" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το «ελάφρωμα» του νέου Golf ωφέλησε τα οδικά χαρακτηριστικά και της diesel έκδοσης, με το αυτοκίνητο να εμφανίζεται πιο ουδέτερο και ασφαλές από ποτέ.

Το σηματάκι «TDI» στο πίσω μέρος αποκαλύπτει ότι έχουμε να κάνουμε με το diesel μοντέλο. Κατά τα άλλα, η σχεδίαση παραμένει φυσιολογική «Golf».

Πολύ καλή είναι η ποιότητα και προσεγμένη η εργονομία στο εσωτερικό του Volkswagen Golf.

O 1,6 TDI κινητήρας είναι οικονομικός σε κατανάλωση (3,8 λτ./100 χλμ.) και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Ασφαλές και άνετο υπό όλες τις συνθήκες είναι το πετρελαιοκίνητο Volkswagen Golf.

Μεγάλος είναι ο χώρος των αποσκευών του Golf (380 λτ.), ενώ στο εσωτερικό θα καθίσουν με άνεση τέσσερις ενήλικες.

Test: VW Golf 1,6 TDI 5d

Διαβάστηκε από 120238 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/6/2015

Με ένα νέο 1.600άρη TDI κινητήρα κάτω από το καπό του, το 7ης γενιάς VW Golf προσφέρει σημαντικό κέρδος σε οικονομία κίνησης, χωρίς φυσικά να χάνει τα νέα χαρακτηριστικά ποιότητας, ασφάλειας και ευρυχωρίας που μας έφερε το νέο μοντέλο.

 
+ Κατανάλωση κινητήρα, επιδόσεις και λειτουργία, ηχομόνωση, ποιότητα, χώροι επιβατών και αποσκευών, οδική συμπεριφορά, άνεση
- Αισθητική που δε διαφοροποιείται από το προηγούμενο, απουσία 6ης σχέσης από το κιβώτιο για το ταξίδι

Όπως ακριβώς συνέβη και με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις του νέου VW Golf, έτσι και στις πετρελαιοκίνητες, η VW άλλαξε τη σειρά όλων των κινητήρων της. Έτσι, παρότι στα χαρτιά ο 1,6 TDI βασικός diesel του μοντέλου δείχνει ως ένα μοτέρ που δανείστηκε από το προηγούμενο Golf 6ης γενιάς, στην πράξη ο κινητήρας αυτός είναι νέος και φέρει μια σειρά από αλλαγές που του προσφέρουν κατανάλωση και εκπομπές CO2 από τις χαμηλότερες στην ιστορία του Golf. Στο κομμάτι της τιμής, τα 20.450 ευρώ που κοστίζει η αρχική του έκδοση Design, με πλήρη μάλιστα εξοπλισμό, είναι ένα πολύ καλό ποσόν που προσδίδει ένα επιπλέον πλεονέκτημα αγοράς στο αυτοκίνητο.

Εμφάνιση: Σχεδίαση χωρίς εκπλήξεις
Το αμάξωμα του diesel VW Golf δεν αλλάζει αισθητικά και έτσι, συναντούμε και πάλι μια σχεδίαση-φυσιολογική εξέλιξη αυτής των προηγούμενων Golf, η οποία δεν εξιτάρει, αλλά και δεν επηρεάζει τα «θέλω» των παραδοσιακών θιασωτών του μοντέλου. Ίσως αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο είναι η αύξηση των διαστάσεων (μεταξόνιο, μήκος, πλάτος, μετατρόχια) που φέρνει το νέο MQB προσθιοκίνητο δάπεδο, αλλά και το χαμηλότερο κατά 27 χλστ. συνολικό ύψος σε σχέση με το παρελθόν, που συμβάλλει στον εν γένει δυναμισμό του σχήματος.

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του βενζινοκίνητου VW Golf 1.2 TSI


200 διαθέσιμα στοιχεία για VOLKSWAGEN  GOLF
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

 
  • elmariachi

    Μέχρι και εχτές υπήρχε αυτό το άρθρο ''Nissan Qashqai 1,5 dCi vs VW Golf 1,6 TDI BMT''. Ποιος ο λόγος νέου άρθρου πάλι για το Golf ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Μήπως επειδή έφαγε θάψιμο από τους σχολιαστές στο προηγούμενο άρθρο - συγκριτικό;;;;;;;;;; Τι θα αλλάξει την σχηματισμένη άποψη του κόσμου για το <<νέο>> Golf;;;;;;;;;;;;

      13
    • autotriti

      Απάντηση: Η ροή των θεμάτων αλλάζει συνεχώς με βάση την επικαιρότητα. Το θέμα Qashqai vs Golf υπάρχει στην ενότητα best buy. Μπορείτε να το δείτε και στη home page του site.

        5
  • Ανδρέας

    Ακομη 5άρι σασμάν βάζουν. Κριμα πού έχουν και αούτομπαν στη Γερμανια.Κάντε ένα συγκριτικό με το Honda civic 1.6 i-dtec πάρτε και ένα ζευγάρι κύαλια να το βλέπεται που θα χάνεται σε επιδόσεις και κατανάλωση.

      15
  • elmariachi

    Μίρωνας γνωρίζεις ποια είναι η σχέση της VW με την AISIN Co., LTD;;;;;;;;;;;;;;;; Στο Nissan μου το κιβώτιο είναι Renault και ο κινητήρας έχει κατασκευαστή από την Aichi Machine Industry Co., Ltd θυγατρική της Nissan. Και η Bugatti Veyron που η τιμή της είναι εκατομμύρια eura και όχι μερικές χιλιάδες φοράει κινητήρα Volkswagen. Τι θέλεις να πεις με το σχόλιο σου; Δεν έχω κατεβεί πρόσφατα από βουνό άλλα ούτε βγήκα από σπήλαιο.

      9
  • μητσος

    Ο 1.6 TDI με τα 105 άλογα κατηγορίας EURO 5 είναι πια παρελθόν...Πλέον βγαίνει ο 1.6 TDI με τα 110 άλογα κατηγορίας EURO 6....

      2
  • μητσος

    Ο 1.6 TDI με τα 105 άλογα κατηγορίας EURO 5 είναι πια παρελθόν...Πλέον βγαίνει ο 1.6 TDI με τα 110 άλογα κατηγορίας EURO 6....

      2
  • μητσος

    Ο 1.6 TDI με τα 105 άλογα κατηγορίας EURO 5 είναι πια παρελθόν...Πλέον βγαίνει ο 1.6 TDI με τα 110 άλογα κατηγορίας EURO 6....

      1
  • Μίρωνας

    elmariachi : εχεις ανοιξει το καπο της μηχανης να δεις τη γραφει απο κατω ο κινητηρας, ποιας εταιριας ειναι και γιατι να πληρωσω ενα αμαξι με αλλης εταιριας μηχανη 2 και 3000 παραπανω ...

      1
  • evans

    golf 1.6 tdi 0 100 σε 10.5 κανονικά 9.5 Nissan qaskai 0 100 σε 12.5 για να μην μιλήσω για τελικές 220 με 185 πάντα χωρίς κατασκευαστή τιμές κανόνικά 10,5 και 200.....Απλά το νέο γκολφ είναι το ποιο οικονομικό και γρήγορο 16 της αγοράς γεια σάς

     

Car Wrapping & αλλάζεις χρώμα όποτε θες

Πως θα φορτώσεις σωστά το αυτοκίνητο σου;

Αξίζει ο κινητήρας μία 2η ευκαιρία;

Nέες εικόνες της Skoda Superb facelift;

Η κίνηση στους δρόμους

Η νέα Toyota Corolla Hybrid απέναντι στo Auris Hybrid

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

Nέο teaser για τη Skoda Superb facelift (+vid)

TRD «καλούδια» για τη νέα Toyota Supra

Mε μηχανικό κιβώτιο το 76% των νέων MX-5

Η Bentayga Bengala δεν είναι για σαλόνια

Eλληνικό το ταχύτερο Audi S3 8P στον κόσμο (+vid)

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 20 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »