• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Τest ελαστικών: 2,5 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα τα Pirelli - Πρώτα τα Toyo
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τest ελαστικών: 2,5 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα τα Pirelli - Πρώτα τα Toyo

40.604 Επισκέψεις στο άρθρο (26/11/2021)

Pirelli Scorpion Verde VS Toyo Proxes Comfort. Ποιο από τα δύο θερινά ελαστικά για SUV φρενάρει καλύτερα σε στεγνό και σε βρεγμένο και ποιο θα αποτρέψει ενδεχόμενο ατύχημα; Μήπως το λίγο ακριβότερο Toyo τελικά είναι φθηνότερο;

Pirelli Scorpion Verde VS Toyo Proxes Comfort


Μετρήσεις πέδησης για Pirelli Scorpio Verde (215/60R17 96H από 109 ευρώ) και Toyo Proxes Comfort (215/60 R17 100V XL από 127 ευρώ).

Μετρήσεις πέδησης για Pirelli Scorpio Verde (215/60R17 96H από 109 ευρώ) και Toyo Proxes Comfort (215/60 R17 100V XL από 127 ευρώ).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ελάχιστα τετραγωνικά εκατοστά «γόμας» ελαστικού είναι υπεύθυνα για την επαφή του αυτοκινήτου με το δρόμο. Είναι προφανές λοιπόν πως η οδική και συμπεριφορά και το φρενάρισμα, άρα και η ενεργητική ασφάλεια (η δυνατότητα αποφυγής ενός ατυχήματος) εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό και από τα ελαστικά, καθώς σε αυτά και από αυτά ασκούνται όλες οι δυνάμεις που καθορίζουν την κίνηση ή την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου. 

Μία πολύ σημαντική δοκιμασία ενεργητικής ασφάλειας για την απόδοση των ελαστικών στο φρενάρισμα είναι το σχετικό test του AutoΤρίτη σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα. Ένα καλό ελαστικό μπορεί να προσφέρει καλύτερο φρενάρισμα και άρα να αποτρέψει ένα ατύχημα.  

Στις επόμενες γραμμές συγκρίνουμε δύο επώνυμα ελαστικά SUV στη δημοφιλή διάσταση 215/60 R17, τα Pirelli Scorpio Verde (215/60R17 96H από 109 ευρώ) και τα Toyo Proxes Comfort (215/60 R17 100V XL από 127 ευρώ). Ας δούμε όμως τις επιδόσεις των 2 «μονομάχων» στο φρενάρισμα. 

Φθηνά, αλλά δε «φρενάρουν» τα Pirelli 

Το Pirelli Scorpio Verde είναι σχεδιασμένο με έμφαση στην ενεργειακή απόδοση και έτσι η πρόσφυσή του στην κρίσιμη στιγμή του απότομου πατήματος του φρένου δεν ενθουσιάζει. Για την ακρίβεια δίνει την αίσθηση ολίσθησης, που με τη σειρά της δίνει το έναυσμα στο ABS να εμπλακεί σχετικά χωρίς. 

Έτσι η απόσταση ακινητοποίησης από τα 80 χλμ./ώρα έφτασε στα 28,5 μέτρα. Στο βρεγμένο  η απώλεια πρόσφυσης και η υπερλειτουργία του ABS, γίνονται ακόμα πιο αισθητές, όπως και το «πλανάρισμα» στην επιφάνεια φρεναρίσματος. Τα 30,5 μέτρα για την ακινητοποίηση  από τα 80 χλμ./ώρα είναι μια κακή επίδοση

Με 2,5 μέτρα καλύτερο φρενάρισμα, από τα Pirelli, τα Toyo

Στο στεγνό το φρενάρισμα με τα Toyo Proxes Comfort είναι εντυπωσιακό με ομοιογενή συμπεριφορά σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, χωρίς ολίσθηση και χωρίς αχρείαστη λειτουργία του ABS. Έτσι με 26,0 μ. ακινητοποιείται 2,5 μέτρα νωρίτερα από τα Pirelli, απόσταση με τεράστια σημασία αν σκεφτούμε πως και μερικά εκατοστά είναι αρκετά για την αποφυγή ενός ατυχήματος.

Ανάλογη διαφορά υπέρ του ιαπωνικού ελαστικού (2,4 μ.) είχαμε και στο βρεγμένο μιας και δεν εμφανίστηκαν χαρακτηριστικά ολίσθησης πριν και στη διάρκεια του φρεναρίσματος. Το αυτοκίνητο αναφοράς «φορώντας» τα ελαστικά της Toyo «κοκάλωσε» σε 28,1 μ. επί βρεγμένου οδοστρώματος.

Εσείς τι λέτε; Θα δίνατε κάποια ευρώ παραπάνω για τα Τoyo που φρενάρουν άριστα και μπορεί να σας γλιτώσουν ένα ατύχημα ή θα επιλέγατε τα φθηνότερα Pirelli, που όμως θέλουν 2,5 μέτρα παραπάνω για να σταματήσουν;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »