Το οδηγικό προφίλ του Octavia αποκτά ένα περισσότερο ενδιαφέρον χαρακτήρα στην έκδοση Sportline, αρχής εξ΄ αρχής από το πιο σφιχτό setup της ανάρτησης με τα διαφορετικά αμορτισέρ-ελατήρια. Το αμάξωμα «στέκεται» 15 χλστ. χαμηλότερα και όλα αυτά χωρίς να μετατρέπουν το Octavia σε ένα μεσαίο GTi αρκούν για να το κάνουν πιο ευχάριστο παντού αλλά και πιο ικανό σε σβέλτους ρυθμούς οδήγησης.
Απόλυτα ισορροπημένο συνδυασμό άνεσης και αποτελεσματικότητας προβάλλει η έκδοση Sportline του Octavia, κάτι που επιτυγχάνεται μάλιστα χωρίς τη συμβολή της προαιρετικά ρυθμιζόμενης ανάρτησης DCC, η οποία σε άλλες προτάσεις κρίνεται απαραίτητη για το ίδιο αποτέλεσμα.
Την ίδια στιγμή η επιλογή αυτών των στοιχείων δεν αλλοιώνει την άνεση, με το Octavia να παραμένει αποτελεσματικό στον τομέα και σε αυτή την έκδοση παρά και τις 18ιντσες ζάντες του, αποσβένοντας εντυπωσιακά τις ανωμαλίες, ενώ πόντους σε όλο το σύνολο χαρίζει και το σύστημα progressive steering του συστήματος διεύθυνσης, που αλλάζει την υποβοήθησή του ανάλογα με τις απαιτήσεις. Έχουμε έτσι έναν απόλυτα ισορροπημένο συνδυασμό άνεσης και αποτελεσματικότητας στην έκδοση Sportline του Octavia κάτι που επιτυγχάνεται μάλιστα χωρίς τη συμβολή της προαιρετικά ρυθμιζόμενης ανάρτησης DCC, η οποία σε άλλες προτάσεις κρίνεται απαραίτητη για το ίδιο αποτέλεσμα.