ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τι αυτονομία έχουν τα ηλεκτρικά των νέων μαρκών (σε πόλη και ταξίδι)

(3/10/2025)
Τι αυτονομία έχουν τα ηλεκτρικά των νέων μαρκών (σε πόλη και ταξίδι)
3 Φωτογραφίες »

Το Omoda 5 έχει τη μεγαλύτερη αυτονομία στην πόλη με 485 χλμ..
Μικρές οι διαφορές στο ταξίδι, από 300 μέχρι 330 χλμ. βγάζουν όλα, φτάνουν δηλαδή μέχρι Λάρισα (από Αθήνα).
Πολύ καλά τα Omoda 5, smart #3 και Lync&Co με 326, 328 και 338 χλμ. αυτονομία αντίστοιχα.

autotriti team

Η ηλεκτροκίνηση έδωσε το πάτημα σε πολλές νέες μάρκες, κατά κύριο λόγο από την Κίνα, να μπουν στην ευρωπαϊκή αγορά. Όπως κάθε τι νέο, βέβαια, ο κόσμος τις αντιμετωπίζει με ερωτηματικά, αφού δεν γνωρίζει πολλά για το ποια είναι κάθε μάρκα, ούτε ποιος αντιπρόσωπος τις εισάγει. Έτσι λοιπόν προχωρήσαμε σε μια μεγάλη έρευνα- τεστ για τις νέες αυτές μάρκες αυτοκινήτου, ώστε να δούμε αν αξίζουν τα λεφτά τους.

Επανερχόμενοι λοιπόν στην αρχική μας τοποθέτηση, οι νέες μάρκες στηρίζονται κυρίως σε plug-in hybrid μοντέλα και σε ηλεκτρικά για τα οποία μπορείτε να διαβάσετε σχετικά με την αυτονομία τους στις επόμενες γραμμές. Ας δούμε λοιπόν τι έκαναν στο τεστ αυτονομίας τα:

  • BYD Atto 2 FWD 177 PS 47 kWh
  • Geely EX5 218 PS 60,22 kWh
  • Lynk & Co 02 272 PS 69 kWh
  • Leapmotor C10 218 PS 69,9 kWh
  • Omoda 5 FWD 204 PS 64 kWh
  • smart #3 RWD 272 PS 66 kWh

Το Omoda 5 έχει τη μεγαλύτερη αυτονομία στην πόλη με 485 χλμ.

Ξεκινώντας από τη αυτονομία μέσα στην πόλη, εκεί δηλαδή που πραγματοποιεί και τη συντριπτική πλειοψηφία των χιλιομέτρων η πλειονότητα των οδηγών, το κορυφαίο νέο μοντέλο του τεστ αποδείχθηκε το Omoda 5, ένα από τα πιο προσιτά οικογενειακά ηλεκτρικά.

Το Omoda 5 (διαβάστε τη δοκιμή του) μέσα στην πόλη σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center «καίει» γύρω στις 12,5 kWh/100 χλμ.. Σαν αποτέλεσμα και παρά τη σχετικά μικρή μπαταρία των 61 kWh μπορεί να κάνει σχεδόν 500 χλμ. με μια φόρτιση (484 για την ακρίβεια). Πρακτικά λοιπόν χρειάζεσαι μόλις δύο φορτίσεις το μήνα για να κάνεις όλα σου τα χιλιόμετρα.


Oι νέες μάρκες στηρίζονται κυρίως σε plug-in hybrid και ηλεκτρικά μοντέλα. Για τα δεύτερα, εδώ μπορείτε να διαβάσετε σχετικά με την αυτονομία τους.
3 Φωτογραφίες »

Oι νέες μάρκες στηρίζονται κυρίως σε plug-in hybrid και ηλεκτρικά μοντέλα. Για τα δεύτερα, εδώ μπορείτε να διαβάσετε σχετικά με την αυτονομία τους.

Μικρές οι διαφορές των υπολοίπων μοντέλων

Από εκεί και πέρα όπως μας έδειξαν οι μετρήσεις οι διαφορές είναι μικρές, ανάμεσα στα μοντέλα με παρόμοιες τεχνικές προδιαγραφές. Το αναφέρουμε, διότι το BYD Atto 2 (διαβάστε τη δοκιμή του) έχει αρκετά μικρότερη αυτονομία στην πόλη 320 χλμ., ωστόσο ανήκει στα μικρά SUV (μια κατηγορία κάτω) και έχει πολύ μικρότερη μπαταρία χωρητικότητας 45 kWh (τα υπόλοιπα είναι από 60-66). Εξάλλου γι αυτό και τιμολογιακά τοποθετείται πιο χαμηλά από τα υπόλοιπα μοντέλα.
Επίσης, καλά τα πήγε το Lynk & Co 02, το οποίο θα μπορέσει να κάνει μέχρι και 455 χλμ. με μία φόρτιση χάρη στη μεγάλη του μπαταρία. Παραπλήσια είναι και η αυτονομία πόλης του smart #3 με τα 272 άλογα (439 χλμ.), ενώ 20 χλμ. λιγότερα, 430 στο σύνολο θα δώσει το Geely EX5. Τέλος το Leapmotor C10, το οποίο είναι και μια κατηγορία πάνω έχει αστική αυτονομία 420 χλμ..

Στο ταξίδι φτάνουν όλα μέχρι Λάρισα από Αθήνα

Πόσο «καίνε» όμως στο ταξίδι; Σε αυτό το ερώτημα απαντά το AutoΤρίτη Test Center που μέτρησε τη κατανάλωση όλων των μοντέλων σε ταχύτητα 120 χλμ./ώρα. Αν και πλέον η αυτονομία στο ταξίδι δεν αποτελεί «ζήτημα» αφού πλέον το δίκτυο φόρτισης έχει διευρυνθεί αρκετά, οπότε σίγουρα εκεί που θα σταματήσεις για ένα καφέ θα βρεις και να φορτίσεις.
Στο θέμα μας λοιπόν, πάλι εκτός του BYD Atto 2 που έχει μικρή μπαταρία και η αυτονομία περιορίζεται στα 210 χλμ., όλα τα υπόλοιπα μοντέλα, ξεπερνούν τα 300 χλμ. αυτονομίας, συνεπώς είναι ικανά να φτάσουν μέχρι τη Λάρισα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Leasing
test Yokohama