ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ford Explorer: Hi-tech οικογενειακό SUV με μεγάλους χώρους & αυτονομία

(1/10/2025)
Το Explorer εφοδιάζεται στην έκδοση Long Range με μπαταρία χωρητικότητας 82 kWh (77 kWh ωφέλιμη) και μαζί με το προηγμένο σύστημα διαχείρισης της ενέργειας που διαθέτει προσφέρει αυτονομία έως 602 χλμ
6 Φωτογραφίες »

Το Explorer εφοδιάζεται στην έκδοση Long Range με μπαταρία χωρητικότητας 82 kWh (77 kWh ωφέλιμη) και μαζί με το προηγμένο σύστημα διαχείρισης της ενέργειας που διαθέτει προσφέρει αυτονομία έως 602 χλμ. WLTP.

Κάνει έως και 600 χλμ. και φορτίζει γρήγορα (26 λεπτά για το 10-80%).
Είναι κορυφαίο για οικογενειακό SUV. Χωράει επιβάτες έως και 1,92 μ. πίσω, έχει μεγάλο πορτ-μπαγκάζ (532 λτ.) και πολλές θέσεις για αντικείμενα.
Πολύ καλό το infotainment σε ευκολία χρήσης, η οθόνη μάλιστα γίνεται «καπάκι» σε ένα κρυφό ντουλαπάκι.
Συνήθως τα ηλεκτρικά δεν είναι fun to drive, αυτό όμως είναι γνήσιο Ford.

autotriti team

Κάνει έως και 600 χλμ. και φορτίζει γρήγορα (26 λεπτά για το 10-80%)

Ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά του Ford Explorer είναι πως ως ηλεκτρικό και μέσω της μπαταρίας των 82 kWh που διαθέτει στην έκδοση Long Range (77 kWh η ωφέλιμη), προσφέρει αυτονομία άνω των 600 χλμ. (602 WLTP), αφαιρώντας έτσι το Range Anxiety (άγχος αυτονομίας) που συνοδεύει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα . Παράλληλα ανταποκρίνεται έτσι με τον καλύτερο τρόπο στον οικογενειακό του ρόλο, αφού μέσω αυτής της αυτονομίας μπορεί να καλύψει τις ανάγκες ακόμα και για μακρινά ταξίδια. Σε αυτή την περίπτωση μάλιστα, αποδεικνύεται ακόμα πιο ικανό χάρη στη δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας του από ταχυφορτιστή (DC) με ισχύ έως και 185 kW. Αυτό σημαίνει πως σε 26 λεπτά, όσο θα χρειαστεί δηλαδή κανείς για να πιεί ένα καφεδάκι και να πάρει μια «ανάσα» για το ταξίδι του, το Ford Explorer έχει ανακτήσει από το 10 έως το 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας του.

Είναι κορυφαίο για οικογενειακό SUV. Χωράει επιβάτες έως και 1,92 μ. πίσω, έχει μεγάλο πορτ-μπαγκάζ (532 λτ.) και πολλές θέσεις για αντικείμενα

To Ford Explorer βρίσκεται στην καρδιά των οικογενειακών SUV της αγοράς βάσει διαστάσεων (ΜxΠxΎ=4.468x1.871x1.630), όμως προσφέρει καλύτερα επίπεδα χώρων από μεγαλύτερα μοντέλα. Με καλή εκμετάλλευση χώρων, το μακρύ του μεταξόνιο (2,8 μ.) και το επίπεδο δάπεδο, οι πίσω επιβάτες του θα μετακινηθούν εξαιρετικά άνετα. Με χώρο 9 εκ. για τα κεφάλια τους και 21 εκ. για τα πόδια, το Explorer είναι ικανό για την άνετη φιλοξενία έως και επιβατών 1,92 μ. ύψους, ενώ και το εσωτερικό πλάτος καθίσματος με 1,42 μ., (από τα καλύτερα της κατηγορίας), θα καλύψουν και την περίπτωση μετακίνησης και ενός ακόμα επιβάτη. Στο ίδιο μήκος κύματος και ο χώρος αποσκευών προσφέρει ωφέλιμη χωρητικότητα 532 λτ., ενώ είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος και έχει και ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας για ευκολία.

Την πρακτικότητα του Explorer συμπληρώνουν οι πολλές έξυπνες λύσεις και αποθηκευτικοί χώροι που προσφέρει, όπως είναι η «Mega Console» ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα η οποία έχει όγκο 17 λίτρων και μπορεί να φιλοξενήσει έως και laptop 15 ιντσών, αλλά και η καινοτόμα λύση αποθήκευσης με την ονομασία «Μy Private Locker» που μέσω της ιδιότητας της κεντρικής οθόνης αφής να μετακινείται, προσφέρει έναν έξυπνο και κρυφό αποθηκευτικό χώρο στη βάση της.


Το Ford Explorer έχει ευρύχωρη καμπίνα και καινοτόμες λύσεις αποθήκευσης. Η Mega Console με χωρητικότητα 17 λίτρων βρίσκεται ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα.
6 Φωτογραφίες »

Το Ford Explorer έχει ευρύχωρη καμπίνα και καινοτόμες λύσεις αποθήκευσης. Η Mega Console με χωρητικότητα 17 λίτρων βρίσκεται ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα.

Πολύ καλό το infotainment σε ευκολία χρήσης, η οθόνη μάλιστα γίνεται «καπάκι» σε ένα κρυφό ντουλαπάκι

Όπως αρμόζει σε ένα σύγχρονο και ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το Explorer δεν κάνει έκπτωση σε θέματα ποιότητας και τεχνολογίας. Ειδικά για το δεύτερο ο high-tech χαρακτήρας του είναι υπογραμμισμένος, με το ψηφιακό περιβάλλον να δημιουργεί πολύ θετικές ως προς την εικόνα αλλά και τον χειρισμό, εντυπώσεις. Οι διακόπτες αφής, η γενικότερη εργονομία και ο εξοπλισμός που περιλαμβάνει τα πάντα από συστήματα άνεσης, ασφάλειας αλλά και υποβοήθησης της οδήγησης, συμπληρώνουν το ευχάριστο εσωτερικό περιβάλλον του Explorer. Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να κάνουμε ωστόσο στο τελευταίας γενιάς σύστημα πολυμέσων της Ford, το SYNC 4 που εφοδιάζει το Explorer, το οποίο αποτελείται από μια οθόνη αφής με διαγώνιο 14,6 ίντσες και η οποία διαθέτει ένα πλήρες, εύχρηστο και ευχάριστο σε εικόνα μενού, για τη διαχείριση των εφαρμογών, της πλοήγησης, της μουσικής και τις  τηλεφωνικές λειτουργίες, ενώ προσφέρει και δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης  (Android Auto / Apple CarPlay) που είναι και από τις καλύτερες της αγοράς.

Συνήθως τα ηλεκτρικά δεν είναι fun to drive, αυτό όμως είναι γνήσιο Ford

Το Ford Explorer παρά το γεγονός πως είναι ηλεκτρικό, διαθέτει έντονο οδηγικό ταπεραμέντο κάτι που άλλωστε συνηθίζεται στα αυτοκίνητα της Ford και που συνεχίζεται και στα ηλεκτρικά όπως είδαμε πρόσφατα και από το Puma Gen-E. Στην περίπτωση του Explorer μπορεί να είναι αισθητός ο πιο οικογενειακός του προσανατολισμός ως προς την άνεση και την ποιότητα κύλισης, δεν κρύβονται όμως τα μοναδικά χαρακτηριστικά οδήγησης που διαθέτει και που το καθιστούν -σε συνδυασμό με τη μεγάλη αυτονομία- ως ένα από τα πιο ευχάριστα και ικανά αυτοκίνητα της κατηγορίας του τόσο στο ταξίδι όσο και στην πόλη. Εκεί μάλιστα το Ford Explorer αποδεικνύεται εντυπωσιακά πρακτικό για τις αναλογίες του, με τον κύκλο στροφής των 9,7 μ., το ελαφρύ του τιμόνι, την πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα που προσφέρει αλλά και τα συστήματα υποβοήθησης που διαθέτει για το παρκάρισμα.