ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ποιο Nexen ελαστικό για αυτοκίνητο πόλης: N' Blue S ή N' Fera Primus;

(3/10/2025)
Ποιο Nexen ελαστικό για αυτοκίνητο πόλης: N' Blue S ή N' Fera Primus;
2 Φωτογραφίες »

Με το Nexen N' Blue S κερδίζεις σε κατανάλωση, για αυτό και μπαίνει 1η τοποθέτηση σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα (π.χ. Hyundai Inster).
Είναι μέσα στα 4 καλύτερα λάστιχα στο κράτημα σε στεγνό από όσα έχει μετρήσει το AutoΤρίτη Test Center.
Καλύτερες επιδόσεις σε φρενάρισμα & κράτημα στο βρεγμένο για το Nexen N' Fera Primus.
Μικρή η διαφορά τους σε τιμή, είναι μέσα στα φθηνότερα λάστιχα της κατηγορίας (θερινά 16'').

autotriti team

Τα θερινά λάστιχα Nexen N' Blue S & Nexen N' Fera Primus στο AutoΤρίτη Test Center

Συγκρίνουμε τις επιδόσεις δύο θερινών ελαστικών της Nexen στην πολύ δημοφιλή διάσταση 205/55 R16. Ο λόγος για τα Nexen N' Blue S και Nexen N' Fera Primus, τα οποία αξιολογούμε σε μετρήσεις φρένων και κρατήματος, σε στεγνό και σε βρεγμένο, σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center.
 
Η επιλογή των συγκεκριμένων ελαστικών έγινε για 3 λόγους:

  • Έχουν και τα δύο προσιτή τιμή αγοράς
  • Λανσάρονται και σε μικρότερες διαστάσεις (π.χ. 15 ίντσες), που σημαίνει ότι απευθύνονται τόσο σε αυτοκίνητα πόλης ή όσο και σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης «ηλικίας»
  • Έχουν την πιο σύγχρονη τεχνολογία κατασκευής στην γκάμα της κορεατικής μάρκας (σ.σ. στα θερινά λάστιχα πόλης υπάρχει και το Nexen N' Blue HD Plus)

Με το Nexen N' Blue S κερδίζεις σε κατανάλωση, για αυτό και μπαίνει 1η τοποθέτηση σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα (π.χ. Hyundai Inster)

Το Nexen N' Blue S κυκλοφορεί στις αγορές από το 2020. Πρόκειται για ένα μοντέλο που χαρακτηριστικά κοντινά στα eco ελαστικά, δηλαδή εκείνα που επενδύουν περισσότερο στην οικονομία καυσίμου. Αυτό φαίνεται και από την ετικέτα του (Fuel A), που σημαίνει ότι έχεις ένα ελαστικό με πιο χαμηλή αντίσταση κύλισης, το οποίο δεν έχει μεγάλη τριβή με το έδαφος για αυτό και πετυχαίνει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και μικρότερες εκπομπές CO2.
 
Τα eco ελαστικά είναι μία συνήθης επιλογή στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία σκοπεύουν να πετύχουν τη μέγιστη δυνατή αυτονομία. Στην περίπτωση του Nexen N' Blue S μιλάμε για ελαστικό 1ης τοποθέτησης στο δημοφιλές μίνι crossover πόλης ηλεκτρικό πόληςHyundai Inster, στις εξοπλιστικές εκδόσεις Premium και Distinctive (185/65 R15).

Είναι μέσα στα 4 καλύτερα λάστιχα στο κράτημα σε στεγνό από όσα έχει μετρήσει το AutoΤρίτη Test Center

Στον τομέα των μετρήσεων, highlight για το Nexen N' Blue S αποτέλεσε η επίδοση του στο κράτημα στο στεγνό. Η συγκεκριμένη παράμετρος αξιολογείται με δοκιμασία αποφυγής κινδύνου, το περίφημο Elk Test/Moose Test. Στη συγκεκριμένη δοκιμασία εξετάζουμε πως το αυτοκίνητο αναφοράς αποφεύγει ένα εμπόδιο κάνοντας απότομο ελιγμό. Στην περίπτωση του Nexen N' Blue S καταγράψαμε πετυχημένη ταχύτητα εισόδου τα 74,5 χλμ./ώρα. Το νούμερο αυτό είναι μέσα στα 4 κορυφαία της κατηγορίας ανάμεσα σε όσα θερινά ελαστικά 16'' έχει δοκιμάσει το AutoΤρίτη Test Center. Μάλιστα, είναι ευθέως ανταγωνιστικό ή και καλύτερο από ακριβότερα μοντέλα (π.χ. Pirelli Cinturato P7C2 - 74,1 χλμ./ώρα).

Καλύτερες επιδόσεις σε φρενάρισμα & κράτημα στο βρεγμένο για το Nexen N' Fera Primus

Στην περίπτωση του Nexen N' Fera Primus έχουμε ένα θερινό ελαστικό που πρωτοκυκλοφόρησε το 2019. Εντάσσεται στα ultra-high performance μοντέλα, δηλαδή σε εκείνα που επενδύουν περισσότερο στις επιδόσεις. Για τον λόγο αυτό και στην ετικέτα του φέρει Fuel D, που σημαίνει ελαστικό με μεγαλύτερη αντίσταση κύλισης αλλά καλύτερη πρόσφυση. Το Nexen N' Fera Primus είναι ελαστικό 1ης τοποθέτησης στο οικογενειακό SUV Hyundai Kona στο οποίο έχουμε καταγράψει πολύ καλές επιδόσεις στο φρενάρισμα στο στεγνό. Ενδεικτικά θα αναφέρουμε πως το αυτόματο Kona βενζίνης των 138 ίππων ολοκλήρωσε το 100-0 χλμ./ώρα σε 36,6 μέτρα (διάσταση 215/55 R18).
 
Πολύ καλή εικόνα καταγράψαμε και στο βρεγμένο, στο test που κάναμε στο πέλμα 205/55 R16. Σε σχέση με το N' Blue S, το Nexen N' Fera Primus είχε καλύτερες συγκριτικές επιδόσεις τόσο στο φρενάρισμα (100-0 χλμ./ώρα σε 41,2 μέτρα) και κράτημα (Elk Test με 66,2 χλμ./ώρα).
 
Από εκεί και πέρα, το Nexen N' Fera Primus έχει μία πολύ ενδιαφέρουσα και αξιοσημείωτη πρωτιά. Μαζί με το Michelin Pilot Sport 5 (215/55 R17), είναι τα πιο ισορροπημένα ελαστικά σε φρενάρισμα μεταξύ στεγνού και βρεγμένου. Πιο συγκεκριμένα, από στεγνό σε βρεγμένο έχει διαφορά επίδοσης 2,4 μέτρων που είναι η μικρότερη απόκλιση από όσα ελαστικά έχουμε δοκιμάσει, ανεξαρτήτως διάστασης και κατηγορίας (θερινά και all season).


Ποιο θερινό ελαστικό Nexen να αγοράσω: Nexen N Blue S ή Nexen N Fera Primus; | autotriti.gr
2 Φωτογραφίες »

Ποιο θερινό ελαστικό Nexen να αγοράσω: Nexen N Blue S ή Nexen N Fera Primus; | autotriti.gr

Μικρή η διαφορά τους σε τιμή, είναι μέσα στα φθηνότερα λάστιχα της κατηγορίας (θερινά 16'')

Στον τομέα των μετρήσεων, highlight για το Nexen N' Blue S αποτέλεσε η επίδοση του στο κράτημα στο στεγνό. Η συγκεκριμένη παράμετρος αξιολογείται με δοκιμασία αποφυγής κινδύνου, το περίφημο Elk Test/Moose Test. Στη συγκεκριμένη δοκιμασία εξετάζουμε πως το αυτοκίνητο αναφοράς αποφεύγει ένα εμπόδιο κάνοντας απότομο ελιγμό. Στην περίπτωση του Nexen N' Blue S καταγράψαμε πετυχημένη ταχύτητα εισόδου τα 74,5 χλμ./ώρα. Το νούμερο αυτό είναι μέσα στα 4 κορυφαία της κατηγορίας ανάμεσα σε όσα θερινά ελαστικά 16'' έχει δοκιμάσει το AutoΤρίτη Test Center. Μάλιστα, είναι ευθέως ανταγωνιστικό ή και καλύτερο από ακριβότερα μοντέλα (π.χ. Pirelli Cinturato P7C2 - 74,1 χλμ./ώρα).

Καλύτερες επιδόσεις σε φρενάρισμα & κράτημα στο βρεγμένο για το Nexen N' Fera Primus

Στην περίπτωση του Nexen N' Fera Primus έχουμε ένα θερινό ελαστικό που πρωτοκυκλοφόρησε το 2019. Εντάσσεται στα ultra-high performance μοντέλα, δηλαδή σε εκείνα που επενδύουν περισσότερο στις επιδόσεις. Για τον λόγο αυτό και στην ετικέτα του φέρει Fuel D, που σημαίνει ελαστικό με μεγαλύτερη αντίσταση κύλισης αλλά καλύτερη πρόσφυση. Το Nexen N' Fera Primus είναι ελαστικό 1ης τοποθέτησης στο οικογενειακό SUV Hyundai Kona στο οποίο έχουμε καταγράψει πολύ καλές επιδόσεις στο φρενάρισμα στο στεγνό. Ενδεικτικά θα αναφέρουμε πως το αυτόματο Kona βενζίνης των 138 ίππων ολοκλήρωσε το 100-0 χλμ./ώρα σε 36,6 μέτρα (διάσταση 215/55 R18).
 
Πολύ καλή εικόνα καταγράψαμε και στο βρεγμένο, στο test που κάναμε στο πέλμα 205/55 R16. Σε σχέση με το N' Blue S, το Nexen N' Fera Primus είχε καλύτερες συγκριτικές επιδόσεις τόσο στο φρενάρισμα (100-0 χλμ./ώρα σε 41,2 μέτρα) και κράτημα (Elk Test με 66,2 χλμ./ώρα).
 
Τέλος, έχουμε την παράμετρο του value for money, δηλαδή της τιμής και της εγγύησης. Στη δεύτερη παράμετρο και τα δύο ελαστικά... κερδίζουν. Αμφότερα καλύπτονται  εμπορική εγγύηση αντικατάστασης που δίνει ο εισαγωγέας D. Fragoulopoulos SA. Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα της εταιρείας, υπάρχει το ψηφιακό Πρόγραμμα Εγγύησης ελαστικών TYRESAFETY, όπου μέσω μίας on-line πλατφόρμας το επιλεγμένο δίκτυο συνεργατών της εταιρείας, θα παρέχει σε όσους επιλέγουν ελαστικά Leao εγγύηση ελαστικών με ισχύ 12 μήνες ή 20.000 χλμ. από την ημερομηνία αγοράς τους. Δηλαδή, προσφέρεται εγγύηση δωρεάν αντικατάστασης 1 ελαστικού (πληρώνεις το κόστος τοποθέτησης), καλύπτοντας μάλιστα και ζημιές ελαστικών που δεν επιδιορθώνονται, ακόμη κι αν υπάρχει δική σου ευθύνη (π.χ. ζημιές μετά από κλατάρισμα, κτύπημα σε πεζοδρόμιο ή λακκούβες, κοψίματα κ.λπ.). Η παραπάνω εγγύηση ισχύει και για άλλες μάρκες που εντάσσονται στο portfolio του επίσημου εισαγωγέα D. Fragoulopoulos SA, όπως είναι η Leao και Giti.
 
Στο κομμάτι της τιμής, μιλάμε για δύο ελαστικά που συγκαταλέγονται στα φθηνότερα της κατηγορίας (θερινά 16''). Ελαφρώς φθηνότερη είναι μία 4άδα Nexen N' Blue S που κοστίζει γύρω στα 290 ευρώ/4άδα. Όσον αφορά τα Nexen N' Fera Primus, ένα σετ το αγοράζεις περίπου 320 ευρώ, χωρίς και στις δύο περιπτώσεις να υπολογίζουμε το κόστος τοποθέτησης.

Αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά & επιδόσεις Nexen N' Blue S Vs Nexen N' Fera Primus (205/55 R16)

Μάρκα/Μοντέλο Nexen N' Blue S Nexen N' Fera Primus
Όχημα Επιβατικό Επιβατικό
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή
Θερινό Θερινό
Διαστάσεις ελαστικού: Το 1ο νούμερο είναι το πλάτος του πέλματος σε χλστ., το 2ο το προφίλ (ύψος) του ελαστικού και το 3ο το μέγεθος της ζάντας σε ίντσες. Προφίλ κάτω από 45 θεωρείται μικρό, δηλαδή για σπορτίφ μοντέλα και πάνω από 60 μεγάλο, δηλαδή ενισχύεται η άνεση. Διάσταση
205/55 R16 205/55 R16
Οι τιμές των ελαστικών, αφορούν τις τιμές λιανικής (άνευ τοποθέτησης) και ενημερώνονται ΚΑΘΕ μήνα.
Στοιχεία κατασκευαστή
Οικονομία καυσίμου. Α σημαίνει χαμηλότερη αντίσταση κύλισης και χαμηλότερη κατανάλωση (μέχρι 6%). C: 3% k.o.k.Fuel (A έως Ε)
A D
Κρατημα στο βρεγμένο. Α το καλύτερο.Wet (Α έως Ε)
A B
Είναι ο εξωτερικός θόρυβος που παράγει ένα ελαστικό κατά την οδήγηση. Υπάρχουν 3 βαθμίδες. Βαθμός Α συνεπάγεται και ποιοτική κύλιση. Ο θόρυβος κύλισης του ελαστικού μετριέται σε ντεσιμπέλ (dB)Noise (dB)
69 71
Δείκτης φορτίου είναι το μέγιστο φορτίο στο οποίο τα λάστιχα λειτουργούν σωστά. Το 94 αντιστοιχεί σε 670 κιλά ανά ελαστικό, το 96 αντιστοιχεί σε 710 κιλά ανά ελαστικό. Δείκτης ταχύτητας είναι η μέγιστη ταχύτητα που λειτουργεί χωρίς πρόβλημα το ελαστικό. Π.χ. το V αντιστοιχεί στα 240 χιλιόμετρα/ώραΔείκτης φορτίου - ταχύτητας
91V 91W ZR
Το μέγιστο βάρος αυτοκινήτου, για τα συγκεκριμένα λάστιχα, σε κιλάΜέγιστο φορτίου (kg)
2.460 2.460
Η μέγιστη ταχύτητα για το συγκεκριμένο λάστιχοΜέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)
240 270
Η χρονιά που παρουσιάστηκε το ελαστικόModel Year
2020 2019
Χώρα κατασκευής ελαστικού δοκιμής Ν. Κορέα Τσεχία
 
Επιδόσεις - Μετρήσεις AutoΤρίτη Test Center
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα στεγνό από 100 χλμ./ώρα (μ.)
41,5 Μέτρα    38,8 Μέτρα   
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα βρεγμένο από 100 χλμ./ώρα (μ.)
49,4 Μέτρα    41,2 Μέτρα   
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου.Κράτημα στο στεγνό (χλμ./ώρα)
74,5 Χλμ/ώρα 71,2 Χλμ/ώρα
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου σε βρεγμένο δρόμο.Κράτημα στο βρεγμένο (χλμ./ώρα)
62,9 Χλμ/ώρα 66,2 Χλμ/ώρα

Leasing
elk test