Κάποιες μάρκες τις φέρνουν γνωστοί εισαγωγείς καθιερωμένοι στην αγορά, άλλες καινούριοι «παίχτες».
Η MG του ομίλου Συγγελίδη έχει το μεγαλύτερο δίκτυο service με 26 σημεία.
Κορυφαία εγγύηση για μπαταρία τα 10 χρόνια ή 1.000.000 χλμ. της KGM του ομίλου Θεοχαράκη.
Στα 7 χρόνια ή 150.000 χλμ. η μεγαλύτερη εγγύηση μηχανικών μερών από Omoda&Jaecoo και Changan των ομίλων Mercedes και Βασιλάκη αντίστοιχα. 7 χρόνια δίνει και η Chery του Σπανού.
autotriti team
Η είσοδος νέων μαρκών στην ελληνική αγορά είναι λογικό να έχει δημιουργήσει απορίες στο αγοραστικό κοινό, σχετικά με το πόσο καλό είναι το κάθε μοντέλο και πόσο καλή είναι μια νέα μάρκα. Για να απαντήσουμε, λοιπόν, σε αυτό το ερώτημα προχωρήσαμε σε μια μεγάλη συγκριτική δοκιμή.
Φυσικά, το πόσο καλή είναι μια νέα μάρκα και ένα μοντέλο εξαρτάται από αμέτρητους παράγοντες που έχουν να κάνουν με το ίδιο το αυτοκίνητο (διαβάστε εδώ τις αναλυτικές δοκιμές), σημαντικοί πυλώνες όμως για έναν αγοραστή είναι να μάθει για τη μάρκα και το προφίλ της, και ακόμη περισσότερο να μάθει την υποστήριξη μετά την πώληση (π.χ. σημεία service), τις εγγυήσεις, και το ποιος είναι ο εισαγωγέας. Στις επόμενες γραμμές επικεντρωνόμαστε σε αυτούς τους τομείς.
Κάποιες μάρκες τις φέρνουν γνωστοί εισαγωγείς καθιερωμένοι στην αγορά, άλλες καινούριοι «παίχτες».
Στις καινούριες μάρκες αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς υπάρχουν κάποιες που τις φέρνουν εισαγωγείς-αντιπρόσωποι με εμπειρία, όπως η smart, Omoda & Jaecoo του ομίλου Mercedes Benz, η MG του ομίλου Συγγελίδη (Peugeot-Citroen-Opel) ή η Changan του ομίλου Βασιλάκη, άλλες μάρκες που εισήχθησαν από γνωστούς dealers (Chery – Σπανός) και άλλες από καινούριες εισαγωγικές εταιρείες -στελεχωμένες με έμπειρο προσωπικό από το χώρο του αυτοκινήτου-, όπως π.χ. η Geomobility που φέρνει τις Geely και Zeekr.
Ας δούμε λοιπόν αναλυτικά τι ισχύει για κάθε μάρκα όσον αφορά την εκπροσώπησή της στην ελληνική αγορά, την εγγύηση που προσφέρουν, αλλά και τα εξουσιοδοτημένα σημεία service τους.

2 Φωτογραφίες »
Σημαντικός πυλώνας για έναν αγοραστή είναι να μάθει για τη μάρκα και το προφίλ της, αλλά και την υποστήριξη που προσφέρει μετά την πώληση.
AION (GAC)
Η GAC AION είναι η μάρκα ηλεκτρικών του Guangzhou Automobile Group (GAC Group) ενός από τους κορυφαίους ομίλους της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας στην Κίνα, με περισσότερα από 2,5 εκατομμύρια οχήματα ετησίως. Με ιστορία από το 1955 και παρουσία στη λίστα Fortune Global 500, η AION φθάνει στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, με άμεσο συνεργάτη την Inchcape Hellas, την εταιρεία που εισάγει τα μοντέλα της Toyota και της Lexus στη χώρα μας έχοντας πάνω από 40 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά.
Με περισσότερα από 1.000.000 ηλεκτρικά οχήματα να έχουν πωληθεί σε λιγότερο από 5 χρόνια, η GAC AION έχει καταγράψει μία από τις ταχύτερες αναπτυσσόμενες πορείες στον κλάδο παγκόσμια. Η φιλοσοφία της νέας μάρκας, «AION: AI always ON», βρίσκεται στον πυρήνα της ανάπτυξής της, συνδυάζοντας καινοτομία, λειτουργικότητα, απόδοση και ποιότητα.
Η μάρκα AION της GAC ξεκινά την εμπορική της πορεία στη χώρα μας στις αρχές του 2026 με το AION V, ένα ηλεκτρικό οικογενειακό SUV μήκους 4,6 μ. που υπόσχεται αυτονομία έως και 510 χλμ. από τη βασική του έκδοση. Μετά την άφιξη του GAC AION V θα ακολουθήσει το AION UT, το οικογενειακό ηλεκτρικό hatchback της κινεζικής φίρμας που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε σε ευρωπαϊκό έδαφος, και θα ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της εταιρείας στην ελληνική αγορά.
BYD
Εγγύηση (χρόνια/χιλιόμετρα): 6 /150.000 (μηχανικά) – 8/200.000 (μπαταρία)
Service: 3 στην Αττική και 8 στην επαρχία (Θεσσαλονίκη, Ναύπλιο, Χανιά, Ηράκλειο, Ιωάννινα, Βόλο, Λάρισα, Αλεξανδρούπολη)
Η BYD Auto είναι η θυγατρική αυτοκινήτων της
BYD, μιας πολυεθνικής εταιρείας τεχνολογίας από την Κίνα, που ιδρύθηκε το 1995 ως κατασκευαστής επαναφορτιζόμενων μπαταριών και πλέον διαθέτει ένα ευρύ φάσμα επιχειρήσεων που καλύπτει αυτοκίνητα, σιδηροδρομικές μεταφορές, νέες ενέργειες και ηλεκτρονικά.
Η BYD Auto επικεντρώνεται στην ανάπτυξη καθαρά ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων plug-in και βασικές τεχνολογίες των οχημάτων νέας ενέργειας, όπως μπαταρίες, ηλεκτρικοί κινητήρες, ηλεκτρονικοί ελεγκτές και ημιαγωγοί αυτοκινήτων.
Στην Ελλάδα
επίσημος εισαγωγέας είναι ο Όμιλος Σφακιανάκη, με κύρια έμφαση στους τομείς της Αυτοκίνησης, όντας εκτός της BYD, όντας αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας των αυτοκινήτων και μηχανών Suzuki και επίσημος διανομέας συνολικά 20 μαρκών.
Η γκάμα της BYD στην Ελλάδα αποτελείται από τα ηλεκτρικά: Dolphin Surf (μικρό αυτοκίνητο πόλης), Dolphin (μικρομεσαίο hatchback), Atto 2 (μικρό SUV), Atto 3 (μικρομεσαίο SUV), Seal (μεσαίο sedan), Seal U (μεσαίο SUV) και Sealion 7 (μεγάλο SUV) και το Plug-in Hybrid μεσαίο SUV Seal U DM-i.
Changan
Εγγύηση (χρόνια/χιλιόμετρα): 7/160.000 (μηχανικά) – 8/200.000 (για μπαταρία & ηλεκτρικό σύστημα κίνησης)
Service: Σημεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μέσω του δικτύου της Βελμάρ. Το δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργείων Changan Hellas (Autohellas) αυτή την στιγμή είναι σε ανάπτυξη σε όλη την Ελλάδα (σε ήδη εγκατεστημένες μονάδες με υψηλή τεχνογνωσία οι οποίες θα παρέχουν πλήρεις υπηρεσίες συντήρησης, διαγνωστικών και γνήσιων ανταλλακτικών). Το 2026 θα υπάρχουν 10 σημεία πώλησης, τα οποία το 2027 θα αυξηθούν στα 15.
Η Changan Automobile είναι ένας από τους τέσσερις κορυφαίους αυτοκινητιστικούς ομίλους της Κίνας, με 40 χρόνια κατασκευαστικής εμπειρίας και σχέδιο για διεθνή επέκταση στην Ευρώπη το 2025 (παρουσία σε 10 αγορές), σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters. Διαθέτει 14 κόμβους παραγωγής και 34 εργοστάσια σε όλο τον κόσμο, καθώς επίσης και συνεργασίες/κοινοπραξίες με μεγάλες μάρκες, εστιάζοντας κυρίως σε ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα. Το 2024, οι ετήσιες πωλήσεις της Changan Automobile ξεπέρασαν τα 2,68 εκατομμύρια μονάδες.
Επίσημος εισαγωγέας στην Ελλάδα είναι ο Όμιλος Autohellas (φέρνει και τα μοντέλα των Hyundai – Kia) ο οποίος υπέγραψε συμφωνία διανομής με τη Changan. Η εμπορική διάθεση των μοντέλων της μάρκας στην ελληνική αγορά ξεκίνησε με τα πλήρως ηλεκτρικά SUV μοντέλα Deepal S07 και Deepal S05.
Chery
Εγγύηση (χρόνια/χιλιόμετρα): 7/150.000 (μηχανικά) – 8/200.000 (μπαταρία)
Service: 5 στην Αττική και 5 στην επαρχία (Θεσσαλονίκη, Κοζάνη, Πρέβεζα, Καβάλα, Ρόδος)
Η
Chery ιδρύθηκε το 1997 και είναι ένας
από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων της Κίνας και παράλληλα η αυτοκινητοβιομηχανία με τις περισσότερες εξαγωγές οχημάτων.
Η Chery Automobile διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό αρκετές ακόμα κινέζικες μάρκες (Exeed, iCar, Jaecoo, Jetour, Karry, Aiqar, Exlantix, Rely, Lepas και Omoda).
Επίσημος εισαγωγέας στη χώρα μας είναι η Spanos Group, που δραστηριοποιείται στην αγορά αυτοκίνητου από το 1971 και είναι συνυφασμένος με τις μάρκες BMW και MINI, όντας επίσημος dealer τους. Η Spanos Group εκτός από τη Chery είναι εισαγωγές και άλλων κινέζικων μαρκών και πιο συγκεκριμένα των DFSK, Dongfeng, Mhero, Aito (πρώην Seres) και Voyah.
Η Chery προσφέρει στη χώρα μας το Tiggo 4 (υβριδικό μικρό SUV), και τα Tiggo 7 (μικρομεσαίο SUV) και Tiggo 8 (μεσαίο SUV) σε εκδόσεις βενζίνης και Plug-in Hybrid.
Συνέχεια του άρθρου >>>
DFSK
Εγγύηση (χρόνια/χιλιόμετρα): 6/150.000 (μηχανικά) – 8/160.000 (μπαταρία)
Service: 5 στην Αττική και 8 στην επαρχία (Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Κοζάνη, Κέρκυρα, Χανιά, Καλαμάτα, Ιωάννινα, Ηράκλειο)
Η
DFSK ιδρύθηκε στην Κίνα το 2003, ως μια κοινοπραξία της Dongfeng Motor και του Sokon Group (σήμερα γνωστό ως Seres Group). Η εταιρεία ξεκίνησε τη δραστηριότητά της κατασκευάζοντας επαγγελματικά οχήματα και το 2007 πήρε τις απαραίτητες πιστοποιήσεις για να διαθέσει τα μοντέλα της στην Ευρώπη.
Στη χώρα μας
επίσημος εισαγωγέας είναι η Spanos Group, όπως και στην παραπάνω περίπτωση της Chery.
Η γκάμα της DFSK απαρτίζεται από τα: 500 (μικρομεσαίο SUV βενζίνης), 600 (μεσαίο SUV) και το E5 (μεγάλο SUV αποκλειστικά plug-in υβριδικό και 7θέσιο).
Geely
Εγγύηση (χρόνια/χιλιόμετρα): 6/150.000 (μηχανικά) – 8/200.000 (μπαταρία)
Service: 1 στην Αττική και 3 στην επαρχία (Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Σέρρες)
Η
Geely Auto Group είναι ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων με έδρα την Κίνας και
ιδρύθηκε το 1997. Ο Όμιλος
διαθέτει επίσης αρκετές ακόμα μάρκες επιβατικών οχημάτων και συγκεκριμένα τις Volvo, Polestar, Lotus, Geometry, Proton, Zeekr, Livan, Radar, αλλά και των επαγγελματικών London Electric Vehicle Company (LEVC) και Farizon.
Εισαγωγέας των μοντέλων Geely στην ελληνική αγορά, είναι η GEO Mobility Hellas, μια ελληνική νεοσύστατη εταιρία, θυγατρική της πολυεθνικής Union Group και επίσημος εισαγωγέας των αυτοκινήτων Geely και Zeekr στην Ελλάδα.
Στη χώρα μας προσφέρεται αρχικά μόνο το Geely EX5 (ηλεκτρικό μεσαίο SUV), ενώ αργότερα θα προστεθούν και άλλα μοντέλα.
KGM
Εγγύηση (χρόνια/χιλιόμετρα): 5/100.000 (μηχανικά) – 10/1.000.000 (μπαταρία)
Service: 6 στην Αττική και 11 στην επαρχία (Θεσσαλονίκη (2), Σπάρτη, Χανιά, Ηράκλειο, Ιωάννινα, Πάτρα, Αλεξανδρούπολη, Σκύδρα, Ρέθυμνο, Λαμία)
Η
KGM είναι η μοναδική από τις καινούριες μάρκες που
δεν είναι από την Κίνα, αλλά από την Νότιο Κορέα. Η ιστορία της ξεκινά από το 1954 και αποτελεί
συνέχεια της γνωστής και στην Ελλάδα κορεάτικης SsangYong.
Η
Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., μία από τις ιστορικότερες εταιρείες στον κλάδο του αυτοκινήτου
είναι ο επίσημος εισαγωγέας της KGM στη χώρα μας. Η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. σε περίπτωση που κάποιος δεν το γνωρίζει είναι ο επίσημος
εισαγωγέας της Nissan από το 1961.
Το ντεμπούτο της KGM στην Ελλάδα γίνεται με το Tivoli (μικρό SUV), το Korando (μικρομεσαίο SUV) και το Torres (μεσαίο SUV), ενώ η κορεατική φίρμα προσφέρει και τα Pick-Up ή αλλιώς «αγροτικά» Musso και Musso Grand στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών.
Leapmotor
Εγγύηση (χρόνια/χιλιόμετρα): 5/100.000 (μηχανικά) – 8/160.000 (μπαταρία)
Service: 1 στην Αττική και 10 στην επαρχία (Θεσσαλονίκη, Χαλκίδα, Χανιά, Ηράκλειο, Ιωάννινα, Κόρινθο, Κοζάνη, Δράμα, Ρόδο, Κέρκυρα), μέσω του δικτύου Italian Motion
H
Leapmotor είναι μια σχετικά πρόσφατη κινεζική εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων που ιδρύθηκε το 2015 και πούλησε τα πρώτα της οχήματα το 2019. Από το 2023,
η Stellantis απέκτησε το 20% των μετοχών της Leapmotor και άρχισε να πουλάει τα οχήματά της στην Ευρώπη.
Στην χώρα μας
εισάγεται από έναν από τους μεγαλύτερους επιχειρηματικούς ομίλους, του Θ. Βασιλάκη μέσω της Italian Motion, αποκλειστικό εισαγωγέα και διανομέα της FIAT στην Ελλάδα. Ο όμιλος Θ. Βασιλάκης είναι
επίσης εισαγωγέας και των Hyundai, Kia, Alfa Romeo και Jeep, αλλά και της XPeng με τα μοντέλα της οποίας αναμένονται τον Νοέμβριο, ενώ δραστηριοποιείται και στο χώρο των αερομεταφορών με την Aegean Airlines.
Πρεμιέρα για τη Leapmotor στη χώρα μας λοιπόν με το ηλεκτρικό μίνι αυτοκίνητο πόλης T03 και το οικογενειακό SUV C10 σε αμιγώς ηλεκτρικής και Plug-in Hybrid εκδοχή.
Lynk & Co
Εγγύηση (χρόνια/χιλιόμετρα): 4/120.000 (μηχανικά) – 8/160.000 (μπαταρία)
Service: Το δίκτυο της ΕΚΚΑ Cars, 3 στην Αττική και 8 στην επαρχία (Θεσσαλονίκη (2), Πάτρα, Ηράκλειο, Ιωάννινα, Καβάλα, Κοζάνη, Άγιος Νικόλαος)
Η
Lynk & Co είναι μια κινεζική μάρκα αυτοκινήτων που ιδρύθηκε το 2016, ως
κοινοπραξία μεταξύ της Volvo και της Geely.
Για την πώληση των μοντέλων της, η Lynk & Co έχει μια διαφορετική στρατηγική καθώς έχει
εξουσιοδοτήσει τη SEEAG να ενεργεί ως εισαγωγέας και διανομέας των μοντέλων της στην Νοτιοανατολική Ευρώπη,
τοποθετώντας τοπικούς CEO ανά χώρα, ένα μοντέλο που ισχύει και στη χώρα μας.
Η Lynk & Co διαθέτει το 01 (plug-in μικρομεσαίο SUV), το 02 (ηλεκτρικό μικρομεσαίο SUV) και το 08 (plug-in μεγάλο SUV).
MG
Εγγύηση (χρόνια/χιλιόμετρα): 7/100.000 (μηχανικά) – 7/150.000 (μπαταρία)
Service: 10 στην Αττική και άλλα 19 στην επαρχία (Θεσσαλονίκη, Γιάννενα, Αλεξανδρούπολη, Κομοτηνή, Καβάλα, Σέρρες, Γιαννιτσά, Κατερίνη, Κοζάνη, Καρδίτσα, Τρίκαλα, Λάρισα, Βόλο, Λαμία, Πάτρα, Χανιά, Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Ρόδο)
Η Morris Garage ή όπως την γνωρίζουν όλοι
MG έχει συνδέσει το όνομά της με την αυτοκίνηση εδώ και πολλές δεκαετίες και μετά από διάφορες ζυμώσεις, πλέον
βρίσκεται υπό την ιδιοκτησία της κινέζικης SAIC.
Στη χώρα μας βρίσκεται εδώ και σχεδόν μια διετία,
έχοντας καταγράψει ήδη σημαντικά μερίδια πωλήσεων. Επίσημος εισαγωγέας της είναι
ο όμιλος Συγγελίδη, ένας από τους σημαντικότερους ομίλους στο χώρο της αυτοκίνησης με δεκαετίες εμπειρίας. Αυτή τη στιγμή στον Όμιλο Συγγελίδη ανήκουν επίσης
η Peugeot, η Citroen, η Opel καθώς και η Mazda.
Η γκάμα της MG απαρτίζεται από το μικρό βενζίνης ή υβριδικό MG3, το μικρομεσαίο ηλεκτρικό MG4, το βενζινοκίνητο ή ηλεκτρικό ZS (μικρό SUV), το ZS Max Hybrid+ (βενζίνης ή υβριδικό οικογενειακό SUV), το Plug-in υβριδικό eHS (μεσαίο SUV) και το Cyberster (ηλεκτρικό sport coupe).
Εγγύηση (χρόνια/χιλιόμετρα): 7/150.000 (μηχανικά) – 8/160.000 (μπαταρία)
Service: 3 στην Αττική και 6 στην επαρχία (Θεσσαλονίκη, Κοζάνη, Καρδίτσα, Πάτρα, Ηράκλειο, Ιωάννινα)
Η
Omoda και η
Jaecoo είναι δύο αδελφές μάρκες που
ανήκουν στην Chery και διατίθενται στο εμπόριο μόνο εκτός Κίνας, για την υποστήριξη της στρατηγικής εξαγωγών της και τοποθετείται
ως μάρκα πολυτελείας σε σύγκριση με την πιο mainstream Chery.
Η αποκλειστική
εισαγωγή και διανομή τους γίνεται από την O&J Automotive Ελλάς Μονοπρόσωπη Α.Ε., μέλος του Emil Frey Group και αδελφή εταιρεία της Star Automotive Ελλάς,
η οποία εισάγει τα αυτοκίνητα της Mercedes-Benz στην Ελλάδα.
Η Jaecoo έχει ξεκινήσει την εμπορική της πορεία στην Ελλάδα με το Jaecoo 7 (οικογενειακό SUV σε βενζίνη ή Plug-in Hybrid), ενώ η Omoda προσφέρει το Omoda 5 (οικογενειακό SUV) σε αμιγώς ηλεκτρικό ή βενζινοκίνητο. Στην κορυφή της γκάμας υπάρχει το Omoda 9, το μεγαλύτερο SUV των Κινέζων (Plug-in Hybrid με 449 άλογα που υπόσχεται αυτονομία 1.100 χλμ.).
smart
Εγγύηση (χρόνια/χιλιόμετρα): 3/100.000 (μηχανικά) – 8/160.000 (μπαταρία)
Service: 2 Αττική
H
smart δεν είναι καινούρια μάρκα ακριβώς, απλά μας ξανασυστήθηκε ως κατασκευαστής αμιγώς ηλεκτρικών
premium μοντέλων μέσω της
κοινοπραξίας των Mercedes-Geely.
Ανήκει και αυτή στο όμιλο Emil Frey, όπως και οι Omoda & Jaecoo που είδαμε πριν, με την εισαγωγή και τη διανομή τους να γίνεται μέσω του ομίλου Mercedes.
Τρία ηλεκτρικά μοντέλα για τη νέα εποχή της smart στη χώρα μας. Το μικρότερο smart #1 (μικρό SUV), το οικογενειακό smart #3 (μικρομεσαίο SUV με coupe στιλ) και το μεγαλύτερο στην ιστορία της μάρκας smart #5 (μεσαίο SUV). Όλα τα μοντέλα προσφέρονται και σε σπορ εκδόσεις BRABUS στις ισχυρότερες version τους με τις απαραίτητες σπορ προσθήκες στην εμφάνιση και τη γεωμετρία.
XPeng
Εγγύηση (χρόνια/χιλιόμετρα)
: 5/160.000 (μηχανικά) – 8/160.000 (μπαταρία)
Service: Aπό το εξουσιοδοτημένο δίκτυο
XPeng Ελλάδας (Autohellas/Technocar των SEAT - CUPRA) το οποίο βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης πανελλαδικά και το οποίο θα διαθέτει εργοστασιακά διαγνωστικά, γνήσια ανταλλακτικά και
24/7 οδική βοήθεια σε όλη την Ευρώπη.
Η
XPeng ιδρύθηκε το 2014 στην Guangzhou και είναι από τους πιο δυναμικούς κατασκευαστές «έξυπνων» ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως, με ευρωπαϊκό hub στο Άμστερνταμ και ισχυρή τεχνολογική βάση (αυτόνομη οδήγηση, πλατφόρμα SEPA 2.0).
Ο επίσημος εισαγωγέας/διανομέας στην Ελλάδα είναι ο Όμιλος
Autohellas (μέσω της Technocar), βάσει στρατηγικής συμφωνίας με την XPeng για την ελληνική αγορά.
Τα πρώτα μοντέλα της που αναμένονται σύντομα στην Ελλάδα: είναι τα P7 (smart sport sedan, αυτονομία έως 576 χλμ. - WLTP),
G9 (ναυαρχίδα SUV) και
G6 (ultra-smart coupe SUV).
Zeekr
Εγγύηση (χρόνια/χιλιόμετρα)
: 10/200.000 χλμ. (μηχανικά) – 8/200.000 (μπαταρία)
Service: Βρίσκεται σε στάδιο ανάπτυξης το δίκτυο της Zeekr. Γνωρίζουμε πως θα υπάρξουν μονάδες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Κρήτη και άλλες μεγάλες πόλεις της Ελλάδας.
Η
Zeekr είναι η
premium μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων του κινεζικού
ομίλου Geely, η οποία ιδρύθηκε το 2021. Από το λανσάρισμά της με το μοντέλο Zeekr 001, έχει επεκταθεί σε περισσότερες από 60 αγορές παγκοσμίως με πάνω από 1.200 εκθέσεις. Μέχρι τώρα έχει παραδώσει πάνω από 400.000 ηλεκτρικά οχήματα, επίδοση ρεκόρ αν συνυπολογίσει κανείς ότι βρίσκεται σχεδόν 4 χρόνια στην αγορά. Στην Ευρώπη, η Zeekr ακολουθεί στρατηγική «In Europe, For Europe», με παρουσία σε χώρες όπως η Σουηδία, η Ολλανδία, η Νορβηγία, η Ελβετία κ.ά. Η άφιξή της στην Ελλάδα έγινε τον Σεπτέμβριο του 2025, μέσω της εταιρείας εισαγωγής
GEO Mobility Hellas, με τρία διαθέσιμα μοντέλα: το μεσαίο SUV
Zeekr 7X, το shooting-brake
Zeekr 001 και το compact SUV
Zeekr X.