Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας των μοντέλων Vignale είναι παραπάνω από πλήρης, κάτι που αντανακλάται και στην εμφάνιση.
Test: Mondeo Vignale
22.558 Επισκέψεις στο άρθρο (30/12/2015)
Ο πανίσχυρος 2,0 TDCi bi-turbo των 210 ίππων και των 450 Nm ροπής συνδυάζεται με την υψηλή ποιότητα κατασκευής και την άνεση των μοντέλων Vignale δημιουργώντας έτσι έναν μοναδικό συνδυασμό.
Με την σειρά Vignale η Ford δημιουργεί μία νέα μάρκα η οποία ξεχωρίζει με τον premium χαρακτήρα της. Όχι μόνο στο κομμάτι της κατασκευής, αλλά στο σύνολο των υπηρεσιών που προσφέρει. Για παράδειγμα, πριν την αγορά τα μοντέλα Vignale βρίσκονται σε ειδικούς χώρους, όπου μέσω ενός προσωπικού Υπευθύνου Εξυπηρέτησης, ο πελάτης μπορεί να διαμορφώσει το αυτοκίνητό του όπως ακριβώς επιθυμεί, ενώ μετά την αγορά προσφέρονται υπηρεσίες όπως παράδοση-παραλαβή από το σπίτι του ιδιοκτήτη και δωρεάν πλύσιμο εφόρου ζωής. Δοκιμάζουμε την κορυφαία έκδοση με τον 2λιτρο bi-turbo diesel κινητήρα των 210 ίππων, η οποία κοστίζει 45.240 ευρώ με έκπτωση και απόσυρση και φυσικά συνοδεύεται από κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης.
Πατάει γερά, έχει αυξημένα όρια πρόσφυσης, είναι ουδέτερο στις αντιδράσεις του και δείχνει πολύ ανάλαφρο παρά τα 1.600 κιλά του.
Εκτός τόπου και χρόνου για την Ελληνική πραγματικότητα. Ακόμα και αν έχει κάποιος τα 45.000 είναι αδύνατον να τα δώσει για να αγοράσει αυτό το αυτοκίνητο την στιγμή που με τα ίδια λεφτά υπάρχουν καθαρόαιμα premium αυτοκίνητα Mercedes, BMW, Audi, Jaguar, Lexus κ.α. Άσε που μετά από 2 χρόνια μετά βίας θα πιάνει 10000€ σαν μεταχειρισμένο.
Χρόνια Πολλά σ όλους και όλες. Πολλά και καλά χιλιόμετρα με ότι αυτοκίνητο έχει ο καθένας. Μακάρι το νέο έτος να σας φέρει από ένα τέτοιο Mondeo... Αφου το "απλό" 2,0 tdci titanium εχει 32.000 φανταστείτε πόσο θα χει το Vignale... Αν λοιπόν βρεθεί κάποιος και σας το κάνει δώρο τότε θα στε τυχεροί, αλλιώς... Κατα τ άλλα πιστεύω ότι είναι ένα κορυφαίο αυτοκίνητο σε πολλούς τομείς, καλύτερο από ακριβότερα premium.
Συμφωνώ μαζί σου αλλά καλύτερα τα 45.000 χιλιάδες να ΜΗΝ τα σκάσει κανένας για ένα αμάξι ΕΔΩ στο ελλαδιστάν, γιατί μετά από ένα χρόνο η αξία του αμαξιού είτε φόρντ είτε μερσεντές-άουντι θα πέσει στις 15 χιλιάδες και ούτε καν θα βρεθεί κάποιος να τα σκάσει για να το πάρει δεύτερο χέρι... Και ποτέ δεν ξέρουμε τι θα ξημερώνει την επόμενη μέρα με φοροχαράτσια στα αμάξια..
Εκτός τόπου και χρόνου για την Ελληνική πραγματικότητα. Ακόμα και αν έχει κάποιος τα 45.000 είναι αδύνατον να τα δώσει για να αγοράσει αυτό το αυτοκίνητο την στιγμή που με τα ίδια λεφτά υπάρχουν καθαρόαιμα premium αυτοκίνητα Mercedes, BMW, Audi, Jaguar, Lexus κ.α. Άσε που μετά από 2 χρόνια μετά βίας θα πιάνει 10000€ σαν μεταχειρισμένο.
Χρόνια Πολλά σ όλους και όλες. Πολλά και καλά χιλιόμετρα με ότι αυτοκίνητο έχει ο καθένας. Μακάρι το νέο έτος να σας φέρει από ένα τέτοιο Mondeo... Αφου το "απλό" 2,0 tdci titanium εχει 32.000 φανταστείτε πόσο θα χει το Vignale... Αν λοιπόν βρεθεί κάποιος και σας το κάνει δώρο τότε θα στε τυχεροί, αλλιώς... Κατα τ άλλα πιστεύω ότι είναι ένα κορυφαίο αυτοκίνητο σε πολλούς τομείς, καλύτερο από ακριβότερα premium.
Συμφωνώ μαζί σου αλλά καλύτερα τα 45.000 χιλιάδες να ΜΗΝ τα σκάσει κανένας για ένα αμάξι ΕΔΩ στο ελλαδιστάν, γιατί μετά από ένα χρόνο η αξία του αμαξιού είτε φόρντ είτε μερσεντές-άουντι θα πέσει στις 15 χιλιάδες και ούτε καν θα βρεθεί κάποιος να τα σκάσει για να το πάρει δεύτερο χέρι... Και ποτέ δεν ξέρουμε τι θα ξημερώνει την επόμενη μέρα με φοροχαράτσια στα αμάξια..
παρα φοκσβαγκεν!