ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 130 ίππων είναι χάρη στο κοντό κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται σβέλτος και οικονομικός στην πράξη. Ακούγεται όμως ψηλά και περιστρέφεται σε υψηλές στροφές στον αυτοκινητό
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 130 ίππων είναι χάρη στο κοντό κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται σβέλτος και οικονομικός στην πράξη. Ακούγεται όμως ψηλά και περιστρέφεται σε υψηλές στροφές στον αυτοκινητόδρομο.

Κινητήρας: Με 130 «ζωντανά» άλογα

(17/12/2016)

Κάτω από το καπό του HR-V της δοκιμής μας βρίσκεται ένας 1.500άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας 130 ίππων, ο οποίος διαθέτει μεταβλητό βύθισμα και χρονισμό των βαλβίδων (i-VTEC) και σύστημα άμεσου ψεκασμού. Αποδίδει 130 άλογα και 155 Nm ροπής και να είμαστε ειλικρινείς, σε μια εποχή όπου έχουμε καλομάθει με τους μικρούς τούρμπο κινητήρες, καταφέρνει να μας ικανοποιεί τόσο με τις επιδόσεις, όσο και τη λειτουργία του. Χάρη στο κοντό σε κλιμάκωση κιβώτιο έχει νεύρο στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και είναι πρόθυμος στο γκάζι. Έτσι, μέσα στην πόλη δεν θα δυσκολευτείς να κινηθείς σβέλτα, όμως στον αυτοκινητόδρομο θα ήθελες μια πιο μακριά έκτη 6η σχέση για λιγότερο θόρυβο και κατανάλωση καυσίμου, η οποία κατά τα άλλα είναι αρκετά λογική στην πράξη (7,0 λτ./100 χλμ. ήταν η μέση της δοκιμής). 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
Citroen