• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θα «παίζεις μπάλα» στα ηλεκτρικά της Nissan

Διαβάστηκε από 14183 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/5/2018
 

Η ευρυχωρία των επιβατών σε όλα τα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα είναι πρωταρχικό μέλημα των ανθρώπων της Nissan. Πως θα καταφέρουν όμως να εξασφαλίσουν χώρο που θα «παίζεις μπάλα» στην καμπίνα;

Λίγα 24ωρα μετά τα σενάρια που θέλουν τη Nissan να αποσύρει σταδιακά από τη γκάμα της τους πετρελαιοκινητήρες στην Ευρώπη, θέτοντας παράλληλα ως κύριο στόχο την ανάπτυξη του τομέα των ηλεκτρικών μοντέλων, έρχονται νέα στοιχεία στο φως της δημοσιότητας που αφορούν στη διάταξη των μπαταριών των ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας, αλλά και στα πλεονεκτήματα που θα υπάρχουν για τους επιβάτες.

Πιο συγκεκριμένα, η Nissan έχει βάλει πολύ ψηλά στην ατζέντα της τον τομέα της ευρυχωρίας στο εσωτερικό και υπόσχεται πολύ μεγάλους χώρους για τους επιβάτες στην καμπίνα. Πως όμως θα επιτευχθεί αυτό; Μέχρι σήμερα η μάρκα κατασκεύαζε ηλεκτρικά τα οποία βασίζονταν στο πλαίσιο των μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, τοποθετώντας στον χώρο του μηχανοστασίου τις μπαταρίες. Εντούτοις, αυτό πρόκειται να αλλάξει καθώς όλα τα μελλοντικά ηλεκτρικά της Nissan θα βασιστούν στη νέα πλατφόρμα, η οποία θα αντλεί πολλά στοιχεία και τεχνικά χαρακτηριστικά από εκείνη του IMx concept, στην οποία οι μπαταρίες τοποθετούνται στο πάτωμα δημιουργώντας χώρο τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος.
 

Κατατοπιστικός ήταν σε δηλώσεις του ο επικεφαλής του τμήματος σχεδίασης της Nissan, κ. Satoru Tai, ο οποίος ανέφερε πως το εξωτερικό των νέων ηλεκτρικών της μάρκας θα διαμορφωθεί ανάλογα με την κατηγορία, ενώ το σήμα κατατεθέν όλης της ηλεκτρικής γκάμας θα είναι ο μεγαλύτερος χώρος στο εσωτερικό. Επιπλέον, πληροφορίες από το ιαπωνικό στρατόπεδο αναφέρουν πως ο πίνακας οργάνων θα είναι υπεραπλουστευμένος όπως επίσης και όλα τα στοιχεία για τον χειρισμό των βασικών λειτουργιών.

Τέλος, σημειώνουμε πως τα μοντέλα που θα βασίζονται στη νέα πλατφόρμα της Nissan θα εφοδιάζονται με δύο ηλεκτροκινητήρες, τοποθετημένους στον εμπρός και τον πίσω άξονα αντίστοιχα, οι οποίοι θα μεταφέρουν την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς με τη μάρκα να υπόσχεται μεγαλύτερη αυτονομία.

Νέο Opel Corsa: Όλα όσα ξέρουμε πριν την αποκάλυψη

Nέα Toyota Corolla VS Hyundai i30 VS Opel Astra

Δοκιμή: Hyundai i30 Fastback N

Νέο Micra με 117 άλογα vs ανταγωνισμός

Η κίνηση στους δρόμους

Παλικάρι τα βάζει με δύο κλέφτες!

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

Οδηγήσαμε το Dacia Duster Pick-Up

Video: Nέο Opel Corsa GSi

Η Ford ο μεγάλος χορηγός της TRIMORE-XTERRA Greece

Μάρκες που δεν φτιάχνουν αυτοκίνητα: Γίνεται;

Τα 5 μικρομεσαία με τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών

6 σημεία ελέγχου του πέλματος

Βάλε αγωνιστικό κάθισμα!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »