• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τech: Tα νέα Honda καίνε λιγότερο από diesel

19.069 Επισκέψεις στο άρθρο (22/9/2021)

Το νέο υβριδικό σύστημα της Honda είναι τόσο «έξυπνο» και τεχνολογικά προηγμένο που καταφέρνει να καίει λιγότερο και από diesel.

HONDA: Ηλεκτρισμένη γκάμα σε όλα τα μοντέλα

Αν και ο κόσμος έχει συνδέσει την υβριδική τεχνολογία με την Toyota, η Honda ήταν εκείνη που πρόσφερε στην αυτοκίνηση το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο παραγωγής. Ο λόγος για το Insight που παραμένει avande garde ακόμα και με τα μοντέρνα δεδομένα. Όταν λέμε υβριδικό μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί βενζινοκινητήρα για το βασικό έργο της κίνησής του και έναν ηλεκτροκινητήρα που υποβοηθά ή που για λίγο στην εκκίνηση κινεί ηλεκτρικά το όχημα. Σήμερα η Honda και μετά από ένα διάστημα αποχής επανήλθε στην υβριδική τεχνολογία με ένα διαφορετικό από αυτό της Toyota σύστημα.

Σύμφωνα με τη Honda τα νέα της υβριδικά μοντέλα είναι ηλεκτροκίνητα, αφού οι τροχοί παίρνουν κίνηση κατά κύριο λόγο απΆ ευθείας από έναν ηλεκτροκινητήρα.

Σύμφωνα με τη Honda τα νέα της υβριδικά μοντέλα είναι ηλεκτροκίνητα, αφού οι τροχοί παίρνουν κίνηση κατά κύριο λόγο απΆ ευθείας από έναν ηλεκτροκινητήρα.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Το σύστημα της Honda δουλεύει όπως στα τρένα
Το τρέχον υβριδικό σύστημα της Honda βασίζεται σε μια τεχνολογία που έχουμε δει και στα τρένα του ΟΣΕ: Ένας θερμικός κινητήρας (diesel στην περίπτωση των τρένων) λειτουργεί σε σταθερές στροφές για να κινεί μια γεννήτρια, που παράγει ηλεκτρικό ρεύμα το οποίο θα δώσει ενέργεια σε άλλα συστήματα. Το σύστημα της Honda απαρτίζεται από δύο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες μικρών διαστάσεων, ο οποίοι συνδέονται με έναν βενζινοκινητήρα 1,5 DOHC i-VTEC κύκλου, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα πρωτοποριακό κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης μέσω μίας ιδιαίτερα εξελιγμένης μονάδας ελέγχου παροχής της ισχύος.

Η Honda θεωρεί πως το Jazz, το Jazz Crosstar και το HR-V, που χρησιμοποιούν αυτό το σύστημα (το μεγάλο SUV, το CR-V χρησιμοποιεί 2λιτρο κινητήρα βενζίνης) είναι ηλεκτρικά μιας και οι κινητήριοι τροχοί είναι συνδεδεμένοι με τον έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος παίρνει ενέργεια από τη γεννήτρια που κινείται από τον βενζινοκινητήρα ή από τη μικρή μπαταρία που φορτίζει και από το φρενάρισμα με ανάκτηση ενέργειας. Στα Jazz και Jazz Crosstar η συνδυαστική απόδοση του συστήματος είναι 109 ίπποι, ενώ στο HR-V φτάνει στους 131 ίππους.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »