Μπορεί η BMW να ετοιμάζει την νέας γενιάς Σειρά 7 αλλά η έκδοση M760Li δεν θα έχει κάποιον αντικαταστάτη αφού η μάρκα φαίνεται πως θα καταργήσει τα V12 μοτέρ.
Η μεγάλη κατανάλωση καυσίμου και οι υψηλές εκπομπές ρύπων καθιστούν δύσκολη την παρουσία V12 κινητήρων σε μοντέλα παραγωγής και για αυτό η BMW φαίνεται πως είναι έτοιμη να αποχαιρετίσει την Μ760Li αυτό το φθινόπωρο από την αγορά της Ευρώπης, τουλάχιστον σύμφωνα με όσα αναφέρουν πολλές πληροφορίες.
Η BMW φαίνεται πως εργάζεται πάνω στην καινούριας γενιάς 7άρα αλλά παρά το γεγονός πως η M760Li προσφέρεται μόνο σε συγκεκριμένες αγορές, φαίνεται πως η μάρκα δεν πρόκειται να ασχοληθεί με το να προσφέρει κάποιον διάδοχο για την έκδοση αυτή. H BMW δεν έχει επιβεβαιώσει τίποτα μέχρι στιγμής αλλά ήδη τον τελευταίο καιρό, πολλά στελέχη της μάρκας έχουν δηλώσει πως δεν είναι οπαδοί του V12 μοτέρ. Το αφεντικό του τμήματος Μ Μarkus Flasch δήλωσε: «Εκτός από ό,τι έχουμε, δεν πιστεύω πως θα δούμε κάποιον νέο V12 στο μέλλον» ενώ ο επικεφαλής Έρευνας και Ανάπτυξης Klaus Froehlich δήλωσε πως «το μοτέρ δεν έχε μέλλον με δεδομένο πως παράγουμε λίγα κομμάτια και ξοδεύουμε πολλά λόγω των υψηλών εκπομπών ρύπων».
Υπενθυμίζουμε πως η M760Li έχει κάτω από το καπό έναν twin-turbo V12 κινητήρα 6,6 λίτρων που αποδίδει 609 άλογα και 849 Nm ροπής που συνεργάζεται με ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο που στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Το 0-96 γίνεται σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική ταχύτητα τα 250 χιλιόμετρα./ώρα.
Η BMW ωστόσο θα συνεχίσει να δίνει V12 μοτέρ στην Rolls-Royce για μοντέλα όπως η Phantom και η Cullinan.