Λιτό σχεδιαστικά είναι το εσωτερικό του Honda HR-V, όμως οδηγοκεντρικό χάρη στην στραμμένη προς τον οδηγό κεντρική κονσόλα. High-tech νότα δίνουν τα κουμπιά αφής του κλιματισμού.
Εσωτερικό: Οδηγοκεντρικό και ευρύχωρο
(17/12/2016)
Το εσωτερικό του Honda HR-V είναι λίγο μουντό σχεδιαστικά και η ποιότητά του δεν αποτελεί σημείο αναφοράς της κατηγορίας, τουλάχιστον για όσα περιμένεις για Honda, ωστόσο σε κερδίζει με τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα. Συγκεκριμένα, η κεντρική κονσόλα είναι στραμμένη προς τον οδηγό, η θέση οδήγησης χαμηλή για crossover, το τιμόνι σε σωστή θέση, ενώ σε θέση φετίχ βρίσκεται ο επιλογέας ταχυτήτων που συν τοις άλλοι είναι άριστος σε ακρίβεια και αίσθηση.
Πολύ καλός σε αίσθηση και ακρίβεια ο κοντός και ψηλά τοποθετημένος επιλογέας ταχυτήτων.
Περνώντας στους χώρους, αυτοί αποτελούν το δυνατό του σημείο καθώς στην πράξη το HR-V αποδεικνύεται εξαιρετικά ευρύχωρο. Εκμεταλλεύεται στο έπακρο το μακρύτερο για την κατηγορία μεταξόνιο όντας πολύ ευρύχωρο για τους επιβάτες, έχει τα «μαγικά καθίσματα» της Honda που αναδιπλώνονται, σηκώνονται, σύρονται κτλ., ενώ πολλές είναι και οι θήκες για την αποθήκευση μικροαντικειμένων. Τέλος, όσον αφορά στο πορτ-μπαγκάζ αυτό έχει χωρητικότητα 453 λίτρα, νούμερα κορυφαία για τα δεδομένα των εξωτερικών διαστάσεων του μοντέλου.
Για Honda δεν ειναι και πολυ ακριβο! Αλλα αυτο μεσα στο κινητηρα τι χαλι ειναι ρε παιδια; Παρολαυτα σε σχεση με το κουτι με ροδες tiguan θα το προτιμουσα χωρις συζητηση!
προς autotriti: τι θα γινει με τα σχολια και τις μονιμες διαγραφες τους; κατανταει λιγο κουραστικο να σβηνονται μονιμως! αμα δε σας αρεσει ο σχολιασμος απενεργοποιηστε τον εντελως
Πολυ ακριβο.Εξω ειναι 2-3.000 ευρω πιο φθηνο με περισσοτερες εκδοσεις.Τα εχω πει ξανα.Αδιαφορο σχεδιαστικα,καποιες προκτικες λυσεις στο εσωτερικο αλλα ....και παλι πολλα τα λεφτα...
Υπαρχουν πιο τιμια αμαξια απο αυτο...
Το εχω δει στον δρομο σε λαδι χρωμα και ηταν ομορφο,τα στοιχεια του απο το τεστ μοιαζουν και πρεπει να ειναι θετικα εχει την εγγυητικη επιστολη honda αρα και μακροζωια στην σχεση του μαζι σου δυνατο μοτερ και επιδοσεις.
Σε χτυπα ομως κατακεφαλα οταν ακους την τιμη και σε προσγειωνει ανωμαλα,και αυτο ειναι κριμα!
Kosta επειδη6με ενδιαφέρει το αυτοκίνητο μπορείς να μιυ πεις πιες άλλες προτάσεις υπάρχουν εξίσου αξιόλογες? Σε SUV πάντα και με δεδομένο 4μελής οικογένειας.
Για Honda δεν ειναι και πολυ ακριβο! Αλλα αυτο μεσα στο κινητηρα τι χαλι ειναι ρε παιδια; Παρολαυτα σε σχεση με το κουτι με ροδες tiguan θα το προτιμουσα χωρις συζητηση!
προς autotriti: τι θα γινει με τα σχολια και τις μονιμες διαγραφες τους; κατανταει λιγο κουραστικο να σβηνονται μονιμως! αμα δε σας αρεσει ο σχολιασμος απενεργοποιηστε τον εντελως
Απάντηση: Λόγω προσωρινού τεχνικού προβλήματος δεν εμφανίστηκε το σχόλιο σας. Πλέον έχει λυθεί. Ευχαριστούμε.
Πολυ ακριβο.Εξω ειναι 2-3.000 ευρω πιο φθηνο με περισσοτερες εκδοσεις.Τα εχω πει ξανα.Αδιαφορο σχεδιαστικα,καποιες προκτικες λυσεις στο εσωτερικο αλλα ....και παλι πολλα τα λεφτα... Υπαρχουν πιο τιμια αμαξια απο αυτο...
Το εχω δει στον δρομο σε λαδι χρωμα και ηταν ομορφο,τα στοιχεια του απο το τεστ μοιαζουν και πρεπει να ειναι θετικα εχει την εγγυητικη επιστολη honda αρα και μακροζωια στην σχεση του μαζι σου δυνατο μοτερ και επιδοσεις. Σε χτυπα ομως κατακεφαλα οταν ακους την τιμη και σε προσγειωνει ανωμαλα,και αυτο ειναι κριμα!
Kosta επειδη6με ενδιαφέρει το αυτοκίνητο μπορείς να μιυ πεις πιες άλλες προτάσεις υπάρχουν εξίσου αξιόλογες? Σε SUV πάντα και με δεδομένο 4μελής οικογένειας.