη. Στην περίπτωση του Jeep Compass PHEV η οικονομία καυσίμου είναι εμφανής χάρη στην τεχνολογία που ενσωματώνει. Ένας υπερσύγχρονος turbo βενζινοκινητήρας και 2 ηλεκτροκινητήρες (ο μπροστά συνδέεται με το θερμικό μοτέρ ως γεννήτρια) παρέχουν συνδυαστικά 190 ίππους και εναλλάσσονται ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης. Η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 5,5 λτ./100 χλμ., ενώ η μπαταρία λιθίου 400 Volt χωρητικότητας 11,4 kWh, η οποία είναι τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα, αποθηκεύει ενέργεια ικανή για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση 38-40 χιλιομέτρων.
2. Toyota C-HR 2,0 Hybrid Στην δεύτερη θέση των SUV με οικονομική κατανάλωση βρίσκεται ένα μοντέλο που δεν μπαίνει στην πρίζα, το Toyota C-HR Hybrid. Το αγαπημένο SUV ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό για τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα, και την 6ετή εγγύηση (μέχρι 11 χρόνια για την μπαταρία του μοντέλου), ενώ οι αισθητικές σπορ πινελιές και οι αλλαγές σε ανάρτηση και στήσιμο, η κουπέ σχεδίαση και η ποιότητα σε φινίρισμα καμπίνας δεν περνούν απαρατήρητες.
Στην συγκεκριμένη αυτοφορτιζόμενη έκδοση, το Toyota C-HR ικανοποιεί ακόμη πιο αποτελεσματικά το σήμα κατατεθέν του, το οδηγικό προφίλ. «Παντρεύοντας» την οικονομία του υβριδικού συστήματος με τις επιδόσεις ενός δίλιτρου κινητήρα συνιστά μία εναλλακτική πρόταση που δεν συναντά κανείς στην αγορά. Σε χαμηλά φορτία το ηλεκτρικό μοτέρ κινεί το αμάξωμα, ενώ όταν χρειαστεί επιπλέον δύναμη ενεργοποιείται και ο θερμικός κινητήρας. Σε μικρές αποστάσεις, δηλαδή, κινείται αμιγώς ηλεκτρικά (επαναφορτίζει τις μπαταρίες του μέσω της επιβράδυνσης και κατά τη διάρκεια λειτουργίας του βενζινοκινητήρα), ενώ η κατανάλωσή του περιορίζεται μόλις στα 5,4 λτ./100 χλμ..
Το ότι τα plugin κοστίζουν 10-12.000 παραπάνω από τα αντίστοιχα βενζίνης/ντίζελ αποκρύπτεται εντεχνως...επίσης το κόστος μεταξύ βενζίνης/ντίζελ δινει αέρα 1 λτ κατανάλωση στα ντίζελ. Τα 6 λτ βενζίνη κοστίζουν όσο τα 7 ντίζελ...
....Δεν ειναι και τοσο οικονομικα. Καινει οσο τα diesel, και ισως και παραπανω. Απο την αλλη, η τιμη αγορας τους ειναι πολυ μεγαλυτερη, ιδιαιτερα στα plug in. Αρα, ποιο το οφελος?
Άσε που 6 λίτρα στα 100 χλμ σημαίνει 6*1,6=9,6 ευρώ κάτι που με diesel με τιμή diesel στο 1.33 τα 9,6 τα βγάζεις όταν έχεις κατανάλωση 7 λίτρα στα 100 χλμ. 7 λίτρα στα 100 χλμ για diesel είναι μεγάλη καταναλωση
Εντωμεταξύ, οι βενζινάδες τρίβουν τα χέρια τους με όσους αγοράζουν υβριδικά κι ανακαλύπτουν πως η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες είναι πολλαπλάσια της υποσχόμενης εταιρικής, χαχαχαχα
Sorry autotriti αλλά εχθρός των πρατηρίων και αυτών που αποτρέπουν με διάφορους τρόπους να αγοράσουν ντίζελ είναι η σωστή οδήγηση με ντίζελ, B max Ford 1.5 σταθερά 4.1 lt στο οικονομόμετρο του!!!
Όταν θα κινηθεί το plugin στην εθνική με 135 θα κουβαλά μια βαριά συστοιχία μπαταριών που θα του ανεβάζει την κατανάλωση χωρίς κάποιο όφελος. Αν πάλι ψάχνεις να κινείσαι με ένα αμάξι c suv εντός πόλης για να κάνεις οικονομία μάλλον λάθος αμάξι επέλεξες....
Το ότι τα plugin κοστίζουν 10-12.000 παραπάνω από τα αντίστοιχα βενζίνης/ντίζελ αποκρύπτεται εντεχνως...επίσης το κόστος μεταξύ βενζίνης/ντίζελ δινει αέρα 1 λτ κατανάλωση στα ντίζελ. Τα 6 λτ βενζίνη κοστίζουν όσο τα 7 ντίζελ...
Τα SUV είναι για ταξίδια. Σε ταξίδι με 140-160km/h και απόσταση πάνω από 300 χιλιόμετρα πόσο καίνε τα υβριδικά και πόσο τα πετρελαιοκίνητα ;
....Δεν ειναι και τοσο οικονομικα. Καινει οσο τα diesel, και ισως και παραπανω. Απο την αλλη, η τιμη αγορας τους ειναι πολυ μεγαλυτερη, ιδιαιτερα στα plug in. Αρα, ποιο το οφελος?
Άσε που 6 λίτρα στα 100 χλμ σημαίνει 6*1,6=9,6 ευρώ κάτι που με diesel με τιμή diesel στο 1.33 τα 9,6 τα βγάζεις όταν έχεις κατανάλωση 7 λίτρα στα 100 χλμ. 7 λίτρα στα 100 χλμ για diesel είναι μεγάλη καταναλωση
Εντωμεταξύ, οι βενζινάδες τρίβουν τα χέρια τους με όσους αγοράζουν υβριδικά κι ανακαλύπτουν πως η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες είναι πολλαπλάσια της υποσχόμενης εταιρικής, χαχαχαχα
Συγνωμη βενζιναδες, και συγνώμη τραπεζες γιατί με τα διπλά που δίνεις για αγορά αδειαζουν οι λογαριασμοί.
Sorry autotriti αλλά εχθρός των πρατηρίων και αυτών που αποτρέπουν με διάφορους τρόπους να αγοράσουν ντίζελ είναι η σωστή οδήγηση με ντίζελ, B max Ford 1.5 σταθερά 4.1 lt στο οικονομόμετρο του!!!
Όταν θα κινηθεί το plugin στην εθνική με 135 θα κουβαλά μια βαριά συστοιχία μπαταριών που θα του ανεβάζει την κατανάλωση χωρίς κάποιο όφελος. Αν πάλι ψάχνεις να κινείσαι με ένα αμάξι c suv εντός πόλης για να κάνεις οικονομία μάλλον λάθος αμάξι επέλεξες....