Test: Mercedes A180d

11.124 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/11/2015

Δοκιμάζουμε μια από τις πλέον ενδιαφέρουσες εκδόσεις της ανανεωμένης A-Class, αυτή με τον 1.500άρη diesel των 109 ίππων, που, όπως και οι υπόλοιπες πετρελαιοκίνητες επιλογές, αλλάζει ονομασία και πλέον λέγεται «A 180 d», από «A 180 CDI» πριν.

 
Μικροαλλαγές στην εμφάνιση, πάντα top model!
Η εμφάνιση της A-Class είναι ένα από τα δυνατά της σημεία. Με α λα κουπέ γραμμές, πολλές καμπύλες και γλυπτά σχήματα, η μικρομεσαία Mercedes κλέβει τις εντυπώσεις από όπου και εάν περνά.

Εσωτερικό-Χώροι: Τονισμένη λειτουργικότητα, καλύτερη ποιότητα
Το εσωτερικό της A-Class ξεχώρισε από την πρώτη φορά με τη σχεδίασή του, η οποία ήταν από τις πλέον μοντέρνες και στιλάτες στην κατηγορία. Αυτό, δεν αλλάζει και στην ανανεωμένη γενιά, αφού η Mercedes προέβηκε μόνο σε κάποιες επιμέρους επεμβάσεις για να τονίσει στοιχεία όπως η εργονομία και λειτουργικότητα, χωρίς να αλλάζει την πετυχημένη εικόνα.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Απόδοση και πολύ καλή οικονομία
Ο κινητήρας της Mercedes A 180 d είναι ο γνωστός 1.500άρης πετρελαιοκινητήρας made by Renault, με 4 κυλίνδρους και 8 βαλβίδες, σύστημα common rail άμεσου ψεκασμού και turbo με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας. Η ονομαστική του απόδοση βρίσκεται στους 109 ίππους στις 4.000 σ.α.λ., ωστόσο πιο σημαντική είναι η ροπή των 260 Nm μεταξύ 1.750 και 2.500 σ.α.λ.

Στο δρόμο: Συνδυάζει πετυχημένα άνεση με ασφάλεια
Στο δρόμο, η ανανεωμένη Mercedes A 180 d διατηρεί τα οδικά της χαρακτηριστικά αναλλοίωτα σε σχέση με το προ ανανέωσης μοντέλο, δίνοντας έμφαση στην παροχή υψηλού επιπέδου άνεσης και ποιότητας κύλισης. Ως εκ τούτου, η απορρόφηση των ανωμαλιών του οδοστρώματος γίνεται άκρως αποτελεσματικά.

Διαβάστε την πλήρη δοκιμή της νέας Α Class στο auto Τρίτη που κυκλοφορεί στις 17 Νοεμβρίου. 

 
  • Μιρωνας

    σιγα μην δωσω 28000 για ενα γυμνο αμαξι και η μονη διαφορα ειναι το αστερι, ο ιδιος κινητηρας φοριεται και σε νισσαν ρενο και ντατσια .

      54
  • Γρηγόρης

    Ε μην τα δώσεις ρε Μύρωνα, δεν θα χάσει η Βενετιά βελόνι! Φτάνει πια με τον κομπλεξισμό στην Ελλάδα.

      14
  • Μαριάννα

    Εάν νομίζεις ρε φίλε Μίρωνα πως η διαφορά έγκειται στο αστέρι και δίνεις 28000 μόνο και μόνο για αυτό, μην τα δώσεις !!! (Σιγά μην τα έχεις) Πάρε Nissan, Renault ή Dacia που γουστάρεις και να αισθάνεσαι και μάγκας που τους κορόιδεψες και πήρες το ίδιο πράγμα με το 1/3 των χρημάτων. Μετά από χρόνια δώσε τίποτα ψιλά και πάρε καμμιά BMW μεταχειρισμένη και βγάλε όλο σου το κομπλεξιλίκι οδηγώντας αργά και αριστερά...

      6
  • james

    jamie συγκρίνεις αυτοκίνητα διαφορετικών κατηγοριών. Το 320i ed δεν είναι κόμπακτ αυτοκίνητο πόλης όπως το a180d ή η bmw της σειράς 1. Θα έπρεπε να το αντιπαραβάλεις με το αντίστοιχο μοντέλο της C Class της mercedes. Από άποψη χρημάτων, αν δεν σε ενδιαφέρει ειδικά για εντός πόλης, είναι πολή καλή επιλογή. Ο δε φίλος Μύρωνας ή Μίρωνας, όπως προτιμάει (με ι; τέλος πάντων), αν δεν ήταν ο κρυφός του πόθος να αγοράσει mercedes δεν θα διάβαζε το άρθρο ούτε και θα έμπαινε στον κόπο να σχολιάσει και να μας ενημερώσει ότι προτιμάει το dacia από τη mercedes. Άρα, κρίμα Μύρων που δεν έχεις λεφτά να πάρεις καινούργια mercedes αλλά τι να γίνει, αυτά έχει η ζωή...

      2
  • Jamie

    Παιδιά, εγώ θα δώσω 28,000 (με το -20% που έπεζε έως 30/9) και θα πάρω την ανανεωμένη BMW 320i Efficient Dynamics 1.6T 170hp ..... πως το βλέπετε?

      1