Με 300 Nm ροπής μόλις στις 1.750 σ.α.λ., ο 1.600άρης diesel έχει τη δυνατότητα να κινήσει με άνεση το βαρύ DS 5.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Σβέλτες επιδόσεις και πολύ καλή λειτουργία

Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/12/2016

Ο κινητήρας του DS 5 της δοκιμής είναι ο γνωστός 1.600άρης diesel BlueHDI της Citroen, με την ανώτερη ισχύ των 120 ίππων και ροπή 300 Nm. Το μοτέρ αυτό δεν έχει κανένα πρόβλημα να κινήσει σε σβέλτους ρυθμούς το βαρύ DS 5, χωρίς πάντως να προσφέρει το κάτι παραπάνω από πλευράς επιδόσεων. Η πλούσια ροπή, εξασφαλίζει ευρωστία στο ταξίδι και, σε συνδυασμό με το 6τάχυτο σωστά κλιμακωμένο μηχανικό κιβώτιο, γρήγορες προσπεράσεις. Παράλληλα, η λειτουργία του κινητήρα είναι αρκετά πολιτισμένη, χωρίς να μεταφέρονται κραδασμοί στο εσωτερικό. Στο πεδίο της κατανάλωσης, παρότι η DS υπόσχεται μόνο 4,0 λτ./100 χλμ. ως μέση τιμή, στην πράξη η κατανάλωση του DS 5 είναι περισσότερη, με μια μέση τιμή στα 7,0 λτ./100 χλμ. να είναι πιο ρεαλιστική.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Tags: DS DS 5
 
  • vankat

    ΤΟ DS5 ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΨΗ,ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ Σ΄ΕΝΑ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ.ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΕΜΕΙΝΑ Μ΄ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ.ΡΩΤΗΣΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΕ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΞΗ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕ ΤΟ AUDI A4 ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙ ΑΝΩΤΕΡΟ.ΟΜΩΣ, ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΥΧΗ,ΚΑΘΩΣ Ο ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΤΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙ ΚΑΤΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ.ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΕΙ ΛΙΓΟ....

      18
  • Μάνος

    Το DS 5 είναι ξεχωριστό, διαφορετικό από τα συνηθισμένα και εντυπωσιακό μέσα κι έξω! Μου άρεσε ειδικά πριν την ανανέωση. Με ωραίο design, και κυρίως υψηλή γαλλική άνεση, είναι σίγουρα πολύ εκπληκτικό αυτοκίνητο! Το έχω δει 2-3 φορές από κοντά (το προ facelift), μ' αρέσει πολύ! Κρίμα που στην Ελλάδα ο αγοραστής θέλει Γερμανικό, λίγοι θα το προτιμήσουν και ανάμεσά τους κι εγώ θα το 'παιρνα...

      12
  • 日本 旗

    Το ειδα απο κοντα το αυτοκινητο και ειναι φανταστικο σαν σχεδιαση μεσα-εξω και δεν θυμιζει σε τιποτα αυτοκινητα του ανταγωνισμου! Ξεχασατε να αναφερετε το πιο εντυπωσιακο στοιχειο του εσωτερικου που ειναι η πανω κολωνα κατα μηκος του σαλονιου μεχρι τη μεση του αυτοκινητου που χωριζει την γυαλινη οροφη στα δυο οπως στο Boeing 737! Πανω στην κολωνα υπαρχουν επισης διακοπτες αεροπορικου τυπου για τα συρομενα παραθυρα της οροφης συν ο διακοπτης για το HUD.

      9
  • Stratos

    Αδιαφορο αμαξωμα και κινητηρας. Αν ηθελαν διαφορετικοτητα ας τοποθετουσαν την υδροπνευματικη αναρτηση.

      6
  • Θοδωρης

    όποιος δεν έχει οδηγησει citroen να πάει μακρινό ταξίδι δεν μπορεί να καταλάβει τι σημαινει άνεση citroen..το ds5 είναι μια κατηγορία μόνο του...ενα test drive θα σας πείσει... τωρα Τώρα για τα γερμανικά αυτοκίνητα? ... υπερεκτιμμημενα...μονο για να λες ότι έχω γερμανικό αυτοκίνητο...(Δεν μιλάω για premium κατηγορία )...

      4
  • Stauros

    H NSU με το R80 με το βάνκελ κινητήρα έκλεισε σαν εταιρία, ήταν πρωτοποριακό αμάξι για τα τέλη της δεκαετίας του 60, έγραφε ο ΚΚ πως ενθουσίαζε όσους το οδηγούσαν αλλά απογοήτευε όσους το αγόραζαν...η ιστορία επαναλαμβάνεται. Οι καιροί ήταν και είναι πάντα δύσκολοι για τους πολλούς ΄...οι λίγοι να αγοράζουν ότι θέλουν και να κάνουν ότι μπορούν....εμείς οι άλλοι όμως να μη τα σκεπτόμαστε όλα τα ενδεχόμενα σε μια αγορά αυτοκινήτου με χιλιάδες ευρώ μαζί με το επιπλέον κόστος χρήσης; μακάρι να υπήρχαν προσιτά αυτοκίνητα στην αγορά χωρίς πολλούς αυτοματισμούς ,αξιόπιστα και φτηνά στην συντήρηση..να μπορούσαμε να τα φτιάχναμε αν όχι μόνοι μας ..έστω στον μάστορα της γειτονίας μας .. τώρα όλα έγιναν....πρέμιουμ και θέλεις μια περιουσία για συντήρηση..τα πηγαίνουμε στα ακριβά σέρβις των εταιριών όχι επειδή χάλασαν αλλά για να μην χαλάσουν...!

      2
  • panos

    Αγνοούσα και εγώ την ύπαρξη του εν λόγω αυτοκινήτου μέχρι που έτυχε και το είδα από κοντά. Πραγματικά ένα πολύ εντυπωσιακό αυτοκίνητο που όμως δε θα αγόραζα για πολλούς προφανείς και μη λόγους.

      1
  • Δήμος

    Με τα ίδια λεφτά παίρνεις Golf GTD 2.0 184 άλογα και όχι γαλλικό χρέπι που θα το κλαις στην 4ετια.