Το πρωτότυπο crossover της Nissan, IMx KURO.

Τόσο το μπροστά, όσο και το πίσω μέρος έχουν μια μαζική εμφάνιση.

Όσον αφορά τον εσωτερικό του σχεδιασμό, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει δώσει μία αίσθηση πιλοτήριου.

Το συγκεκριμένο concept έβγαινε σήμερα στο δρόμο θα έπαιρνε ισχύ από ένα ζευγάρι ηλεκτρικών κινητήρων με συνδυαστική ισχύ 320 kW (435 PS) και 700 Nm ροπής.

Το πρωτότυπο crossover Nissan IMx KURO

4.315 Επισκέψεις στο άρθρο (6/3/2018)

Το πρωτότυπο του crossover της Nissan, IMx, μετά το Auto Show του Τόκιο, έκανε την εμφάνιση του και στην Ευρώπη μέσω της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, σε μία νέα έκδοση που ονομάστηκε KURO.

Έχοντας μια αναβαθμισμένη μάσκα, ένα διαφορετικό χρώμα (γκρι στην προκειμένη περίπτωση) αλλά και νέες μαύρες ζάντες, το ιαπωνικό μοντέλο πάτησε στη Γηραιά Ήπειρο, με την ενσωματωμένη τεχνολογία Brain-to-Vehicle (B2V) της Nissan, η οποία έχει ως στόχο της να επιταχύνει τους χρόνους αντίδρασης των οδηγών, να υποδηλώνει πως η φίρμα συνεχίζει να εργάζεται πάνω στην εξέλιξή του.
 
Όπως βλέπουμε τόσο το μπροστά, όσο και το πίσω μέρος έχουν μια μαζική εμφάνιση, την οποία στο εμπρόσθιο μέρος διασπά το χαρακτηριστικό στοιχείο της  V-Motion μάσκας της φίρμας, ενώ και στα δύο μέρη την εμφάνισή τους κάνουν μεγάλοι αεραγωγοί.
Όσον αφορά τον εσωτερικό του σχεδιασμό, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει δώσει μία αίσθηση πιλοτήριου, με το IMx KURO να διαθέτει μια πανοραμική οθόνη οργάνων OLED, ένα πολύ μεγάλο παρμπρίζ, ένα ξύλινο ταμπλό, ενώ τα κουμπιά και οι διακόπτες λάμπουν δια της απουσίας τους, καθώς ο οδηγός χάρη στην τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης που διαθέτει το όχημα, είναι σε θέση να ελέγχει τον πίνακα οργάνων με κινήσεις των ματιών αλλά και χειρονομίες.
 
Τέλος, σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα, γίνεται λόγος πως αν το συγκεκριμένο concept έβγαινε σήμερα στο δρόμο θα έπαιρνε ισχύ από ένα ζευγάρι ηλεκτρικών κινητήρων με συνδυαστική ισχύ 320 kW (435 PS) και 700 Nm ροπής, έχοντας μια αυτονομία κίνησης μεγαλύτερη από 600 χιλιόμετρα.  

Toyota
test center