Ο Ulrich Hackenberg, υπεύθυνος του κέντρου σχεδιασμού της γερμανικής εταιρείας, δήλωσε πως δεν είναι ευχαριστημένος με την τελική εικόνα των νέων Q7 και A4 (εδώ κατασκοπευτική, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα του νέου A4).

Η παραγωγή των Q7 & A4 θα καθυστερήσει έναν χρόνο περίπου για την 5η γενιά του A4 και δύο χρόνια για τη 2η γενιά του Q7 (κατασκοπευτική, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα).

Κάτω από το καπό του νέου Α4 αναμένεται να υπάρχει ο 1,4 λτ. 4κύλινδρος TSI, που αποδίδει από 122 ως 180 ίππους (κατασκοπευτική, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα).

Θα καθυστερήσουν τα νέα Audi Q7 και A4

4.663 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/2/2014

Σύμφωνα με τον Ulrich Hackenberg, επικεφαλής σχεδιασμού της Audi, τα νέα μοντέλα των Q7 και A4 θα καθυστερήσουν να μπουν στην παραγωγή, καθώς πρέπει να αλλάξουν σχεδιαστικά ορισμένα πράγματα.

 
Ο Ulrich Hackenberg, υπεύθυνος του κέντρου σχεδιασμού της γερμανικής εταιρείας, δήλωσε πως δεν είναι ευχαριστημένος με την τελική εικόνα των νέων Q7 και A4 και γι αυτό θα πρέπει να αναθεωρηθούν ορισμένες σχεδιαστικές επιλογές. Αυτό βέβαια, θα «πάρει χρόνο» και επομένως η παραγωγή των εν λόγω μοντέλων θα καθυστερήσει έναν χρόνο περίπου για την 5η γενιά του A4 και δύο χρόνια για τη 2η γενιά του Q7.

Πιο συγκεκριμένα, θα πρέπει να θυμίσουμε ότι το νέο A4 ήταν προγραμματισμένο να παρουσιαστεί και να λανσαριστεί μέσα στον χρόνο, ενώ σχεδιαστικά είχε υιοθετήσει πολλές γραμμές από το μεγαλύτερο Α6, κάτι που τώρα ενδέχεται να αλλάξει. Αξίζει επίσης να αναφέρουμε ότι το νέο Α4 είναι βέβαιο ότι θα βασιστεί πάνω στη νέα MLBevo πλατφόρμα του Ομίλου και θα είναι ελαφρύτερο από το τωρινό (περί τα 100 κιλά συνολικά) αλλά και με καλύτερη ακαμψία.

Κάτω από το καπό του νέου Α4 αναμένεται να υπάρχει ο 1,4 λτ. 4κύλινδρος TSI, που αποδίδει από 122 ως 180 ίππους. Επίσης, θα υπάρχει διαθέσιμος κι ο 2λιτρος TFSI των 225 ίππων, ενώ προβλέπεται να εφοδιάζεται κι από ένα υβριδικό plug-in σύνολο, που θα συνδυάζει ένα 4κύλινδρο 2λιτρο μοτέρ βενζίνης και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 95 ίππων. Έτσι, στην εν λόγω έκδοση το Α4 θα είναι σε θέση να διανύσει 50 χλμ. περίπου, με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση.

Από την άλλη -σύμφωνα με τις πηγές μας- το νέο Q7 θα πατήσει σε μια νέα πλατφόρμα, την MLB του ομίλου, που είναι ελαφρύτερη από την προηγούμενη και θα προσφέρει -εκτός από την ελάττωση βάρους- περισσότερες δυνατότητες εκτός δρόμου στο Q7.

Μηχανικά τώρα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το νέο Q7 θα φέρει έναν turbo 3λιτρο V6 βενζινοκινητήρα και τον αντίστοιχο TDI diesel, ενώ διαθέσιμος θα είναι και ένας 4λιτρος διπλό turbo V8 του ομίλου VW. Επιπλέον, όπως έχει τονίσει η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, στα μελλοντικά της μοντέλα θα υπάρχουν πάντοτε κι υβριδικές εκδόσεις, έτσι κι εδώ αναμένουμε έναν ηλεκτροκινητήρα που θα συνδυάζεται εναλλακτικά με τις δύο επιλογές V6 μοτέρ (βενζίνης ή πετρελαίου).