Δεν του φαίνεται αλλά είναι ολοκαίνουργιο.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δεν του φαίνεται αλλά είναι ολοκαίνουργιο.

Test: Audi A4 1,4 TFSI

79.243 Επισκέψεις στο άρθρο (8/2/2016)

Χωρίς να το δείχνει με την πρώτη ματιά, το ολοκαίνουργιο Audi A4 ήρθε με τεχνολογίες και ποιότητα λιμουζίνας, αλλά και για πρώτη φορά με «λαϊκό» κυβισμό.

+ Aνεση-ποιότητα κύλισης, κινητήρας-επιδόσεις, τεχνολογία


Οι σχεδιαστικές αλλαγές είναι μικρές σε αντίθεση με τις μεγάλες δομικές  εξελίξεις του Α4.

Οι σχεδιαστικές αλλαγές είναι μικρές σε αντίθεση με τις μεγάλες δομικές εξελίξεις του Α4.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

και σχεδίαση καμπίνας, ποιότητας κατασκευής, τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας,θέση οδήγησης

- Δεν δείχνει πως είναι νέο, ελαφρύ τιμόνι, έλλειψη σπορχαρακτήρα

What`s new

  • Νέο πάτωμα MLB
  • Συντελεστής αεροδυναμικής 0,23 
  • 1,4 ΤFSI με 150 άλογα 
  • Κορυφαίες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας 
  • Από 31.540 ευρώ


Μην παρασύρεστε από την πρώτη ματιά: Αυτό είναι το εντελώς νέο, 5ης γενιάς, Audi A4, το οποίο βέβαια οι σχεδιαστές της Audi θέλησαν να παραπέμπει στο προηγούμενο. Από κοντά βέβαια δεν αργεί κανείς να διαπιστώσει τα νέα στοιχεία στο design. Έτσι, ξεχωρίζει η, μεγαλύτερων διαστάσεων, εξαγωνική μάσκα μπροστά, ενώ εντυπωσιακά είναι και τα νεύρα κατά μήκος του καπό.

Τα φωτιστικά σώματα είναι αρκετά αιχμηρά, για τα οποία υπάρχει η επιλογή για Xenon, LED ή τα LED Matrix. Οι θόλοι του αμαξώματος είναι ελαφρώς πιο «φουσκωμένοι», ενώ μια έντονη ακμή διατρέχει όλο το αμάξωμα.
Κορυφαία αεροδυναμική και νέα πλατφόρμα Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί στην αεροδυναμική του νέου Audi A4, καθώς ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις Cd 0,23, ο οποίος είναι ο καλύτερος στην κατηγορία των μεσαίων πολυτελών σεντάν και γενικά ένα από τα χαμηλότερα νούμερα σε επιβατικό αυτοκίνητο. 

Ελαφρώς αυξημένες είναι οι εξωτερικές διαστάσεις του νέου Audi A4 σε σχέση με προηγούμενο. Έτσι το μήκος φτάνει πλέον στα 4.726 χλστ. (+25 χλστ.) και το πλάτος στα 1.842 χλστ. (+26 χλστ.), τη στιγμή που το μεταξόνιο μεγάλωσε 12 χλστ. φτάνοντας στα 2.820. Το ύψος παρέμεινε στα 1.427 χλστ., όντα το χαμηλότερο στην κατηγορία. Παρά την αύξηση των διαστάσεων, η Audi κατάφερε όχι απλώς να συγκρατήσει, αλλά να μειώσει το βάρος έως και 120 κιλά αναλόγως έκδοσης και εξοπλισμού φυσικά, ενώ η ακαμψία έχει βελτιωθεί έως και 25%. Αυτό έγινε χάρη στη χρήση της νέας πλατφόρμας MLB evo, αλλά και της εκτεταμένης χρήσης αλουμινίου. H βασική έκδοση της δοκιμής με τον 1,4 λτ. TFSI κινητήρα ζυγίζει 1.375 κιλά με τον οδηγό! 

Από 31.540 ευρώ 

Το νέο Audi A4 για πρώτη φορά είναι διαθέσιμο με τούρμπο κινητήρα 1,4 λτ. και 150 ίππους. Η συγκεκριμένη έκδοση είναι διαθέσιμη από 31.540 ευρώ (32.500 χωρίς απόσυρση), ενώ για την έκδοση της δοκιμής με το S-Tronic, ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, η τιμή ανεβαίνει στα 34.240 ευρώ (35.200 ευρώ χωρίς απόσυρση). Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας, αλλά για το κάτι παραπάνω πρέπει το χέρι να μπει πιο βαθιά στην τσέπη… 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto