Tέλος στους Χάρους που κάνουν τους δρόμους πίστες για κόντρες. Πώς;

Tέλος στους Χάρους που κάνουν τους δρόμους πίστες για κόντρες. Πώς;

15.029 Επισκέψεις στο άρθρο (25/12/2022)

Ποιός και πως θα βάλει τέλος στους Χάρους που νομίζουν ότι οι δρόμοι είναι πίστες για κόντρες; Και γιατί πέντε μπλόκα από την Τροχαία δεν είναι λύση, όταν δεν υπάρχει ούτε χώρος ούτε παιδεία για γρήγορη οδήγηση.

Παραπάνω μπλόκα & πρόστιμα, περισσότερες πίστες ή απλά να να μην είναι ταμπού να γουστάρεις γρήγορη οδήγηση;

Σου έχουν πάρει ποτέ το «slipstream»; Αυτό που σου παίρνουν όταν κολλήσουν από πίσω σου για να γλιτώσουν την αεροδυναμική αντίσταση του αέρα. Όχι σε πίστα, ούτε σε κάποιο αγώνα. Ενώ εσύ γυρνούσες από την ταβέρνα το βράδυ και πίσω σου οι άλλοι τα είχαν στήσει σε κόντρα. Σου έχει τύχει;
 
Δεν είναι αστείο. Και δεν είναι αστείο γιατί κοστίζει ζωές. Ζωές ανθρώπων που βρέθηκαν στη μέση της «πίστας» ενώ γινόταν αγώνας dragster ή επίδειξη drifting. Μόνο που εκτός από τους «αγωνιζόμενους», κανείς άλλος δεν το ήξερε. Γιατί για όλους μας, αυτό που οι άλλοι μετατρέπουν σε πίστα, είναι ο δρόμος. Ο δρόμος για τη δουλειά, το σχολείο, το σούπερ μάρκετ.
 
Πως γίνεται και σε χώρες που οι αγώνες αυτοκινήτων είναι από οικογενειακή δραστηριότητα το Σαββατοκύριακο, μέχρι εθνικό σπορ το τριήμερο του Grand Prix, οι κόντρες στους δρόμους να έχουν εξαφανιστεί, και στην Ελλάδα ακόμη να κυνηγάμε τα κωλοφτιαγμένα μη σκοτώσουν οικογένειες όσο τα «στήνουν» στους δρόμους που εμείς οδηγούμε;
 
Και τι να κάνει η Tροχαία με πέντε μπλόκα το μήνα, όταν αυτό γίνεται κάθε βράδυq Στους δικούς μας δρόμους, τα δικά μας παιδιά στήνουν κόντρες και σκοτώνονται, και σκοτώνουν και άλλους. Είναι μάστιγα, που όμως κανείς δεν φαίνεται να παίρνει στα σοβαρά, και κανείς δεν φαίνεται να ψάχνει τη λύση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Είναι μια πίστα η λύση;

Έχει στα Μέγαρα, δίπλα στην Αθήνα. Όμως η πίστα θέλει προϋποθέσεις. Θέλει ασφάλιση, εκπαίδευση, χρήματα. Δεν είναι μπάτε σκύλοι αλέστε, να κάνει ο καθένας ότι θέλει, γιατί πάνω από όλα, στην πίστα προέχει η ασφάλεια. Αυτό που στις κόντρες είναι τελείως αδιάφορο. Ακόμη και μια νέα πίστα, πιο κοντά στην Αθήνα, τι διαφορά θα έκανε; Πάλι ακριβή, πάλι με προϋποθέσεις, πάλι δεν θα πήγαιναν. Πόσες ακούσαμε ότι θα γίνουν, Δραπετσώνα, Ελληνικό, καμία δεν έγινε.

Η πίστα από μόνη της δεν είναι λύση. Ακόμη και αν διαθέτει drag strip, σημείο δηλαδή για «στήσιμο» σε ευθεία. Γιατί και πάλι έχει κόστος και προϋποθέσεις. Είναι όμως η αρχή. Είναι ο χώρος στον οποίο οι θερμόαιμοι μπορεί να προσέλθουν. Αρχικά να παρακολουθήσουν έναν αγώνα. Σε δεύτερη φάση να οργανώσουν. Στις χώρες με αυτοκινητιστική κουλτούρα οι αγώνες αυτοκινήτων ξεκινούν από τις γειτονιές. Από κόντρες, μέχρι μάχες μέχρι τελικής πτώσης. Λασποδρομίες, αγώνες με τροχόσπιτα, με την όπισθεν, με μηχανές του γκαζόν. Όχι στους δρόμους. Σε πίστες. Το αίμα βράζει και σε άλλες χώρες, όμως υπάρχει χώρος, και τρόπος να οργανωθούν αγώνες και να φύγει η μάστιγα από τους δρόμους.

Στην Ελλάδα φέτος δεν έχουμε καν αγώνες αυτοκινήτου λόγω της κόντρας αγωνιζομένων με την ομοσπονδία. Χώροι δεν υπάρχουν, η οργάνωση είναι ανύπαρκτη και ο πολιτικός σχεδιασμός μηδενικός. Και όσο κάνουμε ότι δεν βλέπουμε το πρόβλημα, τόσο και οι κοντράκηδες θα κάνουν ότι δε μας βλέπους στους δρόμους μας και θα τους μετατρέπουν σε πίστες τους.
 
Ποιά είναι η λύση; Η αστυνόμευση; Αυστηρότερα πρόστιμα; Μια πίστα; Δύο πίστες; Μήπως οργάνωση από τους δήμους για μηχανοκίνητα σπορ; Μια αλλαγή στον εξοστρακισμό της μηχανοκίνητης κουλτούρας και η αποδοχή ότι οι νέοι μάς θέλουν να τρέξουν; Και να τρέξουν με ασφάλεια γιατί είναι δικά μας παιδιά. Ποιός όμως θα το κάνει; Τι λες;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
moto