25 φωτογραφίες »

Στο βάθρο: Jeep Compass & Toyota C-HR

72.396 Επισκέψεις στο άρθρο

3. Jeep Compass 4xe
Το «πράσινο» Jeep Compass 4xe δύσκολα θα το αναγνωρίσει κανείς από την εξωτερική του σχεδίαση. Σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς παραμένει ένα μοντέλο που κερδίζει πόντους για το συνολικό του «ύφος» και το σωστό SUV χαρακτήρα. Ειδικά οι off-road ικανότητές του παραμένουν σημείο αναφοράς, χάρη στην μεγάλη απόσταση από το έδαφος, τις αξιόλογες γωνίες αναρρίχησης και φυσικά την τετρακίνηση.

Εκείνο σίγουρα που θα παρατηρήσει κανείς είναι το πόσο... λιγότερο θα βάζει το χέρι στην τσέπη. Στην περίπτωση του Jeep Compass PHEV η οικονομία καυσίμου είναι εμφανής χάρη στην τεχνολογία που ενσωματώνει. Ένας υπερσύγχρονος turbo βενζινοκινητήρας και 2 ηλεκτροκινητήρες (ο μπροστά συνδέεται με το θερμικό μοτέρ ως γεννήτρια) παρέχουν συνδυαστικά 190 ίππους και εναλλάσσονται ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης. Η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 5,5 λτ./100 χλμ., ενώ η μπαταρία λιθίου 400 Volt χωρητικότητας 11,4 kWh, η οποία είναι τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα, αποθηκεύει ενέργεια ικανή για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση 38-40 χιλιομέτρων.

2. Toyota C-HR 2,0 Hybrid
Στην δεύτερη θέση των SUV με οικονομική κατανάλωση βρίσκεται ένα μοντέλο που δεν μπαίνει στην πρίζα, το Toyota C-HR Hybrid. Το αγαπημένο SUV ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό για τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα, και την 6ετή εγγύηση (μέχρι 11 χρόνια για την μπαταρία του μοντέλου), ενώ οι αισθητικές σπορ πινελιές και οι αλλαγές σε ανάρτηση και στήσιμο, η κουπέ σχεδίαση και η ποιότητα σε φινίρισμα καμπίνας δεν περνούν απαρατήρητες.

Στην συγκεκριμένη αυτοφορτιζόμενη έκδοση, το Toyota C-HR ικανοποιεί ακόμη πιο αποτελεσματικά το σήμα κατατεθέν του, το οδηγικό προφίλ. «Παντρεύοντας» την οικονομία του υβριδικού συστήματος με τις επιδόσεις ενός δίλιτρου κινητήρα συνιστά μία εναλλακτική πρόταση που δεν συναντά κανείς στην αγορά. Σε χαμηλά φορτία το ηλεκτρικό μοτέρ κινεί το αμάξωμα, ενώ όταν χρειαστεί επιπλέον δύναμη ενεργοποιείται και ο θερμικός κινητήρας. Σε μικρές αποστάσεις, δηλαδή, κινείται αμιγώς ηλεκτρικά (επαναφορτίζει τις μπαταρίες του μέσω της επιβράδυνσης και κατά τη διάρκεια λειτουργίας του βενζινοκινητήρα), ενώ η κατανάλωσή του περιορίζεται μόλις στα 5,4 λτ./100 χλμ..

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

AUTOFIT PASXA
4green