Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 130 ίππων είναι χάρη στο κοντό κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται σβέλτος και οικονομικός στην πράξη. Ακούγεται όμως ψηλά και περιστρέφεται σε υψηλές στροφές στον αυτοκινητόδρομο.
Κινητήρας: Με 130 «ζωντανά» άλογα
(17/12/2016)
Κάτω από το καπό του HR-V της δοκιμής μας βρίσκεται ένας 1.500άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας 130 ίππων, ο οποίος διαθέτει μεταβλητό βύθισμα και χρονισμό των βαλβίδων (i-VTEC) και σύστημα άμεσου ψεκασμού. Αποδίδει 130 άλογα και 155 Nm ροπής και να είμαστε ειλικρινείς, σε μια εποχή όπου έχουμε καλομάθει με τους μικρούς τούρμπο κινητήρες, καταφέρνει να μας ικανοποιεί τόσο με τις επιδόσεις, όσο και τη λειτουργία του. Χάρη στο κοντό σε κλιμάκωση κιβώτιο έχει νεύρο στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και είναι πρόθυμος στο γκάζι. Έτσι, μέσα στην πόλη δεν θα δυσκολευτείς να κινηθείς σβέλτα, όμως στον αυτοκινητόδρομο θα ήθελες μια πιο μακριά έκτη 6η σχέση για λιγότερο θόρυβο και κατανάλωση καυσίμου, η οποία κατά τα άλλα είναι αρκετά λογική στην πράξη (7,0 λτ./100 χλμ. ήταν η μέση της δοκιμής).
Για Honda δεν ειναι και πολυ ακριβο! Αλλα αυτο μεσα στο κινητηρα τι χαλι ειναι ρε παιδια; Παρολαυτα σε σχεση με το κουτι με ροδες tiguan θα το προτιμουσα χωρις συζητηση!
προς autotriti: τι θα γινει με τα σχολια και τις μονιμες διαγραφες τους; κατανταει λιγο κουραστικο να σβηνονται μονιμως! αμα δε σας αρεσει ο σχολιασμος απενεργοποιηστε τον εντελως
Πολυ ακριβο.Εξω ειναι 2-3.000 ευρω πιο φθηνο με περισσοτερες εκδοσεις.Τα εχω πει ξανα.Αδιαφορο σχεδιαστικα,καποιες προκτικες λυσεις στο εσωτερικο αλλα ....και παλι πολλα τα λεφτα...
Υπαρχουν πιο τιμια αμαξια απο αυτο...
Το εχω δει στον δρομο σε λαδι χρωμα και ηταν ομορφο,τα στοιχεια του απο το τεστ μοιαζουν και πρεπει να ειναι θετικα εχει την εγγυητικη επιστολη honda αρα και μακροζωια στην σχεση του μαζι σου δυνατο μοτερ και επιδοσεις.
Σε χτυπα ομως κατακεφαλα οταν ακους την τιμη και σε προσγειωνει ανωμαλα,και αυτο ειναι κριμα!
Kosta επειδη6με ενδιαφέρει το αυτοκίνητο μπορείς να μιυ πεις πιες άλλες προτάσεις υπάρχουν εξίσου αξιόλογες? Σε SUV πάντα και με δεδομένο 4μελής οικογένειας.
Για Honda δεν ειναι και πολυ ακριβο! Αλλα αυτο μεσα στο κινητηρα τι χαλι ειναι ρε παιδια; Παρολαυτα σε σχεση με το κουτι με ροδες tiguan θα το προτιμουσα χωρις συζητηση!
προς autotriti: τι θα γινει με τα σχολια και τις μονιμες διαγραφες τους; κατανταει λιγο κουραστικο να σβηνονται μονιμως! αμα δε σας αρεσει ο σχολιασμος απενεργοποιηστε τον εντελως
Απάντηση: Λόγω προσωρινού τεχνικού προβλήματος δεν εμφανίστηκε το σχόλιο σας. Πλέον έχει λυθεί. Ευχαριστούμε.
Πολυ ακριβο.Εξω ειναι 2-3.000 ευρω πιο φθηνο με περισσοτερες εκδοσεις.Τα εχω πει ξανα.Αδιαφορο σχεδιαστικα,καποιες προκτικες λυσεις στο εσωτερικο αλλα ....και παλι πολλα τα λεφτα... Υπαρχουν πιο τιμια αμαξια απο αυτο...
Το εχω δει στον δρομο σε λαδι χρωμα και ηταν ομορφο,τα στοιχεια του απο το τεστ μοιαζουν και πρεπει να ειναι θετικα εχει την εγγυητικη επιστολη honda αρα και μακροζωια στην σχεση του μαζι σου δυνατο μοτερ και επιδοσεις. Σε χτυπα ομως κατακεφαλα οταν ακους την τιμη και σε προσγειωνει ανωμαλα,και αυτο ειναι κριμα!
Kosta επειδη6με ενδιαφέρει το αυτοκίνητο μπορείς να μιυ πεις πιες άλλες προτάσεις υπάρχουν εξίσου αξιόλογες? Σε SUV πάντα και με δεδομένο 4μελής οικογένειας.