" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε τη νέα, 5η, γενιά του δημοφιλούς Ford Mondeo που επιχειρεί μια premium στροφή, έχοντας πρωτοποριακά στοιχεία τεχνολογίας και ένα ποιοτικό εσωτερικό.

Αισθητικά, το νέο Ford Mondeo σε ένα μακρύτερο, αλλά πιο κοντό αμάξωμα από πριν, προβάλει περισσότερο από ποτέ έναν εκλεπτυσμένο χαρακτήρα.

Test: Ford Mondeo 1,6 TDCi

Διαβάστηκε από 28029 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/3/2015

Η 5η γενιά Mondeo έρχεται για να τονίσει περισσότερο από πότε τον τεχνολογικό χαρακτήρα του μεγαλύτερου Ford και να φλερτάρει με τις premium προτάσεις, προσφέροντας υψηλή άνεση, πολύ καλή πρακτικότητα και κορυφαία ασφάλεια.

 
Στα γρήγορα:
• 5η γενιά Ford Mondeo
• Με 1,6 diesel 115 ίππων
• Μέση κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ.
• Από 23.635 ευρώ


+ Εμφάνιση, ποιότητα, άνεση-χώροι, τεχνολογία, ποιότητα κύλισης, οδική συμπεριφορά, ασφάλεια
- Αίσθηση τιμονιού, εργονομία ψηφιακού πίνακα οργάνων

Η μεσαία κατηγορία αυτοκινήτων, τα παραδοσιακά οικογενειακά σεντάν, εξελίσσεται. Έχοντας πλέον να ανταγωνιστεί όχι μόνο τα εξίσου οικογενειακά πολυχρηστικά (MPV), αλλά και τα πολύ δημοφιλή τα τελευταία χρόνια crossover, όλα τα μοντέλα του είδους προσπαθούν να προσφέρουν το κάτι παραπάνω στον υποψήφιο αγοραστή, ώστε να τα προτιμήσει έναντι των υπολοίπων. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η Ford φέρνει το νέο Mondeo. Την παραδοσιακή της ναυαρχίδα. Και τη φέρνει στην αγορά, προικίζοντάς της με χαρακτηριστικά που ίσως για πρώτη φορά στην 20ετή και πλέον ιστορία του μοντέλου (από το 1993), του δίνουν τη δυνατότητα να κοιτάξει κλεφτά και προς τις πιο premium και ακριβές προτάσεις. Έχουμε λοιπόν περισσότερη τεχνολογία από ποτέ, ένα νέο πλαίσιο με νέα πίσω ανάρτηση για κορυφαία άνεση και ποιότητα κύλισης, αλλά και μια σχεδίαση, σαφώς πιο εκλεπτυσμένη και σικάτη. Μαζί με τους παραδοσιακούς πολύ καλούς χώρους, την προσεγμένη ποιότητα και τον οικονομικό 1.600άρη diesel, το νέο Mondeo αποκτά περισσότερα εφόδια από ποτέ για να αντιμετωπίσει τον αυξημένο οικογενειακό ανταγωνισμό.

Πιο εκλεπτυσμένο και εξίσου δυναμικό
Στην 5η γενιά Mondeo η Ford επιλέγει και πάλι ένα αμάξωμα μεγάλων διαστάσεων (κοντά στα 4,9 μ. μήκος, πλάτος 1,85 μέτρα), στο οποίο όμως η σχεδίαση κυρίως του εμπρόσθιου τμήματος έρχεται για να προσδώσει έναν περισσότερο εκλεπτυσμένο χαρακτήρα σε σχέση με το προηγούμενο. Εκεί, τα φωτιστικά στενεύουν και μακραίνουν σε διαστάσεις, πλαισιώνοντας την μεγαλύτερη και πιο τονισμένη μάσκα, ενώ και το καπό μακραίνει φιλοξενώντας περισσότερες κάθετες νευρώσεις. Επιπλέον αυτών, δεν λείπουν στοιχεία πολυτέλειας, όπως είναι η σειρά των λαμπτήρων LED μέσα στα εμπρόσθια φωτιστικά, αλλά και το άφθονο χρώμιο πάνω στη μάσκα. Μάλιστα, οι led δίοδοι ανάβουν διαδοχικά, δημιουργώντας ένα όμορφο εφέ. Στο πίσω μέρος από την άλλη, η σχεδίαση δείχνει σαν να αποτελεί συνέχεια του προηγούμενου μοντέλου, με τις κολώνες της οροφής να πέφτουν απευθείας πάνω στον ανασηκωμένο τρίτο πίσω όγκο κατά τις συνήθειες των 4πορτων κουπέ, αλλά και τα μοντέρνα φωτιστικά να μακραίνουν και στενεύουν τις διαστάσεις τους, ενισχύοντας το δυναμισμό του τμήματος.

Από 23.635 ευρώ
Τιμολογιακά, το νέο Ford Mondeo 1,6 TDCi κοστίζει στην πρώτη του έκδοση Trend 23.655 ευρώ με απόσυρση, όντας μέσα στα τιμολογιακά πλαίσια της κατηγόριας. Ο εξοπλισμός από την πλευρά του είναι πλήρης, με 9 αερόσακους στάνταρ, όλο το ηλεκτρικό πακέτο, κλιματισμό δύο ζωνών, ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρικό χειρόφρενο κ.λπ. Για την πιο πλούσια έκδοση Titanium της δοκιμής μας, το κόστος είναι 26.795 ευρώ, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει επιπλέον μεταξύ άλλων τα συστήματα Traffic Sign Recognition και Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας, ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα χώρου αποσκευών, ηχοσύστημα με οθόνη αφής 8 ιντσών, cruise control και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.

Tags: FORD, FORD MONDEO
 
  • Νίκος Ευσταθιάδης

    Καλημέρα σας, κι ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σας! Καθότι είναι ένα αυτοκίνητο που με ενδιαφέρει να αγοράσω, είχα διαβάσει και προηγούμενο άρθρο σας http://www.autotriti.gr/agora/data/news/DOKIMH--Neo-Ford-Mondeo-1,6-TDCi_124111_18286.asp όπου γράφετε για 6 lt/100km. Δεν αναφέρομαι στο στέισον βαγκον, αν και περίμενα το πιο βαρύ στέισον να καταναλώνει και παραπάνω. Επίσης στην ουσία αναφέρομαι στο σχόλιο σε αυτό το άρθρο "αφού στο εσωτερικό του θα χωρέσουν εύκολα ακόμη και οι μεγαλόσωμοι επιβάτες", μιας που είμαι αρκετά ψηλός 1,94-96 κιλά, όταν μπω στην θέση οδήγησης, μπορώ να πω ότι χωραω ικανοποιητικα έως άνετα, αλλά πίσω (μετακινηθηκα ο ίδιος πίσω από την θέση του οδηγού), ούτε καν μπορούσα να μπω για να κλείσει η πόρτα. Ευχαριστώ και πάλι για την καλή δουλεία που κάνετε!

      1
  • Νίκος Ευσταθιάδης

    Στα 3 άρθρα που έχετε για το συγκεκριμένο μοντέλο, γράφετε για διαφορετικές καταναλωσεις (στο ένα 7,5 στο άλλο 6).Τελικά τι ισχύει? Και για πόσα χλμ μιλάμε στην δοκιμή? Σε τι διαδρομή? Επίσης ήθελα να σχολιάσω τον χώρο των πίσω επιβατών, εγώ είμαι 1,94 (οδηγός), πίσω μου δεν χωράει ούτε 10 χρόνο (το είδα στην έκθεση).

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Οι καταναλώσεις προέρχονται από δική μας μέτρηση κατά τη διάρκεια της δοκιμής, σε διαδρομή εντός και εκτός πόλεως. Στις 2 δοκιμές που έχουμε κάνει στο νέο Mondeo 1,6 TDCi, στο πρώτο (5θυρο) η μέση κατανάλωση δοκιμής ήταν 7,5 λτ./100 χλμ. και στο δεύτερο (στέισον), 6,8 λτ./100 χλμ. Στους χώρους, η μέτρησή μας σε όλα τα αυτοκίνητα γίνεται με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. (και βάρους 75 κιλών).

       

6 έξυπνα tips στην αγορά ελαστικών (+vid)

Προστατεύει ο συναγερμός το αυτοκίνητο;

Στο κλέβουν με ένα laptop!(vid)

Τι προσέχεις στα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά

Η κίνηση στους δρόμους

Πού να πας το μεγαλύτερο σ/κ του χρόνου!

Πιστός με αιτία;

Η μάχη της βασικής: Polo vs i20

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Αποκλειστικό: Η νέα Skoda Octavia

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

«Ηλέκτρισε» το Α6 η Audi

Ξέρεις τι είναι η ισχύς;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »